problem z 3.8 V6

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
mrforever
Posty: 2
Rejestracja: 2010-06-25, 20:31
Model: Mustang 95r
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Kontakt:

problem z 3.8 V6

Post autor: mrforever » 2010-07-14, 19:30

witam. mam mały problem z V6. mustanga kupiłem niedawno i zauważyłem ze mam zgięty i zaciśnięty ten wąż który zaznaczyłem na fotce. kiedy go wyprostowałem samochód robił się slaby przy ok 3 tys obr. wiec zacisnąłem go tak jak było, ale teraz nawet z zaciśniętym kiepsko chodzi na benzynie, na wolnych obr chwile chodzi i zaczyna gasnąc. ogólnie pompa paliwa dziwnie piszczy czy to znaczy ze należało by ja wymienić?? od czego najlepiej zacząć i co sprawdzić żeby wszystko było tak jak powinno być. Pozdrawiam
Obrazek



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-07-14, 20:58

Nie widzę zbytnio bo zdjęcie niewyraźne ale czy nie jest to przypadkiem metalowa rurka od zaworu EGR?



mrforever
Posty: 2
Rejestracja: 2010-06-25, 20:31
Model: Mustang 95r
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Kontakt:

Post autor: mrforever » 2010-07-14, 21:28

no być może, dalej ten wężyk wchodzi na metalową rurkę, niżej jest drugi podobny, jutro zdejmę dolot i zrobię bardziej wyraźne zdjęcie.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2447
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-07-14, 23:33

jeżeli był zaciśnięty to jest powrotni przewód paliwa
widocznie ktoś coś kombinowałz pąpą paliwa ,może ona jest już słaba i nie dawała ciśnienia lub lub zawór ciśnienia na listwie paliwowej jest walnięty i przepuszczał
najlepiej to rozprostować ten przewód i sprawdzić ciśnienie na listwie
pompa po przekręceniu kluczyka powinna się włączyć na 2-5 sek i wyłączyć



ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”