Veeefour KUŃ

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Zablokowany
kosa
Młodszy Forumowicz
Posty: 41
Rejestracja: 2017-04-06, 22:41
Model: za niedługo będzie
Silnik: V8 5.0
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: kosa » 2017-05-14, 16:40

veeefour pisze:Org szpera w S550 jest do doopy przez duze D. Sadze, ze to druga po oponach rzecz odpowiedzialna za wiekszosc wypadkow.
Myslalem, ze przywykne ale nieeeee, kilka razy byly juz gacie mokre...jak cos co kosztuje 200 USD(M-4204-M) w detalu moze byc dobre?
Ano nie moze i nie jest...problem szczegolnie widoczny podczas jazdy po wzdluznych nierownosciach i gdy zwiekszamy moc - serynje plytki tego
nie wytrzymuja i w rezultacie tracimy trakcje i nieszczescie gotowe...

No i tak zamiast zakladac walki Comp Cams Stage 3 ktore leza juz od dawna - musze sie zajac pierw tym bo sie kuzwa w koncu zabije :zalamany:
Do wyboru torsen od Forda, bez napiecia wstepnego: M-4204-MT

Wszyscy polecaja jednak Wavetrac'a - wiec mam i ja ;)

Obrazek

Torsen z...jakby to bym mial przetlumaczyc na PL to jest to Torsen i mechanicznym ograniczeniem poslizgu. Wyglada to tak:



Za jednym zamachem zmieniam przelozenie 3.15 na 3.55 - wszystko fajnie, auto szybkie i do tego moze palic ponizej 10l ale to nie tedy droga.
Szczegolnie po zalozeniu gratow z GT350 gdzie ogranicznik obrotow jest na 8000 to predkosc max na 3 biegu to 268 kmh - nudaaaaa :hyhy: :luka:

Same tryby nie sa drogie: M-4209-88355A ale trzeba do tego kit to montazu: M-4210-B3 bo luz trzeba ustawiac na nowo.
Calosc z przesylka mozna zamknac w 500 papiera ale problemem jest tu ogrom pracy i wymagane sa specjalne narzedzia.
Niektorzy potrafia za taka robote wolac tysiace i wcale im sie nie dziwie - spokojnie 2 dni dla domowego mechanika.

Pawel we mnie chyba nie wierzy - ale ja mu pokarze :P
Widzialem gdzies filmik na Yt jak koles robil łosia i test na torze po wynianie szpery gadał ze mocno sie poprawila przyczepnosc



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-05-14, 17:31

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:38 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: Przemek64 » 2017-05-14, 18:00

Wszystkie Przemki mają owsiki ;)
Tyle że ja zazwyczaj przedobrze :kwasny:
Powodzenia :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-05-14, 18:14

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:38 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BaPit
Forumowicz
Posty: 287
Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: black mat
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: BaPit » 2017-05-14, 19:27

veeefour pisze:Pawel we mnie chyba nie wierzy - ale ja mu pokarze :P
Polnische Sprache – schwere Sprache. Mówisz, że na fizie uważałeś, ale na Polaku chyba już trochę mniej ;)

Do sedna. Felgi wybrałeś piękne. Moim zdaniem będą świetnie wyglądały. Ja bym wrzucił jedynie kapeć o nieco wyższym profilu, niż w zdjęciu poglądowym. Powinno wyglądać o niebo lepiej :ok: Co do szpery to nie ma pytań - moim zdaniem dobry wybór. Ja przy zmianie przełożenia na 4.1 poszedłem na łatwiznę i wybrałem takie coś http://www.americanmuscle.com/ford-88-traclok-kit.html zamiast profi szpery i teraz żałuję. Myślę, że będziesz zadowolony - kumpel wrzucił wavetraca do mopara srt-8 i naprawdę robi robotę :ok:



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-05-14, 19:57

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:38 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-05-14, 20:04

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:38 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



matlog
Młodszy Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
Model: 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Inglot Silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: matlog » 2017-05-14, 23:27

A możesz przybliżyć co zyskasz na zmianie na wavetracka bo ja nie do końca techniczny jestem.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-05-15, 06:56

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:38 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



matlog
Młodszy Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
Model: 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Inglot Silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: matlog » 2017-05-15, 22:09

Dzięki przeczytam z 3 razy i zrozumiem :-)
A tak na serio to jeśli to podnosi pewność prowadzenia szczególnie na mokrym , śliskim to muszę zgłębić temat. Już raz się na autostradzie kręciłem (pewnie przez fabryczne opony) ale nie chciałbym tego powtarzać.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-05-15, 23:02

Wavetrac jest najlepszy, zamontowałem już tego z 10. jest jeszcze też FR z napięciem wstępnym, ale nie wiem czy jest do 15.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-05-16, 06:20

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:38 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-05-17, 12:44

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:39 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-05-19, 06:32

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:39 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-05-28, 19:03

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:39 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”