Problem, no wlasnie z czym?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
Re: Problem, no wlasnie z czym?
Byłem z tym u mechanika, wycieli katalizatory żeby zobaczyć jak środek wygląda no i .... jest czyściutki ...... Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ???
- MattGrzesio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
- Model: SN-95 2000
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Problem, no wlasnie z czym?
Dołączam się do tematu V6 2000 Automat +LPG.
Wkręca się do 3000 tyś obrotów potem zaczyna go dusić.
Jak docisnę gaz mocniej to wejdzie na wyższe obroty ale z trudem poza tym się trzęsie. Kontrolka Check engine ( zwykle się świeci Błąd EGR) zaczyna mrugać i słuchać stukanie pod maską.
Wczoraj wyczyściłem EGR wydaje mi się że mała poprawa była ale, rano wrócił do starego zachowania.
Pogorszyło się w ciągu 2 tyg. Najpierw dochodził do 4 tyś obrotów teraz już tylko 3.
Nie ma różnicy czy jedzie na LPG czy na benzynie.
Wkręca się do 3000 tyś obrotów potem zaczyna go dusić.
Jak docisnę gaz mocniej to wejdzie na wyższe obroty ale z trudem poza tym się trzęsie. Kontrolka Check engine ( zwykle się świeci Błąd EGR) zaczyna mrugać i słuchać stukanie pod maską.
Wczoraj wyczyściłem EGR wydaje mi się że mała poprawa była ale, rano wrócił do starego zachowania.
Pogorszyło się w ciągu 2 tyg. Najpierw dochodził do 4 tyś obrotów teraz już tylko 3.
Nie ma różnicy czy jedzie na LPG czy na benzynie.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Problem, no wlasnie z czym?
ile juz km na gazie?
moze wypalone gniazda zaworowe... objaw byłby podobny..
moze wypalone gniazda zaworowe... objaw byłby podobny..
- MattGrzesio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
- Model: SN-95 2000
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Problem, no wlasnie z czym?
U mnie od miesiąca gaz chyba ma 3 lata przebieg ogólnie nie duży... 68000 mil więc raczej nie styrany... ale może
- MattGrzesio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
- Model: SN-95 2000
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
- MattGrzesio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
- Model: SN-95 2000
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Problem, no wlasnie z czym?
Szybki update:
Wczoraj podpięty do kompa okazało się że jest przypadkowy niewłaściwy zapłon. Czyli sieje prądem nie tam gdzie trzeba.
dzisiaj wymienię kable (jak kupiłem auto to były w bagażniku), potem sprawdzę cewkę i czujnik położenia wału.
Wczoraj podpięty do kompa okazało się że jest przypadkowy niewłaściwy zapłon. Czyli sieje prądem nie tam gdzie trzeba.
dzisiaj wymienię kable (jak kupiłem auto to były w bagażniku), potem sprawdzę cewkę i czujnik położenia wału.
Re: Problem, no wlasnie z czym?
Z moim działo sie tak jak pisałem wcześniej i był to czujnik od przepustnicy nie miałem może stukania z pod maski ale reszta to to samo Sorka za późną reakcję bo widze że chyba już dawno po fakcie no ale nie widziałem ze ktoś tu pisał
- MattGrzesio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
- Model: SN-95 2000
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Problem, no wlasnie z czym?
Dzięki za info
Jeszcze nie po fakcie jutro będą kable i świeczki. zobaczymy potem jak coś czujnik położenia wału.... a przepustnicę i resztę też przeczyszczę.
Jeszcze nie po fakcie jutro będą kable i świeczki. zobaczymy potem jak coś czujnik położenia wału.... a przepustnicę i resztę też przeczyszczę.
- MattGrzesio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
- Model: SN-95 2000
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Problem, no wlasnie z czym?
Problem naprawiony. Zapchany lewy katalizator, na razie wyleciał.
Autko odzyskało Wigor.
Autko odzyskało Wigor.