Z Panią Szefową ustaliliśmy następujące stawki:
Ceny za pokoje:
* pokój 2- osobowy- 180 zł
* pokój 3- osobowy- 230 zł
* pokój 4- osobowy- 250 zł
Ceny te zawierają nocleg oraz niedzielne śniadanko.
Jak w czerwcu, szykuje się również wieczorne ognisko. Stawki za jedzenie przedstawiają się tak: (O 10 zł Pani nam podniosła,

ale sami widzieliście ile tego było

) Hotel podliczył poprzednią imprezę i okazało się że za mocno się targowaliśmy
* osoba dorosła- 45 zł
* dziecko 5-8 lat- 22,50 zł
* dziecko 0-4 lat- bezpłatnie.
W menu kolacji znajdzie się żurek, smażone ziemniaki, kiełbasa, karkówka, rybka, surówki, ogórek kiszony, domowy smalczyk.
Będzie również możliwość zamówienia odpłatnie dania wegetariańskiego, jeśli ktoś będzie miał takie życzenie.
Kwestia napojów- podczas naszej biesiady będzie czynny bar. Odpłatnie będzie można zamówić kawę, herbatę i inne napoje.
Jeśli chodzi o piwo, również w barze będziemy się w nie zaopatrywać. Cena za piwo dla nas mocno promocyjna Tak jak ostatnio

Natomiast mocniejsze alkohole- zaopatrujemy się w nie we własnym zakresie- co kto lubi

lub w barze według uznania.
Mamy nadzieję, że wszystko Wam odpowiada. Czas naszej zabawy nieograniczony, po prostu ile damy radę

jak ostatnio do świtu
Jeśli ktoś z Was ma życzenie przyjechać dzień lub kilka dni wcześniej lub wyjechać później- bez problemu jest taka możliwość. Obowiązują powyższe stawki. Kwestia niedzielnego wyjazdu- jeśli Pani Szefowa nie będzie miała rezerwacji na nasze pokoje, możemy je opuścić w niedzielę w godzinach 14.00 czy 15.00.
Wpłat będziemy dokonywać bezpośrednio na konto naszego hotelu.
Zaczniemy wpłacać pieniądze na początku sierpnia.
Z końcem lipca podliczymy dokładnie ile kto ma wpłacić, tak jak ostatnio
Jeśli chodzi o naklejki magnetyczne na samochody to będziemy je przygotowywać w sierpniu (oczywiście tak aby zmieściły się na lodówkę

)
To samo tyczy się identyfikatorów
Jeśli ktoś chciałby się jeszcze dopisać, prosimy o kontakt na PW, ponieważ na bieżąco mamy wgląd jak wygląda sytuacja z pokojami. Kończą się i będziemy musieli kombinować
Będzie w razie czego możliwość zorganizowania noclegu w pobliskich domkach lub kwaterach w odległości nie większej jak 200-500 m od Hotelu
Jeśli ktoś chce może także rozbić namiot na terenie Hotelu.

HARMONOGRAM
Przypominamy, że nasz przejazd odbędzie się w asyście Straży Miejskiej !!!!
09:00-11:30 Przyjazd do naszej stajni.
http://resident-rene.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
11:30-12:00 Czas na przygotowanie się.
12:00 Wyjazd z ośrodka i ruszamy w kierunku (Jeszcze kombinujemy) (przejazd przez całą Ustkę)
12:15 Ustawiamy się (Jeszcze kombinujemy)
14:50-15:00 Przejazd na wschodnią stronę Ustki do portu wschodniego pod Latarnię Morską tam czas na pokazanie aut mieszkańcom Ustki i turystom, a także czas na mały spacer po molo, promenadzie lub Ustecką rybkę,lody według uznania.
Będzie można wejść na latarnie morską w Ustce za niewielką opłatą (super fotki bo będzie widać wszystko a także można objąć wszystkie nasze konie.
Ale okazuje się że z balkonu Kapitanatu Portu wychodzą lepsze fotki (sprawdzone ostatnio)
17:30 powrót do ośrodka (przejazd po Ustce) około 15 min
17:45-19:00 czas na ogarnięcie się
19:00 Ognisko,grill zgodnie z tym co pisaliśmy
Plan ten możemy lekko nagiąć jeśli będzie taka potrzeba nikt nikogo nie będzie poganiał.
Postoje zrobimy maksymalnie krótkie bo nie chodzi o wystawę która czasami trwa i trwa a my nie wiemy co z sobą zrobić bo mamy dość upominania gapiów z rowerami i metalowymi zamkami (Wszyscy wiemy o co chodzi)
Nie robimy tego dla kogoś tylko robimy to po to by się spotkać we własnym gronie,pogadać i się dobrze bawić.
Życzymy świetnej zabawy w Ustce

By nam było łatwiej
Prosimy o wysyłanie do Michała na PW (nick abcmichal) następujących danych:
Do identyfikatorów, które robimy dla wszystkich osób dorosłych kierowców i osób towarzyszących oraz dzieci
Imię oraz nick
PS: Głupio będzie jak nie wszyscy będą mieli zatem proszę
