Kupno GT 5.0 1994.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
Nadal zostaje do wyjasnienia to:
1.Stojac od przodu samochodu naprzeciwko silnika:
-co to za urzadzenie z PRAWEJ strony (czyli z lewej,patrzac z siedzenia kierowcy) pod pompa wspomagania kierownicy?Wyglada jak kompresor klimy,ale nie jestem pewien.
-co top za drugie urzadzenie,po LEWEJ stronie (czyli po prawej,patrzac z siedzenia kierowcy) na samym dole bloku silnika,wychodzi z niego przewod gumowy idacy za blok silnika z tylu?Ni cholery nie wiem co to Wyglada jak kompresor powietrza,ale przeciez nie ma tam kompresora?
Oba te urzadzenia sa odlaczone.Pasek wielorowkowy zalozony jest krotszy,nie napedza ich.Czyli-sa zepsute.
Przy okazji - orientacyjny koszt czesci do ich naprawy? Okolo.
2.Silnik nie zapala.Benzyna zostala dolana teraz,jakies 5 litrow,podobno bylo sucho w baku.Pompa paliwa brzeczy przy wlaczonym zaplonie.Kiedy wlacza sie zaplon,slychac pod maska silnika pstrykniecie jakby cos sie zalaczalo.
Ani z rur wydechowych,ani w komorze silnika nie czuc - mimo dlugiego krecenia - zapachu benzyny.Czyli-nie doplywa do silnika.Pompa dziala.
Jaka moze byc przyczyna,ze benzyna nie doplywa do silnika?Nie ma wycieku pod samochodem,sprawdzalem.
4.Tylny most wyglada na Chryslera 8,25 .Czy taki ma byc?
A jesli nie taki,to jaki?
Ktos moze cos wie ?
Pomagasy czekaja
1.Stojac od przodu samochodu naprzeciwko silnika:
-co to za urzadzenie z PRAWEJ strony (czyli z lewej,patrzac z siedzenia kierowcy) pod pompa wspomagania kierownicy?Wyglada jak kompresor klimy,ale nie jestem pewien.
-co top za drugie urzadzenie,po LEWEJ stronie (czyli po prawej,patrzac z siedzenia kierowcy) na samym dole bloku silnika,wychodzi z niego przewod gumowy idacy za blok silnika z tylu?Ni cholery nie wiem co to Wyglada jak kompresor powietrza,ale przeciez nie ma tam kompresora?
Oba te urzadzenia sa odlaczone.Pasek wielorowkowy zalozony jest krotszy,nie napedza ich.Czyli-sa zepsute.
Przy okazji - orientacyjny koszt czesci do ich naprawy? Okolo.
2.Silnik nie zapala.Benzyna zostala dolana teraz,jakies 5 litrow,podobno bylo sucho w baku.Pompa paliwa brzeczy przy wlaczonym zaplonie.Kiedy wlacza sie zaplon,slychac pod maska silnika pstrykniecie jakby cos sie zalaczalo.
Ani z rur wydechowych,ani w komorze silnika nie czuc - mimo dlugiego krecenia - zapachu benzyny.Czyli-nie doplywa do silnika.Pompa dziala.
Jaka moze byc przyczyna,ze benzyna nie doplywa do silnika?Nie ma wycieku pod samochodem,sprawdzalem.
4.Tylny most wyglada na Chryslera 8,25 .Czy taki ma byc?
A jesli nie taki,to jaki?
Ktos moze cos wie ?
Pomagasy czekaja
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2389
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Najodpowiedniejsze opony to będą 245/45/17 i to jest zalecenie fabryczne dobrze się wtedy na feldze wykładają i mają dobre tłumienie nierówności
co do tej pompy po lewej stronie( przeciwna do aku) to jet to smog pompa i została celowo odłączona dla podniesienia mocy wpływa ona tylko na czystość spalin i tak może być nie napędzana - ja swoją osobiście usunąłem i mam tam wstawione wolne koło .
paliwo - obstawiam że jeżeli długo stał to trochę zamało niż 5l , a jak pompa buczy to nieznaczy że coś pompuje po włączeniu kluczyka powinna się na chwilę włączyć dobić ciśnienia i wyłączyć się do czasu uruchomienia silnika a jeżeli cały czas pracuje to niema paliwa
ukłąd paliwowy wygląda tak pompa w baku -pomiędzy bakiem a mostem filtr paliwa -przewód paliwowy z ciśnieniem wchodzi na listwę paliwową- z tej listwy jest rozdzielany na wtryski - a nadmiar jest spowrotem kierowany do baku poprzez regulator ciśnienia paliwa może być regulator walnienty i przelewa paliwo
a jeszcze na listwie paliwowej nad pierwszym wtryskiem jest korek zakręzany odkręć go tam powinien być w środku śrut i wciśnij go powinno trysnąć paliwo
po stronie aku jest pompa klimy i pompa wspomagania
poczytaj tu masz trochę opisów
viewtopic.php?t=1549&postdays=0&postorder=asc&start=0
co do tej pompy po lewej stronie( przeciwna do aku) to jet to smog pompa i została celowo odłączona dla podniesienia mocy wpływa ona tylko na czystość spalin i tak może być nie napędzana - ja swoją osobiście usunąłem i mam tam wstawione wolne koło .
