Cofnięta przednia oś

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Cofnięta przednia oś

Post autor: Delfinnn » 2010-04-14, 21:19

Witam. Mam takie ciągle nurtujące mnie pytanie. Czemu mam przednią oś cofniętą w stronę kabiny? Koła nie są symetrycznie ułożone w nadkolu, w innych Mustangach nic takiego nie zaobserwowałem. Oto zdjęcie:

Obrazek

Ktoś mi podpowiedział, że mogą być gdzieś gumy jakieś źle założone. A co Wy myślicie?
Pozdrawiam



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-04-14, 21:43

hehe tez tak widzialem niestety bylo to w tamtym aucie co ogladalem kwestia zlego spasowania elementow po dzwonie . A jak jest u Ciebie z maglownica czy jak jedziesz prosto to kierownica tez jest prosto? izobacz czy tak samo skreca auto w lewo i prawo (czy promien skretu jest taki sam) .


302 HOooooo

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-04-14, 21:50

uwalone w przód najlepiej poluzować śruby od sanek zawieszenia zaczepić je do czegoś i szarpnąc samochodem na wstecznym to się wyprostuje i na ustwienie geometri



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-04-14, 22:40

Alexander25 pisze:hehe tez tak widzialem niestety bylo to w tamtym aucie co ogladalem kwestia zlego spasowania elementow po dzwonie . A jak jest u Ciebie z maglownica czy jak jedziesz prosto to kierownica tez jest prosto? izobacz czy tak samo skreca auto w lewo i prawo (czy promien skretu jest taki sam) .
Nie nie, spasowane jest git, bo nawet podłużnice nie są ruszone :) Rafał dzięki, będę musiał to ogarnąć.



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: Cofnięta przednia oś

Post autor: witekz » 2010-04-14, 22:53

Delfinnn pisze:Witam. Mam takie ciągle nurtujące mnie pytanie. Czemu mam przednią oś cofniętą w stronę kabiny? Koła nie są symetrycznie ułożone w nadkolu, w innych Mustangach nic takiego nie zaobserwowałem. Oto zdjęcie:

[url=http://img10.imageshack.us/img10/5710/mstn1.th.jpg]Obrazek[/URL]

Ktoś mi podpowiedział, że mogą być gdzieś gumy jakieś źle założone. A co Wy myślicie?
Pozdrawiam
Sprawdź geometrie najpierw, ale poszukaj dobrego zakladu, bo rzadko w Polsce ktoś nie na tym naprawdę zna. Tu masz dane http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=1347 , może pomogą Ci cc plates, które montuje się jak obniżasz samochód. http://www.mustang50magazine.com/techar ... to_02.html



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-04-14, 23:01

http://www.mustang50magazine.com/techar ... to_27.html

z tego linka co podałeś ok zgoda ustawisz kąt wyprzedzenia zwrotnicy i kąt nachylenia jeżeli będziesz miał taki zestaw do regulacji
w standardowym mocowaniu możesz sobie ustawić tylko kąt nachylenia
ale Delfinnn ma cofnięte sanki do tyłu i brzydko to wygląda
sanki po stronie pasarzera mają wieksze otwory i możliwość regulacji a po stronie kierowcy jeden otwór idealnie spasowany także po szarpnięciu jak napisałem wyżej powinno się nastawić



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-04-14, 23:43

RAFAŁ pisze:uwalone w przód najlepiej poluzować śruby od sanek zawieszenia zaczepić je do czegoś i szarpnąc samochodem na wstecznym to się wyprostuje i na ustwienie geometri
jakie szarpanie na wstecznym :kwasny:??? najpierw trzeba sprawdzić czy 2 koła są tak samo cofnięte, sprawdzić czy tylko sanki są przestawione i czy nie trzeba ich lepiej wymienić, jak zawieszenie dostało strzał. Także moim zdaniem najpierw lepiej pojechać do kogoś kto ogarnia zawieszenia i niech dokładnie wymierzy i sprawdzi co się stało.



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-04-15, 00:27

pare razy widzialem ze w 4gen cos takiego sie dzialo od jazdy po dziurach. Najlepiej to radze podjechac na kanal i niech sensowny mechanik to zobaczy. MOze poszlo cos w przy prawym kole. Mi w mustangu nagle zaczela kierownica chodzic bez oporu praktycznie a potem sie okazalalo ze urwalem kawal zawieszenia i przy skrecaniu kola sie rozjezdzaly: ) na boki JAk auto stalo na podjezdzzie pod domem to tez wydawalo mi sie ze koo jest kopniete ale auto nie bylo bite wiec sie zaczalem zastanawiac i pojechalem na kanal rozne sa sytuacje ale im szybciej sie to zrobi tym lepiej bo szkoda kol i innych podzespolow ktore teraz sie nierownomiernie zuzywwaja:)
jak bedziesz wiedzial co jest tego przyzyna to daj znac na forum:)
Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „12 zawieszenie i układ kierowniczy”