Problem z akumulatorem
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2015-10-29, 22:12
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Piła
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Problem z akumulatorem
Witam, otóż mam problem z akumulatorem w moim Mustangu 4.6 V8 2002r.
Ostatnio zaczęła mi się świecić kontrolka od akumulatora, a gdy jechałem do pracy zauważyłem, że wskaźnik od akumulatora wedruje w strone L-low a gdy doszedł do końca to silnik zgasł i juz nie mogłem go odpalić. Po pracy udało mi się go odpalić i dojechać 3/4 drogi do domu po czym znowu wskaźnik opadał i koniec. Wymienilem akumulator od znajomego i wskaźnik jest caly czas w połowie miedzy L a H lecz nadal świeci sie kontrolka akumulatora. Moje pytanie czy ktoś miał podobny problem lub wie jakie może być rozwiązanie? Proszę o pomoc i dziękuję
Ostatnio zaczęła mi się świecić kontrolka od akumulatora, a gdy jechałem do pracy zauważyłem, że wskaźnik od akumulatora wedruje w strone L-low a gdy doszedł do końca to silnik zgasł i juz nie mogłem go odpalić. Po pracy udało mi się go odpalić i dojechać 3/4 drogi do domu po czym znowu wskaźnik opadał i koniec. Wymienilem akumulator od znajomego i wskaźnik jest caly czas w połowie miedzy L a H lecz nadal świeci sie kontrolka akumulatora. Moje pytanie czy ktoś miał podobny problem lub wie jakie może być rozwiązanie? Proszę o pomoc i dziękuję
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Problem z akumulatorem
Alternator do naprawy, rzadziej problemy z kablami, masami. Ogólnie temat dla elektromechanika.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2022-10-30, 13:55
- Model: sn95
- Silnik: V6 3.8
- Lokalizacja:: Okolice Radomia
Re: Problem z akumulatorem
Odkopuje temat.
Jaki akumulator był oryginalnie montowany w V6 z 1996? Na rockauto jest MOTORCRAFT 68ah ale AGM. Faktycznie te samochody miały oryginalnie montowane AGMy? Po co?
Na jakimś amerykańskim forum znalazłem wpis, że dedykowany akumulator to 58ah i też coś pisali o AGM.
Mój akumulator już nie wytrzymuje dwóch tygodni postoju. Mam 50mA poboru prądu na postoju ale nie zamierzam szukać problemu bo mam dokładane antykradzieżowe odcięcie pompy przy którym cały czas świeci dioda i chińskie radio które być może też ma za duże potrzeby.
Jaki akumulator był oryginalnie montowany w V6 z 1996? Na rockauto jest MOTORCRAFT 68ah ale AGM. Faktycznie te samochody miały oryginalnie montowane AGMy? Po co?
Na jakimś amerykańskim forum znalazłem wpis, że dedykowany akumulator to 58ah i też coś pisali o AGM.
Mój akumulator już nie wytrzymuje dwóch tygodni postoju. Mam 50mA poboru prądu na postoju ale nie zamierzam szukać problemu bo mam dokładane antykradzieżowe odcięcie pompy przy którym cały czas świeci dioda i chińskie radio które być może też ma za duże potrzeby.
http://forum.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=19923
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2387
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Problem z akumulatorem
nie było AGM , zwykły aby się zmieścił i bieguny żeby były po dobrej stroniekubus88 pisze: ↑2023-12-16, 18:04Odkopuje temat.
Jaki akumulator był oryginalnie montowany w V6 z 1996? Na rockauto jest MOTORCRAFT 68ah ale AGM. Faktycznie te samochody miały oryginalnie montowane AGMy? Po co?
Na jakimś amerykańskim forum znalazłem wpis, że dedykowany akumulator to 58ah i też coś pisali o AGM.
Mój akumulator już nie wytrzymuje dwóch tygodni postoju. Mam 50mA poboru prądu na postoju ale nie zamierzam szukać problemu bo mam dokładane antykradzieżowe odcięcie pompy przy którym cały czas świeci dioda i chińskie radio które być może też ma za duże potrzeby.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Problem z akumulatorem
Tam prawie nic nie bierze prądu (chyba, że zapominasz wyłączyć oświetlenie wewnętrzne ) Do rozruchu wystarczy ok 220A. Kwasiak ~50Ah powinien spokojnie wystarczyć na 2 tygodnie postoju
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2020-10-23, 13:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Rzeszów
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: Problem z akumulatorem
https://akumulatoryspecpart.pl/produkt/ ... rawy-plus/
polecam mały a mocy i na pewno będzie doładowany
polecam mały a mocy i na pewno będzie doładowany
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2020-12-07, 16:21
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: red
- Lokalizacja:: wrocław
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem z akumulatorem
boscha lepiej nie brać ledwo 2 lata wytrzymadenio445 pisze: ↑2023-12-28, 16:54https://akumulatoryspecpart.pl/produkt/ ... rawy-plus/
polecam mały a mocy i na pewno będzie doładowany
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2020-10-23, 13:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Rzeszów
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: Problem z akumulatorem
znajomemu wytrzymał 10 latjakub9008 pisze: ↑2024-02-01, 16:01boscha lepiej nie brać ledwo 2 lata wytrzymadenio445 pisze: ↑2023-12-28, 16:54https://akumulatoryspecpart.pl/produkt/ ... rawy-plus/
polecam mały a mocy i na pewno będzie doładowany
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2020-12-07, 16:21
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: red
- Lokalizacja:: wrocław
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2020-10-23, 13:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Rzeszów
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: Problem z akumulatorem
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2022-10-30, 13:55
- Model: sn95
- Silnik: V6 3.8
- Lokalizacja:: Okolice Radomia
Re: Problem z akumulatorem
W związku z tym, że sam odkopałem ten temat to pozwolę sobie coś jeszcze tu dopisać.
Otóż, nie wymieniłem tego akumulatora bo okazało się, że dokładane antykradzieżowe odcięcie pompy go rozładowywało, po wyeliminowaniu problemu z odcięciem auto odpala bez problemu po dwóch tygodniach, dłużej raczej ja jako właściciel nie mogę wytrzymać bez przejażdżki.
Jednak jeśli przyjdzie mi za jakiś czas go wymienić to kupię coś z zakresu jak tu wyżej było pisane 50-55ah ze średniej półki lub wyższej, tylko poprostu zwrócę uwagę na prąd rozruchowy…marka dla mnie raczej aspekt drugorzędny.
Otóż, nie wymieniłem tego akumulatora bo okazało się, że dokładane antykradzieżowe odcięcie pompy go rozładowywało, po wyeliminowaniu problemu z odcięciem auto odpala bez problemu po dwóch tygodniach, dłużej raczej ja jako właściciel nie mogę wytrzymać bez przejażdżki.
Jednak jeśli przyjdzie mi za jakiś czas go wymienić to kupię coś z zakresu jak tu wyżej było pisane 50-55ah ze średniej półki lub wyższej, tylko poprostu zwrócę uwagę na prąd rozruchowy…marka dla mnie raczej aspekt drugorzędny.
http://forum.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=19923