Sierpień upłynął głównie problemami Plus, że udało się wstępnie wystroić silnik do jazdy. Wciąż mam problem z przelewaniem na jałowych ale obstawiam, że wynika to z problemów z leciwą sondą LSU 4.2. Mam kontroler i sondy LSU 4.9 ale wlecą podczas grubszych rzeczy po jesieni
Maglownica przysporzyła mi wielu problemów, Miałem takie luzy, że strach było jechać szybciej niż 30kph. Okazało się, że problem był w sumie z krzyżakiem Pomogło stare dobre zasmarkanie elektrodą
EPAS z Opla narazie wyłączonony bo i tak jeżdże na wspomaganiu hydraulicznym. Kolejna rzecz o której nie wiedziałem: wspomaganie nabijając silnienie kasuje luz na maglu bez tego jest pewien kąt bezwładności Zamówiłem magiel bez wspomagania z pinto i byłby już założony ale w ubiegłym tygodniu dostałem informacje, że UPS w USA zniszczył pakunek, więc czekam na drugą wysyłkę . . .
Jakby było mało problemów to zgubiłem klosz z prawego kierunku czekam na nowe klosze, a narazie jeżdżę z prowizorką w postaci foli PPF zamiast klosza
Udało się wbić na Mustang Classic Race co też odhaczam jako spory sukces
No i wlecialy wreszcie małe blachy więc też odhaczone
Zacząłem już także przymiarki do budowy strokera. Ogólnie odzew nie napawa optymizmem i o ile chciałem budowę oddelegować komuś to raz, że mało ludzi w kraju, a dwa to Ci którzy bardzo chętnie by się podjeli raczej nie wzbudzają zaufania, a Ci których mi polecano i zaufanie wzbudzają nie są zbyt chętni to podjęcia tematu Silnik póki co jest już rozebrany do ostatniej śrubki. Całość pójdzie kilkoma etapami. Na tą chwilę musze ogarnąć temat importu rzeczy do złożenia dołu silnika Magiel uszkodzony w transporcie idzie przeżyć ale kucizna to trochę słabo
Kolejka rzeczy do ogarnięcia robi się dość spora bo jest już umówiony wydech, na poczekaniu też dyfer i maglownica, silnik też już poniekąd w trakcie, a do tego jeszcze kupiłem skrzynie pod budowany silnik
LGT-700. Jest to zmodyfikowana 5cio biegowa T5 do tego mocniejsza i z lepszymi przełożeniami od Tremeca TKO-600 Powinna na dniach być u mnie
- Strona Mustangklub.pl Strona główna Mustang Porady techniczne IV Generacja (1994-2004) 22 instrukcje i poradniki
sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Post autor: Rezor » 2023-09-06, 19:27
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: sn95 GT 351W- mustang z popiołów
Post autor: stang232 » 2023-09-12, 11:41
widziałem- żyje i jeździ ten feniks !
Nawet ogrzewanie w sierpniu w nim działa
Nawet ogrzewanie w sierpniu w nim działa
Wróć do „22 instrukcje i poradniki”
Przejdź do
- Klub
- ↳ Regulamin forum
- ↳ Aktualności
- ↳ Klub MKP / Stowarzyszenie / Sprawy Organizacyjne
- ↳ KARTY KLUBOWE
- ↳ Stajnie Mustangów
- ↳ Zostań klubowiczem MKP ! Oficjalne informacje
- Zloty
- ↳ Zloty i spoty
- ↳ 2008
- ↳ 2009
- ↳ 2010
- ↳ II Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2011
- ↳ III Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2012
- ↳ IV Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2013
- ↳ V Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ Uniejów
- ↳ 2014
- ↳ VI Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2015
- ↳ VII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2016
- ↳ VIII Ogólnopolski Zlot Mustangów 2016
- ↳ 2017
- ↳ Kalendarz zlotów , imprez i wydarzeń 2017
- ↳ IX Ogólnopolski Zlot Mustangów 22.04.2017
- ↳ 2018
- ↳ Kalendarz zlotów , spotów , imprez i wydarzeń . 2018
- ↳ *--- X OZM w Warszawie ---*
- ↳ X OZM - 2018 -RELACJA foto, video
- ↳ X OZM w Warszawie - POGADUCHY
- ↳ X OZM w Warszawie - Wystawa PKiN
- ↳ X OZM w Warszawie - NOCLEG
- ↳ X OZM w Warszawie - GADŻETY
- ↳ 2019
- ↳ Kozaczok Trip - Petersburg/Moskwa lipiec 2019
- ↳ XI Ogólno Polski Zlot mustangów 12-14 kwietnia
- ↳ 2020
- ↳ XII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2021
- ↳ 2022
