![Mruga ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
1. Kable wysokiego napięcia są popalone, poniszczone etc. aż dziw, że iskra dochodzi
2. Uszczelka pokrywy zaworów od strony kierowcy. Jest pęknięta. Śruby pokrywy palcami odkręciłem o.O to tak powinno być?
3. Wiem już który cylinder nie działa. 1szy od pasarzera. Pytanie tylko czy to wina nieszczelności czy świecy. Jutro albo w poniedziałek będę miał manometr więc będę mógł śmiało stwierdzić przyczynę.
4. Miska olejowa i uszczelki miski. O ile sama miska podczas kupna wyglądała znośnie tak dziś się jej przyjrzałem: Pogięte ranty, uszczelka wystaje z każdej strony jak psi jęzor
5. Pucha filtra oleju. Wygląda jak puszki po piwach na woodstoku...
6. Przewody układu chłodzenia. Popierniczone przez instalacje gazową.
Zawory i uszczelki wyglądają jak nowe. Mam wrażenie, że były wymieniane. Albo poprostu wolno się zużywają.
W oleju nie pływają wióry więc uznaje to za dobry znak. Sam olej był albo często dolewany albo niedawno wymieniony bo jest czyściutki.