
problem z 3.8 V6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-06-25, 20:31
- Model: Mustang 95r
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Kontakt:
problem z 3.8 V6
witam. mam mały problem z V6. mustanga kupiłem niedawno i zauważyłem ze mam zgięty i zaciśnięty ten wąż który zaznaczyłem na fotce. kiedy go wyprostowałem samochód robił się slaby przy ok 3 tys obr. wiec zacisnąłem go tak jak było, ale teraz nawet z zaciśniętym kiepsko chodzi na benzynie, na wolnych obr chwile chodzi i zaczyna gasnąc. ogólnie pompa paliwa dziwnie piszczy czy to znaczy ze należało by ja wymienić?? od czego najlepiej zacząć i co sprawdzić żeby wszystko było tak jak powinno być. Pozdrawiam


- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2447
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
jeżeli był zaciśnięty to jest powrotni przewód paliwa
widocznie ktoś coś kombinowałz pąpą paliwa ,może ona jest już słaba i nie dawała ciśnienia lub lub zawór ciśnienia na listwie paliwowej jest walnięty i przepuszczał
najlepiej to rozprostować ten przewód i sprawdzić ciśnienie na listwie
pompa po przekręceniu kluczyka powinna się włączyć na 2-5 sek i wyłączyć
widocznie ktoś coś kombinowałz pąpą paliwa ,może ona jest już słaba i nie dawała ciśnienia lub lub zawór ciśnienia na listwie paliwowej jest walnięty i przepuszczał
najlepiej to rozprostować ten przewód i sprawdzić ciśnienie na listwie
pompa po przekręceniu kluczyka powinna się włączyć na 2-5 sek i wyłączyć