A więc kupiłem GT z 2019, auto z uszkodzonym silnikiem i kilkoma brakami. Poprzedni właściciel bawił się w przeróbki wiec okazuje się że kilka rzeczy ma nie oryginalne.
1. Szpilki i brak nasadki. Szpilki są wymienione na jakieś customowe 7 ramienne i nie mam nasadki a trzeba wszystkie 20 ściągnąć, moze gdzieś da się u nas dostać ?
2. Wydech, mam nadzieję że jest katalizator bo jeszcze go nie wypatrzyłem ale wygląda że nie ma tłumików końcowych tylko jakiś przelot. Pewnie będzie trzeba te tłumiki zamontować za tym przelotem Flowmastera żeby nie budził wszystkich w około i głowa nie bolała.
3. W silniku ponoć siedzą inne wtryski, jakieś niebieskie, dodatkowo jeździł na spirytusowym paliwie i ma chyba inną pompę paliwa ale tam jeszcze nie zaglądane. Ciekawe co z komputerem. Czy na takich customowych wtryskach idzie normalnie jeździć i czy pompa w razie czego będzie chodzić na zwykłej benzynie ?
4. Jakiś śmieszny zegar/zawór paliwowy
5. Styrany stożek, szkoda że nie ma przegrody/puszki do niego, idzie cos takiego dostać ?
Kupiłem GT i mam pare pytań...
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Kupiłem GT i mam pare pytań...
1. Wygląda na te, spróbuj a jak nie to dopasuj na chama jakąś nasadkę i kup nowe nakrętki (szpilki to jest ten element co wystaje z zwrotnicy z gwintem zewnętrznym, na które się nakręca nakrętki) https://allegro.pl/oferta/klucz-nakretk ... 8338328684
2. Katy są dość wysokości mniej więcej okolice stóp kierowcy i pasażera, powinno je widać spod maski. Fabryczny wydechy są dość tanie bo każdy to zmienia na coś innego więc można od tego spróbować.
3. Najważniejsze jest aby najpierw to sprawdził jakiś tuner, bo może się okazać, że mapa jest tak zrobiona, że jak dolejesz normalnej 95/98 to silnik dostanie nieźle po dupie. Co do samej instalacji to ciężko powiedzieć bez większej dawki info, często jest montowany tzw flexfluel czyli system który sam sprawdza i liczy ile jest % etanolu a ile % normalnej benzyny i pod to się ustawia mapa.
4. ten zegar to może być ciśnienie paliwa,
5. raczej ciężko dostać obudowe samą, zazwyczaj każdy sprzedaje komplet. Sam stożek powinno się udać wymienić na coś podobnej kubatury. Osłonę można spróbować zrobić samemu np z włókna szklanego/węglowego, aluminium lub cienkiej blachy.
2. Katy są dość wysokości mniej więcej okolice stóp kierowcy i pasażera, powinno je widać spod maski. Fabryczny wydechy są dość tanie bo każdy to zmienia na coś innego więc można od tego spróbować.
3. Najważniejsze jest aby najpierw to sprawdził jakiś tuner, bo może się okazać, że mapa jest tak zrobiona, że jak dolejesz normalnej 95/98 to silnik dostanie nieźle po dupie. Co do samej instalacji to ciężko powiedzieć bez większej dawki info, często jest montowany tzw flexfluel czyli system który sam sprawdza i liczy ile jest % etanolu a ile % normalnej benzyny i pod to się ustawia mapa.
4. ten zegar to może być ciśnienie paliwa,
5. raczej ciężko dostać obudowe samą, zazwyczaj każdy sprzedaje komplet. Sam stożek powinno się udać wymienić na coś podobnej kubatury. Osłonę można spróbować zrobić samemu np z włókna szklanego/węglowego, aluminium lub cienkiej blachy.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2023-07-21, 13:48
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Zambrów
Re: Kupiłem GT i mam pare pytań...
1. Dobrałem klucz do nakrętek ale są tak mocno dokręcone że nasadka nie wytrzymuje i się wygina a nakrętki potrafią się urywać, znajomy moze ponoć z hardoxa wyciąć wiec może mu się uda, szkoda do reszty pourywać.
