Akcja - sprężyny H&R
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
Akcja - sprężyny H&R
Ostatnio mialem sluzbowo kilka zapytan o sprezyny
Mustang V6, V8 1996-04
Nasz dostawca H&R - ma wyłącznie na rynek USA takie zestawy a produkowane sa w Niemczech
Sport Spring - lowering Front 1.6" rear 1.5" H&R 51652
nie mam niestety namiarow na osoby ktorym do tej pory odpowiadalismy ze te sprezyny sa nieosiagalne, a okazuje sie ze jak zebralibysmy jakies 5 zamowien to zrobia nam indywidualna dostawe
PROSZE NIE SKLADAC ZAMOWIEN I ZAPYTAN TU NA FORUM I NIE ROBIC ZADNEJ LISTY
TYLKO E-MAIL ZE STRONY http://www.h-r.com.pl
Mustang V6, V8 1996-04
Nasz dostawca H&R - ma wyłącznie na rynek USA takie zestawy a produkowane sa w Niemczech
Sport Spring - lowering Front 1.6" rear 1.5" H&R 51652
nie mam niestety namiarow na osoby ktorym do tej pory odpowiadalismy ze te sprezyny sa nieosiagalne, a okazuje sie ze jak zebralibysmy jakies 5 zamowien to zrobia nam indywidualna dostawe
PROSZE NIE SKLADAC ZAMOWIEN I ZAPYTAN TU NA FORUM I NIE ROBIC ZADNEJ LISTY
TYLKO E-MAIL ZE STRONY http://www.h-r.com.pl
JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
pojawila sie jeszcze 1 opcja -1,75"/-1,6" na chwile obecną od ręki na niemieckim magazynie pojedyncze zestawy bez koniecznosci robienia zbiorki
http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=965
http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=965
JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
tylko jest jedno ale bo jak ja mam V6 coupe a V8 i cabrio jest cięższe o ponad 100kg to dla nich jest napisane to obniżenie a w moim ile będzie?? ledwo 30mm z przodu
RAFAŁ firma KW ma zawieszenie gwintowe ale coś koło 5 tyś trzeba liczyć
zresztą jestem w szoku że Niemcy królestwo zglebionych aut nie ma nic do rumaka przecież trochę tam tego jeździ...
RAFAŁ firma KW ma zawieszenie gwintowe ale coś koło 5 tyś trzeba liczyć
zresztą jestem w szoku że Niemcy królestwo zglebionych aut nie ma nic do rumaka przecież trochę tam tego jeździ...

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
gwint kwRAFAŁ pisze:A JEST COś takiego jak zawieszenie regulowane ze sprężyną na amortyzatorze do 94-96 ?
Mustang; (SN95)
94-98
OBNIZENIE PRZOD 35-65
OBNIZENIE TYL 25-55
KW VARIANT 1 BASIC OCYNK 05230032 5 162,74 *CENNIK 2009
KW VARIANT 1 INOX 10230032 5 765,58
KV VARIANT 3 35230032 7 832,39 1BEZSTOPNIOWA DWUZAKRESOWA REGULACJA SILY TLUMIENIA AMORTYZATORA - ODBICIA I DOBICIA
JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
JEST WSZYSTKO CO SIE SPRZEDAJE CZYLI DROGIE ZESTAWY - DOSTEPNE BEZ OGRANICZENdr.killer pisze:
zresztą jestem w szoku że Niemcy królestwo zglebionych aut nie ma nic do rumaka przecież trochę tam tego jeździ...
POD POJECIEM NIC ROZUMIEM OPCJE TANSZE - SAME SPREZYNY - OTRZYMALEM NP Z H&R ODPOWIEDZ W TEJ SPRAWIE ZE MAJA NA TYLE MAŁE ZAINTERESOWANIE STARSZYMI ROCZNIKAMI ZE NIE OPLACA SIE HOMOLOGOWAC ZESTAWÓW NA NIEMIECKI RYNEK (TUV) DLATEGO PRODUKUJA TYLKO NA RYNEK USA
JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Wystarczy w wahacz wpasować na stałe jakąś tulejkę z gwintem na której solidnie siedziała by sprężyna. Kręcisz tulejką i masz wyżej lub niżej - sporo osób tak robi tanim kosztem. Tylko nie może to być jakaś fuszerka..RAFAŁ pisze:A JEST COś takiego jak zawieszenie regulowane ze sprężyną na amortyzatorze do 94-96 ?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
ja chcę dlatego sprężynę na amorze żeby zmniejszyć masę nie resorowaną a taka sprężyna z 10 kg waży ,nie waliło by tak na nierównościach (polskich dołach)
Ostatnio zmieniony 2009-12-10, 11:47 przez RAFAŁ (GROSZEK), łącznie zmieniany 1 raz.