Tak dla potomnych. Upgrade zwykłych hamulców w 3.7 do wersji podstawowej z GT jest najlepszą inwestycją. Auto w końcu zachowuje się jak powinno.
Upgrade jest w całości Plug&Play - potrzeba tarcze, zaciski, klocki.
3.7/2.3T upgrade hamulców
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
Re: 3.7/2.3T upgrade hamulców
W s550 zacisk 3.7 jest inny niż GT?
W S197 w 3.7 zacisk jest taki sam jak w GT, tylko tarcza nieco mniejsza (316 zamiast 336 mm) i przez to zacisk mocowany na innym jarzmie. A jak ktoś ma Performance Package w automacie, to i tarcza/jarzmo są takie same.
W S197 w 3.7 zacisk jest taki sam jak w GT, tylko tarcza nieco mniejsza (316 zamiast 336 mm) i przez to zacisk mocowany na innym jarzmie. A jak ktoś ma Performance Package w automacie, to i tarcza/jarzmo są takie same.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: 3.7/2.3T upgrade hamulców
S550 calkowicie inne czesci.
Zwrotnice sa takie same - przekladamy zaciski i tarcze.
Bede w tym tyg mial do sprzedania komplet 4 tloczkowych z GT po przebiegu 20 tys km.
Zwrotnice sa takie same - przekladamy zaciski i tarcze.
Bede w tym tyg mial do sprzedania komplet 4 tloczkowych z GT po przebiegu 20 tys km.
-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: 3.7/2.3T upgrade hamulców
Ogolnie to w 3.7 i 2.3T zacisk jest mniejszy. W 2.3T jak ktos wzial Performance Pack, to ma zacisk jak GT ma w standarcie.
Tak wiec zaciski sa 3:
- najmniejsze 3.7 i 2.3T
- srednie "brembo by ford" 2.3T PP i 5.0
- 5.0 PP brembo
5.0PP od 5.0 rozni sie tylko przodem, tyl jest jak w zwyklym 5.0.
3.7 i 2.3T najmniejsze ma z tylu tarcze nie wentylowane. Tak wiec warto i przod i tyl upgradowac, w 3.7 i 2.3T to robi kolosalna roznice w jezdzie.
Wszystko pasuje P&P poza przewodami do przednich zaciskow..... albo mozna je zmienic, albo na zacisku pilnikiem spilowac o niecaly 1mm takie wybrzuszenie na ktorym sie opiera przewod aby sie nie obracal przy przykrecaniu. To wybrzuszenie jest tak wysuniete, ze ja polecam spilowac - nie da sie nic zepsuc:)
Tak wiec zaciski sa 3:
- najmniejsze 3.7 i 2.3T
- srednie "brembo by ford" 2.3T PP i 5.0
- 5.0 PP brembo
5.0PP od 5.0 rozni sie tylko przodem, tyl jest jak w zwyklym 5.0.
3.7 i 2.3T najmniejsze ma z tylu tarcze nie wentylowane. Tak wiec warto i przod i tyl upgradowac, w 3.7 i 2.3T to robi kolosalna roznice w jezdzie.
Wszystko pasuje P&P poza przewodami do przednich zaciskow..... albo mozna je zmienic, albo na zacisku pilnikiem spilowac o niecaly 1mm takie wybrzuszenie na ktorym sie opiera przewod aby sie nie obracal przy przykrecaniu. To wybrzuszenie jest tak wysuniete, ze ja polecam spilowac - nie da sie nic zepsuc:)