Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:32
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: bordowy
Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Witam w moim Mustangu mam luz boczny na tylnych łożyskach.Luz nie jest duży ale wydaje mi się że powinien być mniejszy ale same łożyska nie hałasują.
Czy jest możliwość skasowania luzu czy trzeba wymienić łożyska i jak to się robi w tym aucie, może ma ktoś jakieś zdjęcia to by bardzo ułatwiło sprawę.
Z tyłu mam ręczny na klockach czyli brak bębnów.
Proszę o informację
Czy jest możliwość skasowania luzu czy trzeba wymienić łożyska i jak to się robi w tym aucie, może ma ktoś jakieś zdjęcia to by bardzo ułatwiło sprawę.
Z tyłu mam ręczny na klockach czyli brak bębnów.
Proszę o informację
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2383
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Z biegiem czasu jak płytki szpery się zużywają luz wzdłużny jest coraz większy,taka uroda ,jak dasz nowe płytki to luz będzie ledwo wyczuwalny...
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:32
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: bordowy
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
A jak wyglądają te płytki szpery i czy jest problem z ich wymianą. Luz jest dość wyraźny a po nierównej drodze nosi tyłem auta chodź zawieszenie jest w porządku i zastanawiam się czy nie jest to spowodowane luzem na kołach.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2383
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
płytki szpery nic nie mają do luzu , a jeżeli są żużyte to po prostu szpera słabo trzyma ,
można to sprawdzić podnosząc tył samochodu i na luzie kręcąc koło drugie powinno się kręcić w tym samym kierunku , a na biegu powinno się kręcić w drugą stronę tylko z dużym oporem
za luz odpowiada koniec pół osi który wchodzi do dyfra i bolec zabezpieczający ,
luz wielkości on 5 mm to norma
można to sprawdzić podnosząc tył samochodu i na luzie kręcąc koło drugie powinno się kręcić w tym samym kierunku , a na biegu powinno się kręcić w drugą stronę tylko z dużym oporem
za luz odpowiada koniec pół osi który wchodzi do dyfra i bolec zabezpieczający ,
luz wielkości on 5 mm to norma
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Pozwolę sie nie zgodzić u mnie szpera była kompletnie martwa a luz był piekielnie duży po wymianie płytek na carbon plus mocniejsza sprężyna która była w komplecie szpera ożyła a luz zniknął zupełnie oczywiście olej 75w140 plus dodatek po drodze nowe łożyska naprawcze na zużyte półosie czujniki ABS któte trzeba zniszczyć koszty dość
poważne____powodzenia
poważne____powodzenia
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2015-03-27, 12:35
- Model: Mustang 99 IV Gen .
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: srebrny
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
A jaka pewność że kolega ma szperę ?ja jej nie mam luż tez mam duży a pływanie tyłu auta zredukowałem całkowicie po wymianie tulejek na wahaczach na poliuretan
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Wszystkie GT mają fabryczny most 8.8 ze szperą, V6 fabrycznie wychodziły bez szpery
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
@stang232 a wiesz, że nie do konca? przełożeń dla sn95 bylo multum: od 2.7 do 4.1 i w konfiguracjach z LSD i bez
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Wiem przełożenia były różne dla manuala, automatu, cobry i można była za dopłatą wybrać krótsze.Rezor pisze:@stang232 a wiesz, że nie do konca? przełożeń dla sn95 bylo multum: od 2.7 do 4.1 i w konfiguracjach z LSD i bez
Jeśli chodzi o LSD to które GT miały, a które nie - podaj konkrety i po czym rozpoznać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2015-03-27, 12:35
- Model: Mustang 99 IV Gen .
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: srebrny
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Dokładnie zgadzam się z Rezorem a jak jeszcze dojdzie historia z jakimś puknięciem w krawężnik i wymiana mostu to naprawdę ciężko definitywnie wykluczyć obecność szpery z tego co wiem to najprostsze sprawdzenie obecnosci szpery odbywa się przez poniesienie całego mostu oraz okręcanie jednym z kół jeżeli drugie kręci się w tą samą stronę to szpera jest jeśli jest inaczej to są już wątpliwości nie dokońca to wyklucza brak szpery być może wytarte płytki ale jest to już jakiś powód do ewentualnych wykluczeń .
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
hmmmm
Pytanie.
Na moście jest jakiś opis jakie ma przełożenie ???
Pytanie.
Na moście jest jakiś opis jakie ma przełożenie ???
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:32
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: bordowy
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
szpere mam i do tego sprawną. Ten luz to ma gdzieś 1mm nie więcej a może i mniej
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2015-03-27, 12:35
- Model: Mustang 99 IV Gen .
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: srebrny
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
danek prześlij ten opis wygląda powinna być tabliczka przy jednej ze śrub od dekla na moście prawdopodobnie po lewej stronie patrząc od tyłu , a ja ci powiem jakie masz przełożenie zrób fotkę i wrzuć na forum
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Tabkliczka na słupku kierowcy. Kody poniżej:stang232 pisze:Wiem przełożenia były różne dla manuala, automatu, cobry i można była za dopłatą wybrać krótsze.Rezor pisze:@stang232 a wiesz, że nie do konca? przełożeń dla sn95 bylo multum: od 2.7 do 4.1 i w konfiguracjach z LSD i bez
Jeśli chodzi o LSD to które GT miały, a które nie - podaj konkrety i po czym rozpoznać
http://mustang-s.com/miscellaneous/axle_codes.htm#Years" onclick="window.open(this.href);return false; 1979 - 2000
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać