Remoncik MUSTANG SN95 5.0

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-10, 20:29

ojojoj!!! ładne to masz teraz ,,a te oryginalne wloty zlikwidowane??,,szkodaże nie dałeś zdjęcia jak to wyglada od dołu??,,nie jest tak ze woda będzie napindalać na silnik??--pozdr.....Rafał napisz prosze jak ci świecą te reflektory co masz symetrycznie??,,i jaki jest efekt w nocy??


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-07-10, 20:33

Oryginalny to był - ale teraz jest juz wyjątkowy .. Tak mysle co jeszcze masz w planie.
Bo co trochu to cos montujesz. Masz jakis konkretny wzór - e...... ty chcesz byc wzorem dla innych :P no nie .. I tak trzymaj :padam:



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 505
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2010-07-10, 21:01

Cacy pod maską i Cacy dźwięk ;)



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-07-11, 10:14

do tej maski jeszcze dołączyły zapinki
jakoże tawersja nie specjalnie mi się podoba z tymi zapinkami na bolce i chciałem ją trochę odmienić ale żeby było widać dodatkowe zapięcia to mam takie zapinki na kluczyk


Obrazek Obrazek

teraz to nie będę się bał że maska odfrunie



kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-07-12, 09:26

Rafał super :) Gratuluje, auto wygląda już tip top :)Trochę zwolnij bo skończysz go zmieniać i co dalej? :)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-07-12, 10:35

SUPER! fajnie wygląda :ok: i żeby bezproblemowo się eksploatowała.
A jak poszło wiercenie otworów w świeżo malowanej nowej masce. Z mojego doświadczenia uczucie przykładania wiertła :niepewny: i zgrzyt wierconego plastiku :przestraszony: - bezcenne :rotfl: :rotfl: :rotfl:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-07-12, 15:32

Dobra robota :padam:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2010-07-14, 19:51

Nowa maska wygląda naprawde super :ok: Mów co jeszcze planujesz bo wygląda na to, że to jeszcze nie koniec ;)


mustang... just a dream ...

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2010-07-19, 23:06

Podniecające te chrapy :D


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
rayov6
Posty: 9
Rejestracja: 2009-03-27, 00:31
Model: GT'89 w Capri'74
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarnymat

Post autor: rayov6 » 2010-07-23, 01:54

Usunąłem przekładkę EGR-u, która jest pomiędzy przepustnicą a kolektorem.
Do tej przekładki były podłączone węże płynu chłodniczego.
Czy mam zaślepić wyjścia tych węży, czy zrobić "by pass"?



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-10-27, 06:46

Już nodchodzi zima
Koń został wprowadzony do garażu i na kołki .
teraz się dopiero zacznie lawina modyfikacji na pierwsz rzut przepustnica , wymiana na większą .



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-10-27, 10:30

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

po założeniu nowej przepustnicy czuć szybszą reakcję na gaz

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

ciekawe jak idzie na drodze bo tego nie mogę sprawdzić bo Qń na klockach stoi



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-11-05, 00:02

Zmiaka koła pasowego i balansera


Obrazek

bez ściągacz się nieobejdzie inaczej uszkodzimy koło a nawet i wał

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

w tym balanserze już wyłaziła guma efekt podczas pracy silnika na wolnych obrotach słychać było jakby się ktoś huśtał na skrzypiącym krześle

Obrazek

nowy balaneser z kołem pasowym alu



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-05, 13:33

:D Mi też ta guma tak wylazła --lipa ,,zewnętrzna częsć się zsunęła oparła o koło pasowe i tak jeżdziłem w nieświadomości parę lat,po wymianie balancera i simera dopiero się zaczęły wycieki na tym balancerze i były nerwy,ale opanowane ,że tak za pierwszym razem mało kiedy sie udaje--pozdr ;)


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-11-07, 11:31

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

koło założone musiałem zrobić mały swap bo amerykańce nie dokładają do tego dłuższych śrub a w polszy ciężko dostać z calowym gwintem więć niewiele myśląc przegwintowałem na większe
koń będzie miał coś z europejczyka

-
-

-
-
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
planuję teraz wyrzucić smog pompe i zastąpić ją wolnym kołem
czy ktoś to już przerabiał?


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”