
Ktoś mi podpowiedział, że mogą być gdzieś gumy jakieś źle założone. A co Wy myślicie?
Pozdrawiam
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
Nie nie, spasowane jest git, bo nawet podłużnice nie są ruszoneAlexander25 pisze:hehe tez tak widzialem niestety bylo to w tamtym aucie co ogladalem kwestia zlego spasowania elementow po dzwonie . A jak jest u Ciebie z maglownica czy jak jedziesz prosto to kierownica tez jest prosto? izobacz czy tak samo skreca auto w lewo i prawo (czy promien skretu jest taki sam) .
Sprawdź geometrie najpierw, ale poszukaj dobrego zakladu, bo rzadko w Polsce ktoś nie na tym naprawdę zna. Tu masz dane http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=1347 , może pomogą Ci cc plates, które montuje się jak obniżasz samochód. http://www.mustang50magazine.com/techar ... to_02.htmlDelfinnn pisze:Witam. Mam takie ciągle nurtujące mnie pytanie. Czemu mam przednią oś cofniętą w stronę kabiny? Koła nie są symetrycznie ułożone w nadkolu, w innych Mustangach nic takiego nie zaobserwowałem. Oto zdjęcie:
[url=http://img10.imageshack.us/img10/5710/mstn1.th.jpg]Obrazek[/URL]
Ktoś mi podpowiedział, że mogą być gdzieś gumy jakieś źle założone. A co Wy myślicie?
Pozdrawiam
jakie szarpanie na wstecznymRAFAŁ pisze:uwalone w przód najlepiej poluzować śruby od sanek zawieszenia zaczepić je do czegoś i szarpnąc samochodem na wstecznym to się wyprostuje i na ustwienie geometri