Problem, no wlasnie z czym?

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

kawcore
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2014-11-24, 13:37
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: Problem, no wlasnie z czym?

Post autor: kawcore » 2015-01-27, 13:11

Byłem z tym u mechanika, wycieli katalizatory żeby zobaczyć jak środek wygląda no i .... jest czyściutki ...... Ma ktoś jakiś pomysł co to może być :( ???



Awatar użytkownika
MattGrzesio
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
Model: SN-95 2000
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: Problem, no wlasnie z czym?

Post autor: MattGrzesio » 2015-04-14, 10:38

Dołączam się do tematu V6 2000 Automat +LPG.
Wkręca się do 3000 tyś obrotów potem zaczyna go dusić.
Jak docisnę gaz mocniej to wejdzie na wyższe obroty ale z trudem poza tym się trzęsie. Kontrolka Check engine ( zwykle się świeci Błąd EGR) zaczyna mrugać i słuchać stukanie pod maską.
Wczoraj wyczyściłem EGR wydaje mi się że mała poprawa była ale, rano wrócił do starego zachowania.
Pogorszyło się w ciągu 2 tyg. Najpierw dochodził do 4 tyś obrotów teraz już tylko 3.

Nie ma różnicy czy jedzie na LPG czy na benzynie.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Problem, no wlasnie z czym?

Post autor: lamina » 2015-04-14, 10:43

ile juz km na gazie?
moze wypalone gniazda zaworowe... objaw byłby podobny..



Awatar użytkownika
MattGrzesio
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
Model: SN-95 2000
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: Problem, no wlasnie z czym?

Post autor: MattGrzesio » 2015-04-14, 10:54

U mnie od miesiąca gaz chyba ma 3 lata przebieg ogólnie nie duży... 68000 mil więc raczej nie styrany... ale może



Awatar użytkownika
MattGrzesio
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
Model: SN-95 2000
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: Problem, no wlasnie z czym?

Post autor: MattGrzesio » 2015-04-14, 11:32

A może... kable, świece, katalizatory?? czy raczej zawory??



Awatar użytkownika
MattGrzesio
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
Model: SN-95 2000
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: Problem, no wlasnie z czym?

Post autor: MattGrzesio » 2015-04-16, 11:21

Szybki update:
Wczoraj podpięty do kompa okazało się że jest przypadkowy niewłaściwy zapłon. Czyli sieje prądem nie tam gdzie trzeba.
dzisiaj wymienię kable (jak kupiłem auto to były w bagażniku), potem sprawdzę cewkę i czujnik położenia wału.



kawcore
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2014-11-24, 13:37
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: Problem, no wlasnie z czym?

Post autor: kawcore » 2015-04-21, 11:59

Z moim działo sie tak jak pisałem wcześniej i był to czujnik od przepustnicy :) nie miałem może stukania z pod maski ale reszta to to samo :) Sorka za późną reakcję bo widze że chyba już dawno po fakcie no ale nie widziałem ze ktoś tu pisał :P



Awatar użytkownika
MattGrzesio
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
Model: SN-95 2000
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: Problem, no wlasnie z czym?

Post autor: MattGrzesio » 2015-04-21, 16:45

Dzięki za info
Jeszcze nie po fakcie jutro będą kable i świeczki. zobaczymy potem jak coś czujnik położenia wału.... a przepustnicę i resztę też przeczyszczę.



Awatar użytkownika
MattGrzesio
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
Model: SN-95 2000
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: Problem, no wlasnie z czym?

Post autor: MattGrzesio » 2015-04-30, 14:11

Problem naprawiony. Zapchany lewy katalizator, na razie wyleciał.
Autko odzyskało Wigor.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Problem, no wlasnie z czym?

Post autor: stang232 » 2015-04-30, 16:20

Czyli dobrze wyczulem ze wina katalizatora


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”