Swap na 5.0 V8

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Vincent
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2016-03-07, 15:40
Silnik: V6 3.8

Re: Swap na 5.0 V8

Post autor: Vincent » 2023-02-17, 13:17

Super, zdjęcie warte więcej, niż 1000 słów! 🤘
A zostawiłeś ta zapyziała chłodniczke, czy wyciąłeś to i powrót od razu do pompy? Pytam, bo mam obawy co do drożności tych przewodów. Co proponujesz?



Vincent
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2016-03-07, 15:40
Silnik: V6 3.8

Re: Swap na 5.0 V8

Post autor: Vincent » 2023-04-18, 19:20

Artur, odebrałem samochód i będę działać ze wspomaganiem. Jakbyś był w stanie przesłać zdjęcie to będę wdzięczny. Powiedz jeszcze jaki mam płyn zalać?
Dzięki



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Swap na 5.0 V8

Post autor: Rezor » 2023-05-09, 11:24

Sorry, miałem spore zatrzęsienie i nawet do mustanga nie podchodziłem od listopada. W tym tygodniu będę dłubał to porobię foty


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Swap na 5.0 V8

Post autor: Rezor » 2023-05-15, 09:35

20230514_181046.JPG
20230514_181040.JPG
20230514_181022.JPG


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Vincent
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2016-03-07, 15:40
Silnik: V6 3.8

Re: Swap na 5.0 V8

Post autor: Vincent » 2023-07-05, 14:52

Cześć.
Artur, założyłem system jak proponowałeś i niestety kierownica chodzi z oporem. Wspomaganie działa, ale jest o wiele ciężej jak w przypadku oryginalnej pompy.
Kupiłem pompę od saxo po regeneracji, aby uniknąć ewentualnych kłopotów. Zalane zostało to czerwonym olejem ATF jak do automatycznych skrzyni (tak powiedział facet od pompy, ze będzie to działać).
Przewód ciśnieniowy bezpośrednio do pompy bez zwężki, tak jak w pompie hydraulicznej. Powrót oryginalnym wężem fi10 przez chlodniczke jak w oryginale.
Pompa działa cicho. Próbuje to odpowietrzyć, ale nic się nie zmienia. POMOCY
Załączniki
C7555F49-5229-4506-8110-537575F819E6.jpeg
F820D5EA-B29A-4A86-AB83-82C0CFC67997.jpeg
09ABE07F-D53D-4150-BE0F-5E5D53D1B642.jpeg
1B5014C0-AC61-4923-AE70-D143571C3B98.jpeg
C94652AB-812C-49E2-83CA-791B7AE1057F.jpeg



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Swap na 5.0 V8

Post autor: Rezor » 2023-07-05, 16:09

Sprawdzałeś przewody bezpośrednio pod aku? Może masz duże spadki napięcia i pompa nie wyrabia. Ja mam kapcie 245 i kierownica chodzi naprawdę lekko. Ewentualnie problem już z samym maglem
Edit
https://photos.app.goo.gl/JspjYKLLWEomvLab9

Na napięciu z Aku, po odpaleniu na 14v jest ciut lepiej. Nawet na drugim video test małego palca :)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Vincent
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2016-03-07, 15:40
Silnik: V6 3.8

Re: Swap na 5.0 V8

Post autor: Vincent » 2023-07-05, 16:21

Sprawdzałem przed założeniem bezpośrednio pod aku i było to samo. Sądziłem, ze po odpaleniu jak będzie lądowanie to pójdzie.
1. A waż ciśnieniowy założyłeś bez zwężki?
2. Waż powrotny fi10?
3. Olej czerwony?
4. Mam magiel zapasowy. Co może być nie tak z maglownica? Na starej pompie szło dobrze.
Załączniki
FA2C491F-8C6A-4952-A29B-25FFEAC67189.jpeg



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Swap na 5.0 V8

Post autor: Rezor » 2023-07-05, 16:24

Edytowałem wcześniejszy post:
https://photos.app.goo.gl/JspjYKLLWEomvLab9

Na napięciu z Aku, po odpaleniu na 14v jest ciut lepiej. Nawet na drugim video test małego palca :)

Nie zakładałem żadnej zwężki, tak jak odkręciłem wąż ze starej pompy wspomagania tak założyłem na nową

EDIT: aż sprawdzilem dla porównania w 300c, gdzie mam magiel świeżo po regeneracji i nową pompę wspomagania i chodzi tak samo jak w mustangu. Płyn mam zalany taki jak do skrzyni (mercon V bodajże), kolor czerwony się zgazda


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”