- ↳ XII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2023
- ↳ XV Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2024
- ↳ XVI Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ Film MR2012
- ↳ MUSTANG RACE
- ↳ Mustang Race 2015
- ↳ MUSTANG RACE 2014
- ↳ Mustang Race 2014
- ↳ Mustang Race 2013
- ↳ Mustang Race 2012
- ↳ Mustang Race 2011
- ↳ Mustang Race 2016
- ↳ Mustang Race 2013
- ↳ Mustang Race 2012
- ↳ Mustang Race 2011
- ↳ Mustang Race 2016
- ↳ Mustang Race 2017
- ↳ Mustang Race 2018
- ↳ Mustang Race 2019
- ↳ Mustang Race 2020
- ↳ Mustang Race 2021
- ↳ MUSTKA
- ↳ 2015
- ↳ 2016
- ↳ 2017
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ ClassicMustangRally
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ 2022
- ↳ 2023
- Mustang
- ↳ Spis treści
- ↳ Jak to zrobić - Gotowe poradniki
- ↳ Car audio
- ↳ Felgi i Opony
- ↳ Garaż
- ↳ Porady techniczne
- ↳ ForScan
- ↳ I Generacja (1964 1/2 - 1973)
- ↳ 1. silnik
- ↳ 2. układ chłodzenia
- ↳ 3. Klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4. układ paliwowy
- ↳ 5. układ wydechowy
- ↳ 6. układ zapłonowy
- ↳ 7. sprzęgło
- ↳ 8. przeniesienie napędu
- ↳ 9. składany dach
- ↳ 10. układ hamowania
- ↳ 11. układ elektryczny
- ↳ 12. zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13. nadwozie
- ↳ 14. wnętrze i detale
- ↳ 15 audio
- ↳ 16 tematy prawne
- ↳ 17 koła i ogumienie
- ↳ 18 instalacja gazowa
- ↳ 19 sklepy, warsztaty, fachowcy
- ↳ 20 kupowanie samochodu
- ↳ 21 przeróbki
- ↳ 22. instrukcje i poradniki
- ↳ 23. VIN - rozkodowanie
- ↳ II Generacja (1974-1978)
- ↳ III Generacja (1979-1993)
- ↳ IV Generacja (1994-2004)
- ↳ 1 silnik
- ↳ 2 układ chłodzenia
- ↳ 3 klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4 układ paliwowy
- ↳ 5 układ wydechowy
- ↳ 6 układ zapłonowy
- ↳ 7 sprzęgło
- ↳ 8 przeniesienie napędu
- ↳ 9 składany dach
- ↳ 10 układ hamowania
- ↳ 11 układ elektryczny
- ↳ 12 zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13 nadwozie
- ↳ 14 wnętrze i detale
- ↳ 15 audio
- ↳ 16 tematy prawne
- ↳ 17 koła i ogumienie
- ↳ 18 instalacja gazowa
- ↳ 19 sklepy, warsztaty, fachowcy
- ↳ 20 kupowanie samochodu
- ↳ 21 przeróbki
- ↳ 22 instrukcje i poradniki
- ↳ 23 VIN - rozkodowanie
- ↳ 1. silnik
- ↳ 5.0 V8 2011 -
- ↳ 3.7 V6 2011 -
- ↳ 4.0 V6 2005 - 2010
- ↳ 4,6 V8 2005 - 2010
- ↳ 2. układ chłodzenia
- ↳ 3. klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4. układ paliwowy
- ↳ 5. układ wydechowy
- ↳ 6. układ zapłonowy , przepustnica
- ↳ 7. sprzęgło
- ↳ 8.przeniesienie napędu
- ↳ 9. składany dach
- ↳ 10. układ hamowania
- ↳ 11. układ elektryczny
- ↳ 12. zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13. nadwozie
- ↳ 14. wnętrze i detale
- ↳ 15. audio
- ↳ 16. tematy prawne
- ↳ 17. koła i ogumienie
- ↳ 18. sklepy, warsztaty, fachowcy - dotyczy V generacji
- ↳ 19. kupowanie samochodu
- ↳ 20. przeróbki i tuning
- ↳ 21. instrukcje i poradniki
- ↳ VI Generacja (2015- ... )
- ↳ Zrób to sam
- ↳ Alternatywne źródła energii
- ↳ FoMoCo
- ↳ Sklepy, warsztaty, UBEZPIECZENIA
- ↳ UBEZPIECZENIA AC / OC / NNW
- ↳ Tor
- ↳ Mustang Race Car
- International Talk
- ↳ International Talk
- Galeria
- ↳ Galeria
- ↳ I Generacja (1964 1/2 - 1973)
- ↳ II Generacja (1974-1978)
- ↳ III Generacja (1979-1993)
- ↳ IV Generacja (1994-2004)
- ↳ V Generacja (2005-2010; 2011-2014)
- ↳ VI Generacja (2015- ... )
- ↳ Inne
- ↳ Zdjęcie miesiąca
- Wszystko poza Mustangiem
- Partnerzy FORUM
- ↳ Sprzedaż
- ↳ IMPORT POJAZDÓW Z USA As-Profi
- ↳ Mustang-Shop.pl
- ↳ Amerykany-Sklep
- ↳ MUSTANGPERFORMANCE.EU
- ↳ US.Autoimport
- ↳ Oficjalna Sprzedaż Mustangów w Polsce
- ↳ STOREOPOLE
- ↳ Usługi
- ↳ HD-Customs
- ↳ CarForceOne
- ↳ AmCarChips
- ↳ StrefaBlysku autodetailing
- ↳ Projekty Firm
- ↳ Gadżety Klubowe
- Ogłoszenia
- ↳ Sprzedam
- ↳ Gadżety kolekcjonerskie
- ↳ SAMOCHODY
- ↳ Części , wyposażenie i cała reszta.
- ↳ Kupię