Przed i po






Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
...extra są takie zapadnięte 245-i!...to w czystej formie nawiązanie do dragów!Forest pisze:Wygląda nieźle, ja też się zastanawiam co zrobić z tylnymi kołami, bo 245/45/17 wyglądają jakby za wąskie były, zapadnięte jakieś
Napisz więcej o wrażeniach z jazdy, bo Twoje rozwiązanie bardzo mnie zainteresowało.
Wydaje się być lepiej, nic nie telepie. Tulejkę można dorobić ale chyba nie ma potrzeby. Pojeżdżę trochę to się okaże. Zdjąłem koła po przejechaniu ok 100 km i sprawdziłem śruby(które są posmarowane jakimś szuwaksem Loctite zapobiegającym odkręcaniu) i ani drgną, chyba będzie git bo zjarałem gumy straszliwie. Ja mam założone 255/40/17 ale następne będą przynajmniej 265.Forest pisze:Wygląda nieźle, ja też się zastanawiam co zrobić z tylnymi kołami, bo 245/45/17 wyglądają jakby za wąskie były, zapadnięte jakieś
Napisz więcej o wrażeniach z jazdy, bo Twoje rozwiązanie bardzo mnie zainteresowało.
No tak, jak się pytałem na forum to nikt nie miał a teraz się znalazły.
dr.killer pisze:Alu star ma racje koniecznie powinny być pierścienie centrujące by felga się na nich opierała, bo teraz jest przenoszona ogromna siła na szpilki które są w dystansie co może doprowadzić do pęknięcia niego....
widzę, że masz felgi od Cobry 9 czy 10 cali?, w Stanach w SN95 montują już na 9 calowe koła tylne 275/40/17 co jest idealnym odpowiednikiem 245/45/17 i wtedy są prawie równe z błotnikiem, moim zdaniem dystanse są niepotrzebne wtedy.chmielu pisze:Witam! Właśnie założyłem dystanse 1" na stronę( 2,54 cm). Wizualnie jest dużo lepiej a drogowo? hm, wydaje się mnie bujać i bardziej zwarty w zakrętach, macie jakieś zdanie na ten temat?Wygląda to tak: