Veeefour KUŃ

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Zablokowany
Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: StarszyWajchowy » 2017-06-08, 11:57

Przemek64 pisze::mad: :evil: iskry się sypią
Fajnie się was czyta :rotfl:
Musicie na następnym zlocie coś :zdrowko: i będzie :super:
Ja stawiam ;)
Pudełko popcornu, coca-cola i jest show :)
Ja też lubię te ich przepychanki słowne :rotfl:


Tomek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-08, 12:01

Zaraz tam przepychanki:) Wymiana wiedzy



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-08, 12:09

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:43 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-08, 12:27

S550 robiłem jeden, zmiana zębatek na 3.73. Amelinowych IRS robiłem sporo z różnych marek, 4 z mustangów. Dyfer, to dyfer. A to że podkładka pasuje w 90% to dlatego, że prawie nikt tego nie mierzy. Tryby nie są robione przez tą samą fabrykę, jakość trybów jest różna. Ford już conajmniej 3 razy zmieniał fabrykę, najgorsza jakość była jak robił dla nich Motive. Różnice są i zawsze były. Gdyby tak było, Ford by napisał w instrukcji założyć jak leci i do widzenia. Tu nie chodzi tylko o obudowę, zębatki, a również łożyska, odkształcenie obudów, te też mają tolerancję.
W nowym z fabryki pewnie pasuje 100%, w używanych zależy. A to że hamerykanom nie przeszkadza czy coś tam wyje czy nie wyje, to wszystkie podkładki im tam pasują. A ja jakbym składał te mosty za zaufanie, że 90% zadziała, to dawno bym z torbami na reklamacjach poszedł.

Masz może zdjęcia śladów zrobionych po montażu?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-08, 12:44

A i jeszcze taka ciekawostka, 3 dyfry oryginalne 3.73 z torsenem które montowałe, żaden nie jest cichy, rzekłbym wyją... I fabryczne też się zdarzają wcale nie ciche, wystarczy jakiś poliuretanek na tył wrzucić a można się przekonać. Tak więc nawet w fabryce nie ma ideału.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-08, 13:49

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:43 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-08, 13:53

veeefour pisze: I wlasnie tak w literaturcze pisza - zakladasz stara podkladke ataku i musi pasowac. I pasuje w 90% przypadkow. Nie masz tutaj racji :P
W której literaturze?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-08, 14:15

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:44 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-08, 14:31

Kończąc temat, zzy ona się odnosi do statystyk z s550, to trzeba by wiedzieć rok wydania. Ale to w sumie nie ma kompletnie znaczenia, bo podkładkę i tak zawsze trzeba mierzyć, a niech sobie wychodzi i 99% pasująca, najwyżej będzie wyło i nic wielkiego się nie stanie, most się z tego powodu nie rozleci (szybko).



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-09, 14:28

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:44 przez veeefour, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-09, 14:36

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:44 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-09, 21:57

veeefour pisze:
Przez chwile mi przemklo przez mysl - dopadla mnie "Klatwa Canyyggi" - wszak stara slowianska legenda glosi, ze mosty do mustangow
umieja skladac tylko w opolu i tylko tam i zaden inny ch... :P
Zaczynasz być zgryźliwy, jak stara baba.
veeefour pisze: Musze zmniejszyc "line preasurre" bo przy zmianie z 2 na 3 wlacza mi trakcje - z 3.55 to zbyt brutalne :luka:
Nie muszę zmniejszyć, tylko muszę poprosić aby mi zmniejszyli :P

Bardzo fajnie, że zrobiłeś diff, bo to nie prosta sprawa. legenda mówi, że w naszym kraju tylko 2 firmy to robią tak jak potrzeba, nie tylko w Opolu, tak swoją drogą.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-09, 22:17

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:44 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-06-09, 22:24

Na poważnie, poproś aby zmniejszył Ci moment silnika przy zmianie biegów a nie line pressure. Line pressure powoduje strzał ze sprzęgła, ale to przy większej mocy tak właśnie powinno być. Jak zmniejszysz, to sprzęgła zaczną się ślizgać przy zmianie. To amerykańska koncepcja tuningu, hate it.

Dobra, koniec żartów, piątek, piątunio, idę na browara:)



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-06-10, 18:42

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:45 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”