Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
To zależy ale raczej nie oczekiwałbym fajerwerków i osiągów powyżej 30KM. Na pewno poprawi się "dół". Tak jak wspominałem: głowice. Możesz próbować szabrować używane GT40P z explorera i mieć dalej żeliwo (niezawodne i pancerne) albo kupić lekkie aluminiowe głowice ale to już wydatek ok 3k zł. Widziałem w UK ktoś produkuje tańsze i nawet widziałem kilka recenzji tych głowic ale sam nie jestem w stanie ich polecić
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Jakby poprwaić dół to już będzie efekt. Narazie spróbuję to zrobić. Kumpel sprowadza części ze stanów zaproponował mi żebym skorzystał z tej strony mają tam fajne wydechy:
http://www.flowmastermufflers.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flowmastermufflers.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
ja polecam lmr.com -> często promocje + rabat na kod ORDEREDIT 6%
oraz jegs.com - duży wybór i często konkurencyjne ceny
Jak coś też mogę polecić @tomasz78 z forum w kwestii sprowadzania części
EDIT: akurat jest promocja na wydechy flowmastera na lmr.com -10% z kodem FLOW10
https://lmr.com/products/Mustang-Flowma ... LOW10_9404" onclick="window.open(this.href);return false;
oraz jegs.com - duży wybór i często konkurencyjne ceny
Jak coś też mogę polecić @tomasz78 z forum w kwestii sprowadzania części
EDIT: akurat jest promocja na wydechy flowmastera na lmr.com -10% z kodem FLOW10
https://lmr.com/products/Mustang-Flowma ... LOW10_9404" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Chyba jednak wybiorę Magnaflow ,coś takiego mi się podoba:)
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Na filmiku masz wydech bez katów z X-Pipe i w cobrze 4.6 OHC . Twój silnik to 5.0 OHV + H-Pipe + to filmik więc dźwięk może się różnić.
Swoją drogą wydech możesz spokojnie zbudować w PL. Kupujesz prefabrykowany "uniwersalny" X-Pipe, wywalasz tylne katy, kupujesz tlumiki magna i rury kwasówki 2,5". Większość firm naprawiających wydechy byłaby w stanie to ogarnąć za cenę niższą niż sam koszt transportu gotowego wydechu z USA. Jedynie kolektor warto by było zamówić gotowy
Swoją drogą wydech możesz spokojnie zbudować w PL. Kupujesz prefabrykowany "uniwersalny" X-Pipe, wywalasz tylne katy, kupujesz tlumiki magna i rury kwasówki 2,5". Większość firm naprawiających wydechy byłaby w stanie to ogarnąć za cenę niższą niż sam koszt transportu gotowego wydechu z USA. Jedynie kolektor warto by było zamówić gotowy
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Jeśli się nie mylę to na fabrycznej naklejce w moim pisze 10W30 ale reszta to japońskie "krzaczki".
Jeżdżę na 5W30 i nic się nie dzieje, przecieki w normie - coś tam, się poci.
Owszem - jeśli wóz jeździł dotychczas na 10W40 lepiej nie zmieniać na syntetyk.
Sprzedawcy chyba w ogóle uznają 10W30 za wynalazek do kosiarek, też miałem dyskusję przy innym samochodzie.
Miłej jazdy nowym nabytkiem życzę.
Jeżdżę na 5W30 i nic się nie dzieje, przecieki w normie - coś tam, się poci.
Owszem - jeśli wóz jeździł dotychczas na 10W40 lepiej nie zmieniać na syntetyk.
Sprzedawcy chyba w ogóle uznają 10W30 za wynalazek do kosiarek, też miałem dyskusję przy innym samochodzie.
Miłej jazdy nowym nabytkiem życzę.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Dzięki 10W/30 to nie wynalazek, W Stanach używają 15w/40 pół syntetyczne, 10W/30 pełne syntetyki, 10W/40 mineralne, 5w/40 półsyntetyczne , Oznaczenia 5W40,10W/40, 15W/40 to oznaczenia lepkości i temperatury a nie tego czy olej jest syntetyczny czy mineralny.
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Wiem co oznaczają, ale u nas 5W30 to syntetyki, a 10W40 ti w większości półsyntetyki dlatego uogólniłem.Lazur pisze:Dzięki 10W/30 to nie wynalazek, W Stanach używają 15w/40 pół syntetyczne, 10W/30 pełne syntetyki, 10W/40 mineralne, 5w/40 półsyntetyczne , Oznaczenia 5W40,10W/40, 15W/40 to oznaczenia lepkości i temperatury a nie tego czy olej jest syntetyczny czy mineralny.
Jeszcze raz radochy z Mustanga życzę, tej jak najbardziej pozytywnej: lać paliwo i cieszyć się jazdą kolego.
Też polecę kolegę tomasz78 w kwestii sprowadzania części
Ostatnio zmieniony 2016-10-20, 20:39 przez Midnite Tom, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Odnośnie tych kolektorów to znalazłem ceramiczne i chromy.Jakie wybrać?Rezor pisze:Jak Ci za słabo gra to pierwsza sprawa, że są tam 4 katalizatory i 2 tłumiki (2 katy i tłumik na stronę). Jak chcesz robić wydech to najlepiej najpierw wymienić kolektory na "equal length" i wywalić te 2 katalizatory przy H-pipe.
https://cfc7329ad537523a5de1-b21544d490 ... l_9637.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli dalej za słabo no to można pobawić się w wymianę tłumików.
http://www.cjponyparts.com/catalogsearc ... ual+length" onclick="window.open(this.href);return false;
Są jeszcze jakies dwa wymiary:
RPM 3000 3500 4000 4500 5000 Avg.
Stock Manifolds 186 221 219 222 209 209
MAC 1 1/2" Equal Length* 197 226 232 237 233 226
MAC 1 5/8" Equal Length** 192 217 235 231 230 221
Test odnośnie generowanej mocy względem momentu obrotowego zależne od długości układu