paliwo - obstawiam że jeżeli długo stał to trochę zamało niż 5l , a jak pompa buczy to nieznaczy że coś pompuje po włączeniu kluczyka powinna się na chwilę włączyć dobić ciśnienia i wyłączyć się do czasu uruchomienia silnika a jeżeli cały czas pracuje to niema paliwa
ukłąd paliwowy wygląda tak pompa w baku -pomiędzy bakiem a mostem filtr paliwa -przewód paliwowy z ciśnieniem wchodzi na listwę paliwową- z tej listwy jest rozdzielany na wtryski - a nadmiar jest spowrotem kierowany do baku poprzez regulator ciśnienia paliwa może być regulator walnienty i przelewa paliwo
a jeszcze na listwie paliwowej nad pierwszym wtryskiem jest korek zakręzany odkręć go tam powinien być w środku śrut i wciśnij go powinno trysnąć paliwo
po stronie aku jest pompa klimy i pompa wspomagania
poczytaj tu masz trochę opisów
viewtopic.php?t=1549&postdays=0&postorder=asc&start=0
JasneRAFAŁ pisze:Najodpowiedniejsze opony to będą 245/45/17 i to jest zalecenie fabryczne dobrze się wtedy na feldze wykładają i mają dobre tłumienie nierówności
Ahaco do tej pompy po lewej stronie( przeciwna do aku) to jet to smog pompa i została celowo odłączona dla podniesienia mocy wpływa ona tylko na czystość spalin i tak może być nie napędzana - ja swoją osobiście usunąłem i mam tam wstawione wolne koło .
Wlasnie tak jest - wlaczasz zaplon,na kilka sekund pompa buczy (slychac kolo tylnego lewego kola),potem przestaje,i mimo to nie zapala,nie ma paliwa.paliwo - obstawiam że jeżeli długo stał to trochę zamało niż 5l , a jak pompa buczy to nieznaczy że coś pompuje po włączeniu kluczyka powinna się na chwilę włączyć dobić ciśnienia i wyłączyć się do czasu uruchomienia silnika a jeżeli cały czas pracuje to niema paliwa
Dzieki serdeczne,tego mi bylo trzaukłąd paliwowy wygląda tak pompa w baku -pomiędzy bakiem a mostem filtr paliwa -przewód paliwowy z ciśnieniem wchodzi na listwę paliwową- z tej listwy jest rozdzielany na wtryski - a nadmiar jest spowrotem kierowany do baku poprzez regulator ciśnienia paliwa może być regulator walnienty i przelewa paliwo
a jeszcze na listwie paliwowej nad pierwszym wtryskiem jest korek zakręzany odkręć go tam powinien być w środku śrut i wciśnij go powinno trysnąć paliwo
po stronie aku jest pompa klimy i pompa wspomagania
poczytaj tu masz trochę opisów
viewtopic.php?t=1549&postdays=0&postorder=asc&start=0
Czyli sprezarka klimy do d...y .
Nie szkodzi,nie potrzebuje tego badziewia,ale argument do zbicia ceny jest
Dzieki bardzo Rafal, rzeczowo i konkretnie
Dalbym Ci 4 pomagasy,ale sie nie da.
Panowie - poptwierdzcie albo zaprzeczcie:
Paliwo nie dochodzxi,bo:
1.pompka nie pompuje,
lub
2.Filtr paliwa zapchany.
Wade listwy wtryskow na razie pomijam.
Pompka niby brzeczy,ale moze brzeczec,a nie bedzie pompowac.Mialem taki przypadek w innym samochodzie.
jesli tak,wystarczy wymienic pompke paliwa.
POmpka jest w baku,koszt cirka sto kilka pLn .
Jesli filtr,tez koszt cirka kilkadziesiat PLN.
Mam, racje czy nie?
POmpka:
http://allegro.pl/ford-windstar-mustang ... 04849.html
NIby tylko do 4,0 , ale wystarczy do 5,0 czy za mala wydajnosc?
Paliwo nie dochodzxi,bo:
1.pompka nie pompuje,
lub
2.Filtr paliwa zapchany.
Wade listwy wtryskow na razie pomijam.
Pompka niby brzeczy,ale moze brzeczec,a nie bedzie pompowac.Mialem taki przypadek w innym samochodzie.
jesli tak,wystarczy wymienic pompke paliwa.
POmpka jest w baku,koszt cirka sto kilka pLn .
Jesli filtr,tez koszt cirka kilkadziesiat PLN.
Mam, racje czy nie?
POmpka:
http://allegro.pl/ford-windstar-mustang ... 04849.html
NIby tylko do 4,0 , ale wystarczy do 5,0 czy za mala wydajnosc?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2389
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
kurcze ten koń to troche widać padaka ,,ale jak już sie decydujesz to pompki nie kupuj z allegro wyrczą strasznie i są głośne --lipa,, kup walbro, w oryginale też jest walbro,paskiem piszesz pominiety kompresor klimy,napewno zatarte łożysko,albo i cały do wymiany,pompa powietrzna pominięta,może dla tuningu ?? widac jakiś niechluuuuuuj jeżdził ,zajechał konia,nic nie inwestował ,tylko eliminował--lubisz grzebać będziesz miał co robić ---pozdr..
