3.7/2.3T upgrade hamulców

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

3.7/2.3T upgrade hamulców

Post autor: mjaza » 2017-06-05, 14:08

Tak dla potomnych. Upgrade zwykłych hamulców w 3.7 do wersji podstawowej z GT jest najlepszą inwestycją. Auto w końcu zachowuje się jak powinno.

Upgrade jest w całości Plug&Play - potrzeba tarcze, zaciski, klocki.



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: 3.7/2.3T upgrade hamulców

Post autor: Matt84 » 2017-06-05, 14:55

W s550 zacisk 3.7 jest inny niż GT?

W S197 w 3.7 zacisk jest taki sam jak w GT, tylko tarcza nieco mniejsza (316 zamiast 336 mm) i przez to zacisk mocowany na innym jarzmie. A jak ktoś ma Performance Package w automacie, to i tarcza/jarzmo są takie same.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: 3.7/2.3T upgrade hamulców

Post autor: veeefour » 2017-06-05, 15:45

S550 calkowicie inne czesci.

Zwrotnice sa takie same - przekladamy zaciski i tarcze.

Bede w tym tyg mial do sprzedania komplet 4 tloczkowych z GT po przebiegu 20 tys km.



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: 3.7/2.3T upgrade hamulców

Post autor: mjaza » 2017-06-06, 09:13

Ogolnie to w 3.7 i 2.3T zacisk jest mniejszy. W 2.3T jak ktos wzial Performance Pack, to ma zacisk jak GT ma w standarcie.

Tak wiec zaciski sa 3:
- najmniejsze 3.7 i 2.3T
- srednie "brembo by ford" 2.3T PP i 5.0
- 5.0 PP brembo

5.0PP od 5.0 rozni sie tylko przodem, tyl jest jak w zwyklym 5.0.

3.7 i 2.3T najmniejsze ma z tylu tarcze nie wentylowane. Tak wiec warto i przod i tyl upgradowac, w 3.7 i 2.3T to robi kolosalna roznice w jezdzie.


Wszystko pasuje P&P poza przewodami do przednich zaciskow..... albo mozna je zmienic, albo na zacisku pilnikiem spilowac o niecaly 1mm takie wybrzuszenie na ktorym sie opiera przewod aby sie nie obracal przy przykrecaniu. To wybrzuszenie jest tak wysuniete, ze ja polecam spilowac - nie da sie nic zepsuc:)



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: 3.7/2.3T upgrade hamulców

Post autor: mjaza » 2017-06-06, 18:14

Prośba o przeniesienie tematu do właściwego działu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”