3,8v6 problem

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
radziu28472
Posty: 7
Rejestracja: 2013-10-12, 14:02
Model: 2003
Silnik: V6 3.8
Kolor: czerwony

3,8v6 problem

Post autor: radziu28472 » 2013-10-12, 14:14

iskra jest nie odpala odpaliłem go po remącie przodu mały dzwonek i przy wyjeżdzie z warsztatu gasł powoli jak by mu zabrakło paliwa z strzykawki odpala odrazu i gaśnie to jest 2003 r z twardym dachem wie ktoś gdzie jest przekażnik pompy paliwa i wtrysków chociaż na pompe bym obstawiał bo jej nie słychać - jestem z okolic inowrocławia



Awatar użytkownika
rafalbanasiak
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
Model: cabrio 1997
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: 3,8v6 problem

Post autor: rafalbanasiak » 2013-10-12, 21:15

w roczniku 94-98 w bagazniku po lewej stronie jest wstrzasowy udezeniowy wylacznik pompy paliwa mysle ze po lifcie tez moze byc



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: 3,8v6 problem

Post autor: Alexander25 » 2013-10-13, 11:26

B bagażniku trzeba pomacać po jednej ze stron jest przełącznik


302 HOooooo

radziu28472
Posty: 7
Rejestracja: 2013-10-12, 14:02
Model: 2003
Silnik: V6 3.8
Kolor: czerwony

Re: 3,8v6 problem

Post autor: radziu28472 » 2013-10-13, 16:31

tak znalazłem i nie pomaga nadal echo w wtorek wyjmuje bak bo nie ma okienka do pompy a musze ją wyjąć wydaje mi się ze poprzedni właściciel nie wiedział ze na rezerwie nie pomyka się na okrągło



pocker
Młodszy Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 2014-03-27, 16:22
Model: 00' Convertible
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: 3,8v6 problem

Post autor: pocker » 2014-03-27, 16:54

mam taki problem..Silnik gdy jest zimny odpala bez problemu,moge jezdzic caly dzien..Jednak gdy go zgasze nie ma mowy zeby znowu odpalil,musze czekac ze 3godziny zeby calkiem ostygl i wtedy znowu da sie uruchomic..Nie wiem czy to jest jakos powiazane,ale silnik powoli schodzi mi z obrotow podczas zmiany biegow lub po przegazowaniu i utrzymuje dosc wysokie obroty,ok 1200-1400rpm..Bardzo prosze o jakies sugestje bo nie wiem gdzie szukac usterki..Silnik 3.8 rok prod 2000,manual.. :niepewny:



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: 3,8v6 problem

Post autor: stang232 » 2014-03-27, 19:30

lewe powietrze w dolocie


Obrazek

pocker
Młodszy Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 2014-03-27, 16:22
Model: 00' Convertible
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: 3,8v6 problem

Post autor: pocker » 2014-03-27, 19:48

i powinien odpalac? Czy to jedynie przyczyna wysokich obrotow?



ODPOWIEDZ

Wróć do „4 układ paliwowy”