Magnetyczny 5.0

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
janekkkk
Posty: 8
Rejestracja: 2017-01-16, 09:50
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Gray

Magnetyczny 5.0

Post autor: janekkkk » 2017-06-27, 19:06

witajcie.

Od kilku lat jestem w posiadaniu amerykańskiego krążownika który sprawił mi tyle frajdy i jestem mu za to wdzięczny więc postanowiłem poszukać mu koleżanki dzięki której oboje dostojnie będą zajmować cały parking na którym zmieści się i z tuzin polskich maluszków ;D

Odebrałem go wczoraj i miałem do pokonania ponad 800 km... każdy kilometr przeżywałem tak jakby to był mój pierwszy samochód ;D ... na początku delikatny strach (lekki tył, dużo mocy), później tylko frajda... powiem Wam że ciężko patrzeć na obrotomierz i drogę jednocześnie przy pedale gazu wciśniętym do samego spodu ;D

Nie obyło się bez małej przygody... o trzeciej nad ranem na autostradzie samochód mi po prostu zgasł (przy wyprzedzaniu TIR-a ;/)... zjechałem na pas awaryjny i zastanawiałem się o co kaman. Rozwiązaniem okazało się uzupełnienie paliwa choć na desce wyglądało to tak że mam do przejechania jeszcze ponad 60 km!

Obrazek

poniżej kilka fotek :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-06-27, 19:14 przez janekkkk, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Magnetyczny 5.0

Post autor: veeefour » 2017-06-27, 19:14

Fuel level low? You never know ;)



MaciekK
Forumowicz
Posty: 571
Rejestracja: 2017-02-17, 10:02
Model: 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: ............
Kontakt:

Re: Magnetyczny 5.0

Post autor: MaciekK » 2017-06-27, 19:41

A ten palący się CheckIn to przez paliwo tylko ?
Mi się zapalił znowu po tankowaniu.. :mur: :mur:


https://www.instagram.com/darkknightv6/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Magnetyczny 5.0

Post autor: veeefour » 2017-06-27, 19:44

MaciekK pisze:A ten palący się CheckIn to przez paliwo tylko ?
Mi się zapalił znowu po tankowaniu.. :mur: :mur:
Silnik zgaszony?



Awatar użytkownika
Rekin
Stowarzyszenie MKP
Posty: 376
Rejestracja: 2017-04-29, 00:09
Model: Ford Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony
Lokalizacja:: Elbląg
Kontakt:

Re: Magnetyczny 5.0

Post autor: Rekin » 2017-06-27, 21:09

Super duet. Fajne uzupełnienie. Pozdrawiam.


"W życiu trzeba być rekinem, jeśli nie chcesz by dopadły Cię inne rekiny."
Jarosław Psikuta ( bez "s" )

janekkkk
Posty: 8
Rejestracja: 2017-01-16, 09:50
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Gray

Re: Magnetyczny 5.0

Post autor: janekkkk » 2017-06-27, 21:45

veeefour pisze:Fuel level low? You never know ;)
he wiesz jakie to jest odczucie gdzie przez kilka godzin wyprzedzasz "wolniejszych" , wsłuch.ujesz się w bulgot silnika i cieszysz się każdą chwilą aż tu nagle znajdujesz się na pasie awaryjnym bo wskazówka nie chciała się przechylić przypominając o jeździe na oparach... siedzisz w ciemności w samochodzie na pasie awaryjnym i wołasz pomocy a tych których minąłeś - mijają teraz Ciebie i machają Ci z uśmiechem na twarzy ;D
Ostatnio zmieniony 2017-06-27, 21:56 przez janekkkk, łącznie zmieniany 2 razy.



janekkkk
Posty: 8
Rejestracja: 2017-01-16, 09:50
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Gray

Re: Magnetyczny 5.0

Post autor: janekkkk » 2017-06-27, 21:53

MaciekK pisze:A ten palący się CheckIn to przez paliwo tylko ?
zapłon był w pozycji ACC a silnik wyłączony więc "helikopterek" miał prawo się świecić. Po zalaniu benzyny odpalił i check zgasł.

ciekawostka - maksymalny czas prób odpalania silnika bezskutecznie - 60 sekund! Następne wciśnięcie przycisku start niczego nowego nie wnosi. Trzeba poczekać dokładnie 15 minut dzięki któremu uzyskujemy 15 sekund czasu na kolejną próbę odpalenia. Jeśli przerwa między próbami uruchomienia samochodu będzie powyżej 1 godziny - zyskujemy wtedy kolejne 60 sekund.



OZZI
Młodszy Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 2016-10-20, 23:13
Model: S550 GT AT CABRIO EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: MICA SHADOW BLACK

Re: Magnetyczny 5.0

Post autor: OZZI » 2017-06-28, 13:15

Piękny DUET.... mam taki sam... Tylko wszystko "czorne" :papa:


Śpieszmy się kochać V8..... tak szybko odchodzą

Kusza85

Re: Magnetyczny 5.0

Post autor: Kusza85 » 2017-06-28, 19:25

janekkkk pisze:
veeefour pisze:Fuel level low? You never know ;)
he wiesz jakie to jest odczucie gdzie przez kilka godzin wyprzedzasz "wolniejszych" , wsłuch.ujesz się w bulgot silnika i cieszysz się każdą chwilą aż tu nagle znajdujesz się na pasie awaryjnym bo wskazówka nie chciała się przechylić przypominając o jeździe na oparach... siedzisz w ciemności w samochodzie na pasie awaryjnym i wołasz pomocy a tych których minąłeś - mijają teraz Ciebie i machają Ci z uśmiechem na twarzy ;D
Ciekawy przykład z gasnieciem bo niby rezerwa.... Wracałem dzisiaj z Opola do Krakowa i cały czas 180/200 km/h i tankowanie przy wskazaniu komputera zasięgu 15 km do pustego baku i żadnych takich problemów na rezerwie nie miałem.



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Magnetyczny 5.0

Post autor: Matt84 » 2017-06-28, 19:34

Moim zdaniem przygoda, jaką miał janekkkk mogła wynikać z tego, że auto było zupełnie nowe i komputer nie miał jeszcze wystarczająco dużo danych o spalaniu i stylu jazdy, w dużej mierze polegał na wpisanych fabrycznie. Jeśli spalanie bieżące było sporo wyższe niż zaszyta w kompie średnia, algorytm nie "wierzył" w aktualne dane i szacował bardziej w oparciu o fabrykę. I się przeliczył ;)



janekkkk
Posty: 8
Rejestracja: 2017-01-16, 09:50
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Gray

Re: Magnetyczny 5.0

Post autor: janekkkk » 2017-06-29, 04:12

Matt84 pisze:Moim zdaniem przygoda, jaką miał janekkkk mogła wynikać z tego, że auto było zupełnie nowe i komputer nie miał jeszcze wystarczająco dużo danych o spalaniu i stylu jazdy, w dużej mierze polegał na wpisanych fabrycznie. Jeśli spalanie bieżące było sporo wyższe niż zaszyta w kompie średnia, algorytm nie "wierzył" w aktualne dane i szacował bardziej w oparciu o fabrykę. I się przeliczył ;)
Podobnie stwierdziliśmy z zaprzyjaźnionym mechanikiem... Komputer stwierdził że obecna ilość paliwa w zbiorniku jest niewystarczająca do chwilowego wzrostu zapotrzebowania (wyprzedzanie) i postanowił odciąć dopływ paliwa ;/
Na chwile obecną problem rozwiązany w sposób oczywisty: "piątka' karnister + paliwo w miejscu koła zapasowego tak w razie "w" ;D



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”