Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powietrza

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: danek » 2016-06-28, 17:46

no z tym wydawnictwem to już załapałem

Ale u mnie czujnik położenia przepustnicy jest bez regulacji, z tego co kojaże to u Ciebie jest bo faktycznie oglądałęm takie filmiki na youtube



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: stang232 » 2016-10-17, 14:06

w 94 jest regulacja, tylko trzeba to robić tak jak opisał speedster


Obrazek

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: danek » 2017-02-05, 21:12

no to kontynuujemy dalsze pytania.

W chwili gdy zamienię przepustnice ze standardowej 60mm na 70mm lub jak planuję 75mm jak dużo mogę zyskać mocy i o ile może skoczyć spalanie??
oczywiście z przepustnicą idzie zmiana filtra.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: Rezor » 2017-02-05, 22:35

Spalanie nie skoczy Ci od tak po zmianie rozmiaru przepustnicy, a może nawet się obniżyć. Ciężko oszacować zysk mocy po zmianie przepustnicy. Do silnika będzie docierać więcej powietrza ale wciąż dużo zależy od jego temperatury, stanu reszty dolotu, no i wąskiego gardła w tych silnikach: głowic.


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: danek » 2017-02-05, 23:25

gardełka w głowicach zawsze można elegancko poszerzyć :hyhy:
z tego co udało mi się dowiedzieć to ponoć nie jest trudne a nawet jest proste :D :hyhy:

stang232 i rezor co o tym myślicie :)



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: Rezor » 2017-02-06, 00:14

Porting jest ok ale zawory nie lubią dużych mocy i wysokich obrotów. Półśrodek to kupić gt40p, kompleksowo sprawę załatwiają aluminiowe głowice. Najlepiej to jak pojeździsz trochę i będziesz wiedział ile mocy Ci wystarczy i co byś chciał poprawić. 200 koni i tył napęd daje dużo frajdy, a moc w mustangach to ostatnia ważna rzecz to poprawy komfortu jazdy :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: speedster » 2017-02-06, 01:58

Z mojego punktu widzenia (regenerowałem stockowe żeliwne głowice) , dziś sobie pluję w brodę że babrałem się z tym zamiast od razu wrzucić porządne głowice. Te oryginalne są tak restrykcyjne że szkoda się brać za cokolwiek innego jak chcesz je zostawić. A w łatwy porting żeliwa raczej nie wierz...

te 200 kuca to żałość, a z automatem- podwójna :oczami:



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: danek » 2017-02-13, 00:37

Co sądzicie o tym ???

http://www.americanmuscle.com/sr-cai-75 ... 495gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2017-02-13, 07:06

danek pisze:Co sądzicie o tym ???

http://www.americanmuscle.com/sr-cai-75 ... 495gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
miałem takie coś założone , mocy to bardzo nie doda , ale jest fajny dźwięk przy dodawaniu gazu



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: danek » 2017-02-13, 11:27

A przypadkiem nie wkręca się szybciej na obroty ??



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - zmiana filtra powie

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2017-02-13, 12:29

danek pisze:A przypadkiem nie wkręca się szybciej na obroty ??
chyba też , już nie pamiętam bo samochód sprzedałem w 2011 r.
ale na pewno dźwiękiem się różni i to na plus



ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”