Mustang gauges mph
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Mustang gauges mph
Witam. Jako, że mam teraz speedometer w milach co niezbyt mi się widzi (wyskalowany do 120mph) chciałbym zmienić na km/h. Czy wystarczy takie coś dokleić? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1999-200 ... 58866f6a77
Czy trzeba będzie coś kalibrować? W razie co mam SCT.
I jeszcze jedno pytanie. Czy podejdzie cały cluster od GT ten wyskalowany do 150mph?
W sensie czy takie same wtyczki etc.
Pozdrawiam
Czy trzeba będzie coś kalibrować? W razie co mam SCT.
I jeszcze jedno pytanie. Czy podejdzie cały cluster od GT ten wyskalowany do 150mph?
W sensie czy takie same wtyczki etc.
Pozdrawiam
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 399
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Kalibracji dodatkowej nie bedziesz potrzebował, najtrudniejsze będzie ustawienie wskazówek w odpowiednich miejscach. W S197 można przełożyć licznikz GT do V6, nie ma z tym problemu, myśle że u Ciebie będzie podobnie.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Ja bym nie zmieniał licznika, fakt troszkę już jeżdżę stangiem i chyba się przyzwyczaiłem... i nie wyobrażam sobie teraz zmiany
Ale pamiętaj co tracisz:
- klimat
- przestaniesz jeździć przepisowo 50 po mieście i 90 poza
- wszędzie będzie dalej
No ale jak już jesteś zdecydowany to wymieniaj. Mam pytanie zostawiasz ten sam kolor podświetlenia czy zmieniasz na inny przy okazji rozkręcania licznika ( jestem ciekawy jak będzie wyglądało podświetlenia na białych tarczach )
Ale pamiętaj co tracisz:
- klimat
- przestaniesz jeździć przepisowo 50 po mieście i 90 poza
- wszędzie będzie dalej
No ale jak już jesteś zdecydowany to wymieniaj. Mam pytanie zostawiasz ten sam kolor podświetlenia czy zmieniasz na inny przy okazji rozkręcania licznika ( jestem ciekawy jak będzie wyglądało podświetlenia na białych tarczach )
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
mam pytanie czy w mustangu 1995 też tak słabo macie podświetlony licznik zrobionych kilometrów,w nocy strasznie licho widać ,a może mam co wykopcone
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
gałka dziala wszystko niby jest podświetlone ale słabo świecą kilometry lewe i prawe i nie jestem w stanie po ciemku odczytac
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mustang gauges mph
Licznik od GT leży gdzieś u mnie w garażu. Tzn czołowa płyta z zegarami i wyświetlaczem, bo to jest odłączalne od reszty clustera. Teoretycznie można przełożyć te płyte do licznika V6 i będzie działać, ale wskazania licznika będą przekłamane.Delfinnn pisze:Witam. Jako, że mam teraz speedometer w milach co niezbyt mi się widzi (wyskalowany do 120mph) chciałbym zmienić na km/h. Czy wystarczy takie coś dokleić? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1999-200 ... 58866f6a77
Czy trzeba będzie coś kalibrować? W razie co mam SCT.
I jeszcze jedno pytanie. Czy podejdzie cały cluster od GT ten wyskalowany do 150mph?
W sensie czy takie same wtyczki etc.
Pozdrawiam
I jest to jedyna rzecz którą można zmienić, bo reszta to jest zakodowana po dane auto, zawiera przebieg, VIN i immo.
Żeby było cacy, trzeba by mieć Fordowy VCM i dostęp dealerski do funkcji programowania, żeby zaprogramować licznik na 120/150mph, 6/8 cyl, km/mile. Ale coś sobie przypominam że te operacje można był o wykonac tylko raz z nowym clusterem...
Programator w tym przypadku to nie jest najlepsze rozwiązanie, chociaż w manualu bez ABSu komp nie musi wiedzieć co jest grane...