czujnik polozenia walu Ford Mustang 5,0

dystrybutor, świece, ustawianie kąta zapłonu

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-06-24, 14:25

Cewka jest chyba ok, ale kondensator...cały się kręci w kółko, obudowa stoi a on się kręci. Stawiam na kondensator, kto wie jaki ma być bo nic nie odczytam z mojego?


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-06-24, 18:34

RAFAŁ pisze:jak ty masz na zaciskach pod cewką a niema iskry to albo cewka albo kondensator
a co i jak z zasilaniami to jeszcze sprawdzę na schemacie ale to wieczorem
Gdzie jest ten kondensator bo to chyba nie ten przy cewce?Ten jest przeciwzakłóceniowy chyba? :orany:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-06-24, 19:29

ten przy cewce jest kondensatorem do zapłonu kondensatorem przeciw zakłuceniowym w samochodzie jest akumulator a urządzenia odbiorcze typu radio mają w sobie
a jeżeli chcesz zmieniać na próbę to kup od poloneza gażnikowego i powinien zadziałać



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2010-06-24, 19:44

chmielu pisze:No tak ale przecież to cewka daje napięcie na aparat zapłonowy a iskry na świecach nie ma?Wymienię cewkę i zobaczymy.
Skoro cewka daje prąd który nie dociera do świec, to gdzieś po drodze musi być przerwa... jak wyeliminowałeś świece, kable, cewkę, to jeszcze sprawdź te dwie rzeczy... łatwe i szyblie do sprawdzenia ;)



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-06-25, 08:48

Tak, sprawdziłem i na dodatek wymieniłem kondensator i auto odpaliło 6 razy, uznałem że to wystarczy. Rano wsiadam zapalam i......dupsko, to samo, kręci i nie zapala. Załamka, a tak go lubiłem... :zly:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-06-25, 09:31

RAFAŁ pisze:ten przy cewce jest kondensatorem do zapłonu kondensatorem przeciw zakłuceniowym w samochodzie jest akumulator a urządzenia odbiorcze typu radio mają w sobie
a jeżeli chcesz zmieniać na próbę to kup od poloneza gażnikowego i powinien zadziałać
Dzięki, spróbuję jeszcze raz, tym razem kupię nowy kondensator od poldka(klasyczna tylno-napędówka). Mechanicznie zrobię wszystko przy aucie ale elektryka zawsze ,mnie zaskakuje :przestraszony:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
wutang172
Młodszy Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 2010-01-14, 23:12
Model: Ford Mustang GT 1994
Silnik: V8 5.0
Kolor: żółty

Post autor: wutang172 » 2010-06-25, 19:16

dzis sprawdzilem wszystko od nowa i prad w kostce do cewki jest bliski 0 wogole go nie ma. co moze byc przyczyna ze prad tam nie dociera??



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-06-25, 23:05

słuchajcie ja kiedys miałem inny problem ... auto mi gasło w czasie jazdy , walczyłem tydzień co jest przyczyną , az wkocu sie wkurzyłem i wymieniłem cewke , kopułke palec , i cały aparat zapłonowu , i ten moduł cojest pod filtrem powietrza od tego czasu jest oki , w waszymprzyadku stawiałbym na ten własnie moduł , bo nawet jak pojedzie sie na kompa to poprostu wykaze błąd w układzie ale nie dokładnie który element ..pozdr


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
wutang172
Młodszy Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 2010-01-14, 23:12
Model: Ford Mustang GT 1994
Silnik: V8 5.0
Kolor: żółty

Post autor: wutang172 » 2010-06-26, 09:52

dzieki smerf za pomoc bezpiecznik numer 18 byl przepalony tak jak mowiles xD



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-06-26, 10:52

kurcze gdybym wiedział że ty bezpieczników najpierw nie sprawdziłeś to ehhh


szkoda gadać


zawsze podstawa to są najpierw bezpieczniki i najlepiej to miernik i pokolei spawdzać albo wyciągać

:P



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-06-26, 16:40

Bezpieczniki w pierwszej kolejność sprawdziłem, oczywiście. Sprawdziłem już wszystko, rozebrałem, pomierzyłem miernikiem, lampką diodowa, wszystko git, złożyłem i nadal dupa, odpalił parę razy pod rząd i jak go zgasiłem to znowu dupa, no masakra. Paliwo z pompy tryska, a iskry nie ma, kuźwa, założyłem inna cewkę (pożyczona z sn95 który jeździ) i nic. Ręce opadają. Stało się najgorsze co może się zdarzyć, straciłem zaufanie do tego auta, idzie na sprzedaż jak go tylko zrobię, w dupie z tym paździerzem... :zly:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-06-26, 20:58

nie ma sie co nerwować ,,pomału opanujesz ,ja tez zaufania do konia nie mam juz dawno,koń jak to koń lubi kopnąć :D grzebię i grzebię ,a końca nie widać ,ciągle coś ,taka uroda ,to nie mercedes :D ,,,bedzie dobrze--ciekawe czy cię pocieszyłem :D --pozdr....
Załączniki
Ford Mustang GT 004.jpg


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-06-27, 15:02

Może powymieniać wszystkie graty na nowe i wtedy się okaże, tylko to trocha siana kosztuje.Ah szkoda gadać, muszę od tego odpocząć trochę.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-06-29, 10:42

Po wyczyszczeniu komputera działa jak należy. Kilka razy musiałem go czyścić aż w końcu pokazał zero błędów. Dodatkowo wyczyściłem cały układ dolotowy(kolektor wyglądał jak w dieslu), przepustnice, wyregulowałem porządnie. :papa: Jeszcze raz dziękuje SMERF za pomoc techniczną, okazała się nie oceniona :padam:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-06-29, 13:07

chmielu pisze:Po wyczyszczeniu komputera działa jak należy. Kilka razy musiałem go czyścić aż w końcu pokazał zero błędów. Dodatkowo wyczyściłem cały układ dolotowy(kolektor wyglądał jak w dieslu), przepustnice, wyregulowałem porządnie. :papa: Jeszcze raz dziękuje SMERF za pomoc techniczną, okazała się nie oceniona :padam:
jaki komputer czysciłes ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „6 układ zapłonowy”