Akcja - sprężyny H&R

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Akcja - sprężyny H&R

Post autor: jtng » 2009-12-07, 11:10

Ostatnio mialem sluzbowo kilka zapytan o sprezyny

Mustang V6, V8 1996-04




Nasz dostawca H&R - ma wyłącznie na rynek USA takie zestawy a produkowane sa w Niemczech
Sport Spring - lowering Front 1.6" rear 1.5" H&R 51652

nie mam niestety namiarow na osoby ktorym do tej pory odpowiadalismy ze te sprezyny sa nieosiagalne, a okazuje sie ze jak zebralibysmy jakies 5 zamowien to zrobia nam indywidualna dostawe

PROSZE NIE SKLADAC ZAMOWIEN I ZAPYTAN TU NA FORUM I NIE ROBIC ZADNEJ LISTY

TYLKO E-MAIL ZE STRONY http://www.h-r.com.pl


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-12-08, 11:46

pojawila sie jeszcze 1 opcja -1,75"/-1,6" na chwile obecną od ręki na niemieckim magazynie pojedyncze zestawy bez koniecznosci robienia zbiorki

http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=965


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2009-12-08, 20:23

tylko jest jedno ale bo jak ja mam V6 coupe a V8 i cabrio jest cięższe o ponad 100kg to dla nich jest napisane to obniżenie a w moim ile będzie?? ledwo 30mm z przodu

RAFAŁ firma KW ma zawieszenie gwintowe ale coś koło 5 tyś trzeba liczyć

zresztą jestem w szoku że Niemcy królestwo zglebionych aut nie ma nic do rumaka przecież trochę tam tego jeździ...


Obrazek

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-12-09, 15:46

RAFAŁ pisze:A JEST COś takiego jak zawieszenie regulowane ze sprężyną na amortyzatorze do 94-96 ?
gwint kw

Mustang; (SN95)

94-98
OBNIZENIE PRZOD 35-65
OBNIZENIE TYL 25-55

KW VARIANT 1 BASIC OCYNK 05230032 5 162,74 *CENNIK 2009
KW VARIANT 1 INOX 10230032 5 765,58
KV VARIANT 3 35230032 7 832,39 1BEZSTOPNIOWA DWUZAKRESOWA REGULACJA SILY TLUMIENIA AMORTYZATORA - ODBICIA I DOBICIA


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-12-09, 15:48

dr.killer pisze:
zresztą jestem w szoku że Niemcy królestwo zglebionych aut nie ma nic do rumaka przecież trochę tam tego jeździ...
JEST WSZYSTKO CO SIE SPRZEDAJE CZYLI DROGIE ZESTAWY - DOSTEPNE BEZ OGRANICZEN

POD POJECIEM NIC ROZUMIEM OPCJE TANSZE - SAME SPREZYNY - OTRZYMALEM NP Z H&R ODPOWIEDZ W TEJ SPRAWIE ZE MAJA NA TYLE MAŁE ZAINTERESOWANIE STARSZYMI ROCZNIKAMI ZE NIE OPLACA SIE HOMOLOGOWAC ZESTAWÓW NA NIEMIECKI RYNEK (TUV) DLATEGO PRODUKUJA TYLKO NA RYNEK USA


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2009-12-10, 09:10

RAFAŁ pisze:A JEST COś takiego jak zawieszenie regulowane ze sprężyną na amortyzatorze do 94-96 ?
Wystarczy w wahacz wpasować na stałe jakąś tulejkę z gwintem na której solidnie siedziała by sprężyna. Kręcisz tulejką i masz wyżej lub niżej - sporo osób tak robi tanim kosztem. Tylko nie może to być jakaś fuszerka..



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-12-10, 11:46

ja chcę dlatego sprężynę na amorze żeby zmniejszyć masę nie resorowaną a taka sprężyna z 10 kg waży ,nie waliło by tak na nierównościach (polskich dołach)
Ostatnio zmieniony 2009-12-10, 11:47 przez RAFAŁ (GROSZEK), łącznie zmieniany 1 raz.



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2009-12-10, 19:55

To by chyba potrzebna była kompleksowa przebudowa zawiechy. Trochę to się mija z celem. Niestety Mustang to nie rajdówka ;) No chyba ze z kitem Griggsa ;p



ODPOWIEDZ

Wróć do „12 zawieszenie i układ kierowniczy”