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Rafalku
Jeszcze nie,bo mam do goscia 100 km i na razie on ma sam uruchomic konika
Ale zastanawiam sie,czyby nie wziac go tak jaki jest bez zapalnia,zbic cene i samemu wymienic te pompke.
Znalazlem jeszcze taka :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fuel-Pum ... 5640a312ae
Nada sie?
Z tego co pisales wczoraj wewnetrzna w baku.
Jeszcze nie,bo mam do goscia 100 km i na razie on ma sam uruchomic konika
Ale zastanawiam sie,czyby nie wziac go tak jaki jest bez zapalnia,zbic cene i samemu wymienic te pompke.
Znalazlem jeszcze taka :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fuel-Pum ... 5640a312ae
Nada sie?
Z tego co pisales wczoraj wewnetrzna w baku.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2389
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Uploaded with ImageShack.us
tu gdzie masz zaznaczone to powinien być korek na listwie odkręcasz i śrubokrętem wciśniesz śruta powinno pojawić się paliwo
Tak,widac,ze niechlujsmerf pisze:kurcze ten koń to troche widać padaka ,,ale jak już sie decydujesz to pompki nie kupuj z allegro wyrczą strasznie i są głośne --lipa,, kup walbro, w oryginale też jest walbro,paskiem piszesz pominiety kompresor klimy,napewno zatarte łożysko,albo i cały do wymiany,pompa powietrzna pominięta,może dla tuningu ?? widac jakiś niechluuuuuuj jeżdził ,zajechał konia,nic nie inwestował ,tylko eliminował--lubisz grzebać będziesz miał co robić ---pozdr..
Ale ja nie jestem wymagajacy.
Od samochodu wymagam tylko tego,zeby zapier..lal,a klimy i inne bzdury mam gdzies
Mi wystarczy naped i cala skorupa,coby sie nie rozpadla zaraz
Dzieki serdeczne.RAFAŁ pisze: tu gdzie masz zaznaczone to powinien być korek na listwie odkręcasz i śrubokrętem wciśniesz śruta powinno pojawić się paliwo
Sprobuje psiknac samostartu do dolotu,jak chwyci na moment,znaczy,ze jest OK,tylko zasilania ni ma .
Dobrze mysle czy jest jakis myk?
I ta pompka - ktora sie nada: z allegro czy z ebaya?
Ktoras z tych czy inna?smerf pisze: pompki nie kupuj z allegro wyrczą strasznie i są głośne --lipa,, kup walbro,
http://autosklep.istore.pl/pl/product/b ... 460&page=2
TY masz ktora zalozona u siebie?
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
widziałem gdzieś artykuł (teraz nie mogę go znaleść)o zamienianiu paska na krótszy przez okres zimowy gdzie nie korzystasz z klimy dla mniejszego spalania oraz oszczędności właśnie łożyskasmerf pisze:kurcze ten koń to troche widać padaka ,,ale jak już sie decydujesz to pompki nie kupuj z allegro wyrczą strasznie i są głośne --lipa,, kup walbro, w oryginale też jest walbro,paskiem piszesz pominiety kompresor klimy,napewno zatarte łożysko,albo i cały do wymiany,pompa powietrzna pominięta,może dla tuningu ?? widac jakiś niechluuuuuuj jeżdził ,zajechał konia,nic nie inwestował ,tylko eliminował--lubisz grzebać będziesz miał co robić ---pozdr..
Janek
pompkę weś sobie od razu mocniejsza (wydajniejszą) tym bardziej jak masz zamiar Tjunować w póżniejszym czasie silnik
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
JA TEŻ TO CZYTAŁEM.ale !!! wiem że klima jest bardziej potrzebna właśnie w zimie niż w lecie, kiedy wszystko paruje ,jest nieoceniona no chyba że koń stoi i czeka na lato --pozdrmichal@ pisze:widziałem gdzieś artykuł (teraz nie mogę go znaleść)o zamienianiu paska na krótszy przez okres zimowy gdzie nie korzystasz z klimy dla mniejszego spalania oraz oszczędności właśnie łożyskasmerf pisze:kurcze ten koń to troche widać padaka ,,ale jak już sie decydujesz to pompki nie kupuj z allegro wyrczą strasznie i są głośne --lipa,, kup walbro, w oryginale też jest walbro,paskiem piszesz pominiety kompresor klimy,napewno zatarte łożysko,albo i cały do wymiany,pompa powietrzna pominięta,może dla tuningu ?? widac jakiś niechluuuuuuj jeżdził ,zajechał konia,nic nie inwestował ,tylko eliminował--lubisz grzebać będziesz miał co robić ---pozdr..
Janek
pompkę weś sobie od razu mocniejsza (wydajniejszą) tym bardziej jak masz zamiar Tjunować w póżniejszym czasie silnik
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;