3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: smerf » 2015-08-11, 11:14

lukaszfa pisze:
smerf pisze:
lukaszfa pisze:Wczoraj udało mi się dostać do tej stacyjki, wszystko wygląda tam w porządku, po rozebraniu i złożeniu efekt był dalej takim sam... po trzech godzinach wsiadłem i konik odpalił jak gdyby nigdy nic. Niestety fachowiec nie dał rady wczoraj do mnie podjechać w celu podłączenia pod komputer, dziś pojadę osobiście (jeżeli mój rumak nie strzeli focha :D ) .
Ten Mustang to automat czy manual?jak manual to jest jeszcze wyłącznik pod pedałem sprzęgła ,jak automat coś podobnego jest w dżwigni zmiany biegów ;)
Automat. Masz na myśli ten przełącznik który jest w dźwigni zmiany biegów ,chodzi mi o ten co przestawia : P, N ,R , 1 ,2 ?
Tak w nim jest wlłaśnie blokada żeby nie działał rozrusznik jak jest na biegu ale!!! dziwne masz to z tymi zegarami,jakby gdzieś nie dochodziło czasami napięcie,daj na bieg spróbuj uruchomić rozrusznik i zobacz czy wtedy zegary będą sie wychylać


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

lukaszfa
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
Model: 2004 mustang 40th an
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czerwony

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: lukaszfa » 2015-08-14, 09:51

Zrobiłem tak jak mówisz kolego niestety bez rezultatów :zalamany: a co do diagnostyki komputerowej gdzie nie pójdę w mojej okolicy słyszę "niestety nie mamy programu do aut z USA"



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: Rezor » 2015-08-14, 09:56

A co to za różnica czy amerykański?... Komputery wszędzie są te same. Jeśli Ci tak mówią to albo lenie albo lepiej do niech nie jeździć bo na diagnostyce komputerowej się nie znają.


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

lukaszfa
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
Model: 2004 mustang 40th an
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czerwony

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: lukaszfa » 2015-08-14, 10:29

Coś czuje że chyba się to skończy na profesjonalnym zakładzie elektronicznym bo już nie mam siły do tego pacjenta...



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: Rezor » 2015-08-14, 10:45

Może nagraj filmik i pokaż jak się "pacjent" zachowuje :) Może ktoś coś zauważy?


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

lukaszfa
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
Model: 2004 mustang 40th an
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czerwony

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: lukaszfa » 2015-08-14, 10:52

W sumie świetny pomysł ale odpalenie tego auta to jak gra w lotto... będę się modlił dziś nad nim to może coś uchwycę i wrzucę . :D



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: Rezor » 2015-08-14, 11:01

W tym przypadku gorzej jak odpali bo nie będzie widać problemu :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

lukaszfa
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
Model: 2004 mustang 40th an
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czerwony

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: lukaszfa » 2015-08-14, 11:15

Skoro tak to z filmikiem też nie będzie problemu bo częściej nie odpala niż odpala ;)



lukaszfa
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
Model: 2004 mustang 40th an
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czerwony

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: lukaszfa » 2015-08-17, 09:19

" onclick="window.open(this.href);return false;
Mustang nie odpala



lukaszfa
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
Model: 2004 mustang 40th an
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czerwony

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: lukaszfa » 2015-08-17, 09:20

" onclick="window.open(this.href);return false;
Mustang odpala



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: smerf » 2015-08-17, 10:04

Z tego co zauważyłem jak nie odpala to masz wszystkie zegary martwe ,napięcie ładowania ,temperatura ciśnienie oleju ,ewidentnie te urządzenia nie dostają napięcia :zalamany:


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

lukaszfa
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
Model: 2004 mustang 40th an
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czerwony

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: lukaszfa » 2015-08-17, 10:39

Tak, tym bardziej że paliwo i iskra dociera normalnie... już wczoraj myślałem, że go rozgryzłem, ponieważ jak wyłączałem radio to odpalał i myślałem że może to ono robi jakieś zwarcie ale gdy je odłączyłem to też nie odpalał i potem gaszenie radia też nie pomagało, więc to chyba tylko zbieg okoliczności... :rozpacz:



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: smerf » 2015-08-17, 13:12

Jaki jest rok tego mustanga bo silnik to chyba 3.8??


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

lukaszfa
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
Model: 2004 mustang 40th an
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czerwony

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: lukaszfa » 2015-08-17, 13:16

Rok to 2003. A co do silnika w dowodzie jest 4009cm3 a co ciekawe nigdzie dotąd nie spotkałem się z takim silnikiem wszędzie 3.8 lub 5.0 ... :zdziwko:



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?

Post autor: smerf » 2015-08-17, 13:20

no dobrze ale to jest V6 czy V8??


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „11 układ elektryczny”