347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

gclone
Forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: gclone » 2015-04-24, 13:48

W końcu jest dziś rano przyszedł nówka silnik Blueprinta 347 stroker, 415 koni, ale chyba nie zdołamy go złożyć na zlot ;)
Załączniki
20150424_100233.jpg



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: stang232 » 2015-04-24, 14:58

zajebisty, gratuluje :super:


Obrazek

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: Tomasz78 » 2015-04-24, 21:41

Kozak ;)
Rozumiem ze wstawiasz tarcze, wspomaganie itp. Jakos trzeba takiego diabła zatrzymać... :zdziwko:

Pozdrawiam,

Tomasz.



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: ERTE » 2015-04-24, 22:49

grubo



gclone
Forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: gclone » 2015-06-06, 12:55

Witam, pytanko jaki olej lejecie do manuala? Tu jest 3 biegowy ale to prawie identyczna skrzynia co 4biegowa. Zalany polsyntetykiem ale biegi wchodzą dość topornie



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: bart » 2015-06-07, 13:19

panie a co wy tam majstrujecie?????????????


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

gclone
Forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: gclone » 2015-06-07, 16:04

Robimy dzikusa dziadka już na finiszu wczoraj testowaliśmy ciężko ruszyć bez palenia gumy. Jeszcze parę doróbek i będzie gotowy to dodam foty



gclone
Forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: gclone » 2015-06-26, 12:10

Witam, dwa pytanka - czy w rocznikach 66 wskaźnik temperatury powinien przy nagrzanym być na połowie tak jak w dzisiejszych autach czy lekko poza połową, chłodnica jest aluminiowa większa (do 500 koni) z elektrycznym wentylatorem a wskazówka przy pełnym nagrzaniu jest poza połową. Pomiar temperatury na bloku przy pełnym nagrzaniu wskazał 104 st. cel. czyli jest wg mnie ok, ale podczas jazdy z większą prędkością na wskaźniku spada do połowy lub poniżej.
Dwa - na zimnym silnik pali na dotkniecie, na rozgrzanym gdy troche postoi trzeba kilka sekund pokręcić - gaźnik to czterogardzielowy edelbrock 600 cfm z elektrycznym ssaniem - pytanie czy z gaźnikami już tak jest, że na rozgrzanym wyparowuje paliwo i trzeba kręcić dłużej, czy coś wymaga usprawnienia?

Z góry dzięki i pozdrawiam
PS jak znajde chwilę to wrzucę foty maszyny



Awatar użytkownika
Zbycho9
Forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2014-09-19, 09:22
Model: 1966 coupe

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: Zbycho9 » 2015-06-26, 12:13

temperatura utrzymuje się na połowie jednak w przypadku twojej jednostki może być ciut po wyżej połowy co do gaźników tak dokładnie jest że po dłuższym odpaleniu trzeba kilka razy zakręcić jednak nie mowie to o przypadku powiedzmy przyjechałem i za postał godzinkę i jadę bo wtedy musi palić na dotyk inaczej coś jest nie tak bynajmniej tak sądzę jeżeli się mylę proszę poprawiać



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: yoozeq » 2015-06-26, 12:44

Ja w swoim 331 też mam za połową ale pewnie masz go na dotarciu tak jak ja więc póki co bez paniki nic mu się nie dzieje, no i jeśli patrzysz na wskaźniki fabryczne to też raczej zapomnij o dokładności bo to zależy mocno od np. regulatora napięcia na licznikach ich samego skalibrowania itd... Ogólnie dają tylko pewien obraz :) Myślę też że sam aluminiowy dolot który odbiera szybciej ciepło też może mieć wpływ na wskazanie...

Co do odpalania na ciepłym to jak rozgrzejesz i postoi to pompnij raz pedałem gazu do podłogi i przy odpalaniu wciśnij go do 1/3 powinien odpalić bez problemów.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

gclone
Forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: gclone » 2015-06-26, 20:15

dzisiaj założyliśmy większy wentylator od jakiegoś nowego forda i chłodzenie o niebo lepsze, wskazówka czasem tylko lekko wychyli się poza połowę, włącza się wentylator i od razu spada do połowy. Wentylator chodzi max minute i się wyłącza, a poprzedni wentylator chodził cały czas na ciepłym i się nie wyłączał (zresztą chłodnica usa a wentylatorek jakiś chiński wsadzili).
Co do odpalania to wypróbuję yoozeq Twój sposób zobaczymy czy będzie lepiej bo denerwuje mnie takie kręcenie (jak zgaszę i odpalę od razu to na dygnięcie, po dłuższym postoju np. po godzinie też na dyg, ale jak postoi chwile na ciepłym to trzeba pokręcić...)



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: yoozeq » 2015-06-26, 22:52

W sumie to ja jadę na wentylatorze 6 łopat o zmiennym kącie i tunelu... bez innych bajerów. Zobaczę co będzie jak dotrę i zmienię olej choć ja nie mam zaufania do tych stockowych wskaźników.

Odpalanie zobacz może mu przypasuje :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: Rezor » 2016-03-07, 11:09

Jak się sprawuje? Ktoś wie czy ten silnik ma jakiś zapas na kompresor (jakieś +6psi) czy lepiej samemu zbudować z zestawu SCAT + głowice twisted wedge na kompresji 9:1 ? Jak ogólnie reszta podzespołów reaguje na te 415 koni? :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

gclone
Forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: gclone » 2016-03-19, 10:20

Silnik jest dzikus, super wkręca się na obroty, przyspieszenie do 100 ok 5s, potrzebna szpera (będzie w tym roku) bo mieli kołem przy ruszaniu. Jeśli chodzi o resztę podzespołów to wszystko jest z zapasem, wał do 600 koni, półośki kute też nie do ukręcenia przy tych oponach :) skrzynia 3 biegowy manual z tego co czytałem niue do zajechania, hamulce tarczowe więc nie powinno być żadnych niespodzianek. A co do kompresora to nie wiem, nawet się nie interesowałem bo do 66 nie wejdzie a dziurawienie maski nie wchodzi w gre, nawet filt powietrza okrągły nie wszedł musiał iść ten mały edelbrocka http://www.edelbrock.com/automotive/mc/ ... b/1002.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: Rezor » 2016-04-01, 21:23

Udało mi się dowiedzieć czegoś więcej na temat ich silników i niestety składają je z oryginalnych bloków. Dla zainteresowanych:
"5.0 roller blocks we build our part number BP3472 short blocks with is limited to about 475 hp. Anything over 500 hp and these blocks will literally split in two.[...] you will need start with an aftermarket block, which we are not currently working with"
Dart "oferuje" wytrzymałość do 1800hp", a Ford Racing poinformował mnie, że ich BOSS wytrzyma do 1500hp z tym, że konsultant stwierdził, że powyżej 800 koni wypadałoby co tankowanie wymieniać laski popychaczy bo niestety jest to wąskie gardło w takich konstrukcjach i raczej nie będą trzymały długo.


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”