Veeefour KUŃ
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Veeefour KUŃ
rozumiem że chodzi o specjalny pasek elastyczny gdzie niema napinacza bo w europejskich np. fordach się pojawia taki patent i wiem że na pewno continental ma w ofercie specjalne narzędzie do zakładania takich pasków ale nie pamiętam czy to pod dany silnik czy uniwersalneveeefour pisze:W poszukiwaniu info na temat paska natrafilem na kilka informacji. Ford sam pisze, ze zakladanie tego paska to PITA
w najczystszej postaci...sam pasek jest opisany jako "stretchy" wiec tak dokladnie jak JA zalozylem sie go zaklada - na chama![]()
Oj Ford oj Ford...
![Obrazek](https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18767554_1357328914360268_6494985922749173601_n.jpg?oh=ccedfec814855c264bc11a057e45c7eb&oe=59A206D9)
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-04-19, 13:16
- Model: GT MY2017
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic Grey
Re: Veeefour KUŃ
Gratuluję poprawy fabryki.
Wykazałeś dużo cierpliwości.
Dobrze, że napisałeś o tych tulejach Steedy bo już miałem je na liście zakupów.
Wg Ciebie, do redukcji wheel hop potrzebne są te pionowe drążki + zestaw usztywniający do sanek?
Ale, skoro kłopotliwe jest założenie tych pionowych drążków to może wystarczy sam zestaw do sanek?
Ciągle chodzi mi po głowie ten kit "Rear Subframe Support Braces" od Steedy bo może zastąpiłby i drążki i zestaw usztywniający sanek - rozwiązanie zastosowane przez Ciebie?
Pewnie to dyskusja jak o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy.
No ale cóż, poszukuję najłatwiejszych rozwiązań w montażu.
Wykazałeś dużo cierpliwości.
Dobrze, że napisałeś o tych tulejach Steedy bo już miałem je na liście zakupów.
Wg Ciebie, do redukcji wheel hop potrzebne są te pionowe drążki + zestaw usztywniający do sanek?
Ale, skoro kłopotliwe jest założenie tych pionowych drążków to może wystarczy sam zestaw do sanek?
Ciągle chodzi mi po głowie ten kit "Rear Subframe Support Braces" od Steedy bo może zastąpiłby i drążki i zestaw usztywniający sanek - rozwiązanie zastosowane przez Ciebie?
Pewnie to dyskusja jak o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy.
No ale cóż, poszukuję najłatwiejszych rozwiązań w montażu.