SN95 5.0 HO V8 - dystanse

czym podkuwamy nasze konie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

SN95 5.0 HO V8 - dystanse

Post autor: chmielu » 2009-06-22, 11:40

Witam! Właśnie założyłem dystanse 1" na stronę( 2,54 cm). Wizualnie jest dużo lepiej a drogowo? hm, wydaje się mnie bujać i bardziej zwarty w zakrętach, macie jakieś zdanie na ten temat?Wygląda to tak:
Przed i po
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Forest
Młodszy Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 2009-01-03, 14:46
Model: 1995 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Post autor: Forest » 2009-06-22, 14:09

Wygląda nieźle, ja też się zastanawiam co zrobić z tylnymi kołami, bo 245/45/17 wyglądają jakby za wąskie były, zapadnięte jakieś :/
Napisz więcej o wrażeniach z jazdy, bo Twoje rozwiązanie bardzo mnie zainteresowało.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-06-22, 14:16

PODSTAWOWYM BLEDEM JEST TO ZE KTOS CI SPRZEDAL DYSTNSE BEZ PIERSCIENIA CENTRUJACEGO - BARDZO ZLE - MOZE CI TRZEPAC KIEROWNICA MIEDZY 80-120 KM /H

JEZELI MASZ ZALOZONE NA TYL TO TEGO TAK BARDZO NIE ODCZUJESZ ALE..


TAK PIOWINNY WYGLADAC

Obrazek

Obrazek



MONTWA
Forumowicz
Posty: 376
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Post autor: MONTWA » 2009-06-22, 14:41

Forest pisze:Wygląda nieźle, ja też się zastanawiam co zrobić z tylnymi kołami, bo 245/45/17 wyglądają jakby za wąskie były, zapadnięte jakieś :/
Napisz więcej o wrażeniach z jazdy, bo Twoje rozwiązanie bardzo mnie zainteresowało.
...extra są takie zapadnięte 245-i!...to w czystej formie nawiązanie do dragów!

pozdr.mtwa



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-06-22, 17:40

Forest pisze:Wygląda nieźle, ja też się zastanawiam co zrobić z tylnymi kołami, bo 245/45/17 wyglądają jakby za wąskie były, zapadnięte jakieś :/
Napisz więcej o wrażeniach z jazdy, bo Twoje rozwiązanie bardzo mnie zainteresowało.
Wydaje się być lepiej, nic nie telepie. Tulejkę można dorobić ale chyba nie ma potrzeby. Pojeżdżę trochę to się okaże. Zdjąłem koła po przejechaniu ok 100 km i sprawdziłem śruby(które są posmarowane jakimś szuwaksem Loctite zapobiegającym odkręcaniu) i ani drgną, chyba będzie git bo zjarałem gumy straszliwie. Ja mam założone 255/40/17 ale następne będą przynajmniej 265.

[ Dodano: 2009-06-22, 17:41 ]
AluStar pisze:PODSTAWOWYM BLEDEM JEST TO ZE KTOS CI SPRZEDAL DYSTNSE BEZ PIERSCIENIA CENTRUJACEGO - BARDZO ZLE - MOZE CI TRZEPAC KIEROWNICA MIEDZY 80-120 KM /H

JEZELI MASZ ZALOZONE NA TYL TO TEGO TAK BARDZO NIE ODCZUJESZ ALE..


TAK PIOWINNY WYGLADAC

Obrazek

Obrazek
No tak, jak się pytałem na forum to nikt nie miał a teraz się znalazły. :ok:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-06-22, 19:19

Sorki - musialem przeoczyc zapytanko . Zastanawia mnei ze ci sprzedawca o tym nie powiedzial ?? jak by ci sie cos dzialo to napisz pomoge ci - kosztem grubosci dystnsu .



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2009-06-22, 20:19

Alu star ma racje koniecznie powinny być pierścienie centrujące by felga się na nich opierała, bo teraz jest przenoszona ogromna siła na szpilki które są w dystansie co może doprowadzić do pęknięcia niego....


Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-06-22, 20:54

dr.killer pisze:Alu star ma racje koniecznie powinny być pierścienie centrujące by felga się na nich opierała, bo teraz jest przenoszona ogromna siła na szpilki które są w dystansie co może doprowadzić do pęknięcia niego....

Po części tak - jeżeli szpilki będą luźno dokręcone nie powinno , ale moze nastapic przesuniecie w osi felgi - szpilki maja twardosc 10.9 wiec sa bardzo mocne - nie powinno ich ściąć ale..??
pierścień centrujacy jak nazwa - centruje felgę w osi a nakretki tylko dociagaja felge do piasty ( dystnasu ) . Jednak jest tak duza siła tarcia i przylegania pomiedzy dystansem a felga ze pomimo braku p. centrujacego nie powinno zaistniec przesuniecie sie felgi ( chyba ze nakretki poluzuja )

Z tego co widze to material dystansow odpowiedni / Aluminium PA6 - B. mocne

podawalem juz kilka razy info o dystansach
http://tuning-design.pl/index.php?optio ... &Itemid=28

tam jest jasno opisane dobor dystansow .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-06-23, 08:38

No to mnie "chłopaki" nastraszyliście. Można coś z tym zrobić jeszcze czy nie? To znaczy dorobić ten pierścień czy jak?Jeździć czy się bać że się urwie koło? :zalamany: W warsztacie powiedzieli że montują bez pierścienia i jest git a przecież vetki sa mocniejsze od stanga i większe siły działają na koła, kurde już nie wiem :przestraszony:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-06-23, 09:17

Doradze tak - zaluz je na przednia os i w okolicach 100 km/h jak nie bedziesz czul drgan - to cuz jezdzij na nich .
Teraz nie bardzo jest co z nimi zrobic - bo mozna bylo by stoczyc je z grubosci i wypuscic pierscien - ale sa wtloczone szpilki i musi je ktos umiejetnei wybic zeby potem mocno siedzialy .. Dolozenie pierscienia luznego nic nieda .
Ganiaj na nich tylko przez pare dni sprawdzaj czy nakretki tzrymaja ( ale bez przesady nie dokrecaj ich bardzo mocno bo przekrecisz wbite szpilki w dystansie )



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-06-23, 09:49

No właśnie tak zrobiłem i jest ok, zero bicia, są chyba naprawdę dobrze zrobione, jeżdżę dalej. A nakrętki posmarowałem specjalnym klejem do śrub Loctite. Dzięki :papa:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-06-23, 16:02

Bardzo dobrze !



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: SN95 5.0 HO V8 - dystanse

Post autor: witekz » 2009-06-25, 22:32

chmielu pisze:Witam! Właśnie założyłem dystanse 1" na stronę( 2,54 cm). Wizualnie jest dużo lepiej a drogowo? hm, wydaje się mnie bujać i bardziej zwarty w zakrętach, macie jakieś zdanie na ten temat?Wygląda to tak:
widzę, że masz felgi od Cobry 9 czy 10 cali?, w Stanach w SN95 montują już na 9 calowe koła tylne 275/40/17 co jest idealnym odpowiednikiem 245/45/17 i wtedy są prawie równe z błotnikiem, moim zdaniem dystanse są niepotrzebne wtedy.



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-07-01, 09:04

No tak tylko że opony to spory wydatek a moje jeszcze trochę pojeżdżą. Jak będę miał kaskę to kupie właśnie 275/40/17 i wtedy może się pozbędę dystansów.A felgi mam 9".


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „17 koła i ogumienie”