Kochani, zapowiada się że zacznę jeździć trochę więcej po polandzie i mając na uwadze dokument prawa jazdy, zacząłem myśleć o zakupie CB.
1. Jaki model radia polecacie?
2. Jaką antenę?
Szerokości
CB radio
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
jak dostałem 22 pkty to tez postanowiłem kupic radio ,
obecnie mam 23 - za parkowanie dostałem 1 - ale w tej sytuacji radio nie mogło meni ocalic
zajrzyj tu:
http://mustangklub.pl/viewtopic.php?t=3 ... ght=uniden
w skrocie - jestem laikiem, ale uniden 520xl chyba moge polecic
obecnie mam 23 - za parkowanie dostałem 1 - ale w tej sytuacji radio nie mogło meni ocalic
zajrzyj tu:
http://mustangklub.pl/viewtopic.php?t=3 ... ght=uniden
w skrocie - jestem laikiem, ale uniden 520xl chyba moge polecic
Bart
- Magic 2OO
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
- Model: Był: '07 GT-C
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: grafit
- Kontakt:
Używam CB od paru lat i parę modeli przerzuciłem, w Szkapie i X-Trailu używam Presidenta Harry/Johnny II + antena 90 cm na magnesie tego samego producenta (Florida ?).
Zalety:
- nieduże
- dobrze działa
- "miękkie" wejście dźwięku po squelchu, bez irytujących pyknięć (o tym dalej)
- RF gain
- wygodne i dobrze odseparowane od siebie pokrętła VOL, SQ, RF gain i CH
- antena w prosty sposób składa się na przegubie choć wygląda na sztywną
Wady:
- dość wysoka cena ale warto
- trochę za krótkie i za sztywne (plastik) przewody do gruszki, przeszkadza zwłaszcza jak jest zimno
Drugim typem jest tti 770 którego mam w Transicie i tu głównym kryterium wyboru była wysokość, to najbardziej płaskie radio jakie udało mi się spotkać. Działa dobrze, zastrzeżenia mam do funkcjonalności paru rzeczy.
Zalety:
- małe gabaryty
- dłuuugi przewód do gruszki w miękkiej gumie
- przyciski zmiany kanału w gruszce, b.wygodna sprawa
Wady:
- przy mocnym tłumieniu squelchem (np w mieście) dźwięk wchodzi z twardym nieprzyjemnym pyknięciem czy trzaskiem
- małe dwufunkcyjne pokrętła, niewygodna regulacja SQ
- moim zdaniem niepotrzebny Mic gain
Poza tym używałem Midlanda 1001 (całkiem przyjemne, ale już dwa razy mi padło, co prawda w terenówce).
Zalety:
- nieduże
- dobrze działa
- "miękkie" wejście dźwięku po squelchu, bez irytujących pyknięć (o tym dalej)
- RF gain
- wygodne i dobrze odseparowane od siebie pokrętła VOL, SQ, RF gain i CH
- antena w prosty sposób składa się na przegubie choć wygląda na sztywną
Wady:
- dość wysoka cena ale warto
- trochę za krótkie i za sztywne (plastik) przewody do gruszki, przeszkadza zwłaszcza jak jest zimno
Drugim typem jest tti 770 którego mam w Transicie i tu głównym kryterium wyboru była wysokość, to najbardziej płaskie radio jakie udało mi się spotkać. Działa dobrze, zastrzeżenia mam do funkcjonalności paru rzeczy.
Zalety:
- małe gabaryty
- dłuuugi przewód do gruszki w miękkiej gumie
- przyciski zmiany kanału w gruszce, b.wygodna sprawa
Wady:
- przy mocnym tłumieniu squelchem (np w mieście) dźwięk wchodzi z twardym nieprzyjemnym pyknięciem czy trzaskiem
- małe dwufunkcyjne pokrętła, niewygodna regulacja SQ
- moim zdaniem niepotrzebny Mic gain
Poza tym używałem Midlanda 1001 (całkiem przyjemne, ale już dwa razy mi padło, co prawda w terenówce).
Pozdrawiam - Maciek.
antena Hustler jest bardzo wygodna jezeli ktoś chce używać magnesu, ponieważ nie trzeba jej stroićMagic 2OO pisze:do tti i Midlanda używam anten Hustler.
Jeśli chodzi o radia to używałem już różnych i oczywiście nic nie umywa się do Presidenta Johny czy Harry.
- z tego co pamiętam to Uniden nie ma homologacji na Polskę, na razie nikt tego nie sprawdza ale...paytoplay pisze:ale uniden 520xl chyba moge polecic
Ja ostatnio (od kilku lat) używam Cobra 19DX model z przełomu lat 80/90 z Huslerem przynajmniej nie stresuję się przy przerzucaniu radia pomiędzy autami
Ach te samochody....