2. brak katów, tłumiki końcowe się uspawa, eh
3. Czytałem:https://lmr.com/products/mustang-e85-conversion że do E85 i paru modyfikacji jak wydech, stożek powinno się stosować wtryski większe 47lb. Siedzą jedne z tych https://fuelinjectorclinic.com/Ford/GT( ... bra(99-04) sądząc po wyglądzie.
4. Zegar siedział na powrocie paliwa, w pompie też coś było grzebane bo podpięta pod aku i ma jakieś dodatkowe przewody, widocznie auto potrzebowało więcej paliwa.
5. Filtr wyczyściłem i przesmarowałem olejkiem. Dorobię puszkę i bedzie git.
6. Ponieważ potrzebuje tylnych lamp zastanawiam się na dwiema opcjami, zamiennik https://jgdattack.eu/tylne-lampy-smoke- ... 1-usa.html lub oryginalne z EU za 3k, te oryginały potrzebują jakiejś modyfikacji do amerykańca ?
2. brak katów, tłumiki końcowe się uspawa, eh
3. Czytałem:https://lmr.com/products/mustang-e85-conversion że do E85 i paru modyfikacji jak wydech, stożek powinno się stosować wtryski większe 47lb. Siedzą jedne z tych https://fuelinjectorclinic.com/Ford/GT( ... bra(99-04) sądząc po wyglądzie.
4. Zegar siedział na powrocie paliwa, w pompie też coś było grzebane bo podpięta pod aku i ma jakieś dodatkowe przewody, widocznie auto potrzebowało więcej paliwa.
5. Filtr wyczyściłem i przesmarowałem olejkiem. Dorobię puszkę i bedzie git.
6. Ponieważ potrzebuje tylnych lamp zastanawiam się na dwiema opcjami, zamiennik https://jgdattack.eu/tylne-lampy-smoke- ... 1-usa.html lub oryginalne z EU za 3k, te oryginały potrzebują jakiejś modyfikacji do amerykańca ?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Kupiłem GT i mam pare pytań...
takte oryginały potrzebują jakiejś modyfikacji do amerykańca ?
chyba lepiej od razu kupić zamienniki , orginały z usa też trzeba przerobić pod polskie warunki
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2023-07-21, 13:48
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Zambrów
Re: Kupiłem GT i mam pare pytań...
Mam pęknięty prawy klosz więc i tak musze kupić nowy komplet ale nie wiem czy oryginalne od wersji europejskiej będą pasowały plug and play czy potrzebny jest jakiś dodatkowy moduł czy przerabianie kabli, te zamienniki chyba nie są jakieś tragiczne ?
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2023-07-21, 13:48
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Zambrów
Re: Kupiłem GT i mam pare pytań...
Teraz zastanawia mnie odma, są dwie rury z niej ale właściciel miał tam tylko jakieś filierki powietrza założone a widziałem że niektórzy stosują "catch can" od JLT gdzie zbiera się syf z odmy. Pytanie takie czy warto to robić i czy podłączać to pod rurę od powierza czy zostać na tych filierkach no ale te pewnie syf zostawiają w odmie ?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Kupiłem GT i mam pare pytań...
Nie jestem ekspertem ale jeżeli się nie mylę to oil catch can po prostu odseparowuje powietrze od oleju, te filterki robią to samo tylko olej zamiast zbierać się w pojemniku to zostaje pod pokrywą. Z tego co słyszałem problem jest taki, że one troszkę brudzą bo jednak coś tam przepuszczają, ważne aby do dolotu szło czyste powietrze, a nie takie z olejem.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2023-07-21, 13:48
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Zambrów
Re: Kupiłem GT i mam pare pytań...
OK następne znalezisko, uwalony oring wtryskiwacza [JR3E-9G929-BA] i paliwo leje się na silnik lol
W środku ma mieć około 6mm
Nigdzie nie mogę znaleźć żeby dokupić
Chodzi o ten czerwono/pomarańczowy
W środku ma mieć około 6mm
Nigdzie nie mogę znaleźć żeby dokupić
Chodzi o ten czerwono/pomarańczowy
- Załączniki
-
- 51XP1260hML._AC_SX425_.jpg (18.19 KiB) Przejrzano 1762 razy