
347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
-
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Mineral Grey
347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
W końcu jest dziś rano przyszedł nówka silnik Blueprinta 347 stroker, 415 koni, ale chyba nie zdołamy go złożyć na zlot 

- Tomasz78
- Forumowicz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
- Model: 68 coupe, 65 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BLACK
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
Kozak
Rozumiem ze wstawiasz tarcze, wspomaganie itp. Jakos trzeba takiego diabła zatrzymać...
Pozdrawiam,
Tomasz.

Rozumiem ze wstawiasz tarcze, wspomaganie itp. Jakos trzeba takiego diabła zatrzymać...

Pozdrawiam,
Tomasz.
-
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Mineral Grey
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
Witam, pytanko jaki olej lejecie do manuala? Tu jest 3 biegowy ale to prawie identyczna skrzynia co 4biegowa. Zalany polsyntetykiem ale biegi wchodzą dość topornie
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
panie a co wy tam majstrujecie?????????????
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Mineral Grey
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
Robimy dzikusa dziadka już na finiszu wczoraj testowaliśmy ciężko ruszyć bez palenia gumy. Jeszcze parę doróbek i będzie gotowy to dodam foty
-
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Mineral Grey
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
Witam, dwa pytanka - czy w rocznikach 66 wskaźnik temperatury powinien przy nagrzanym być na połowie tak jak w dzisiejszych autach czy lekko poza połową, chłodnica jest aluminiowa większa (do 500 koni) z elektrycznym wentylatorem a wskazówka przy pełnym nagrzaniu jest poza połową. Pomiar temperatury na bloku przy pełnym nagrzaniu wskazał 104 st. cel. czyli jest wg mnie ok, ale podczas jazdy z większą prędkością na wskaźniku spada do połowy lub poniżej.
Dwa - na zimnym silnik pali na dotkniecie, na rozgrzanym gdy troche postoi trzeba kilka sekund pokręcić - gaźnik to czterogardzielowy edelbrock 600 cfm z elektrycznym ssaniem - pytanie czy z gaźnikami już tak jest, że na rozgrzanym wyparowuje paliwo i trzeba kręcić dłużej, czy coś wymaga usprawnienia?
Z góry dzięki i pozdrawiam
PS jak znajde chwilę to wrzucę foty maszyny
Dwa - na zimnym silnik pali na dotkniecie, na rozgrzanym gdy troche postoi trzeba kilka sekund pokręcić - gaźnik to czterogardzielowy edelbrock 600 cfm z elektrycznym ssaniem - pytanie czy z gaźnikami już tak jest, że na rozgrzanym wyparowuje paliwo i trzeba kręcić dłużej, czy coś wymaga usprawnienia?
Z góry dzięki i pozdrawiam
PS jak znajde chwilę to wrzucę foty maszyny
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
temperatura utrzymuje się na połowie jednak w przypadku twojej jednostki może być ciut po wyżej połowy co do gaźników tak dokładnie jest że po dłuższym odpaleniu trzeba kilka razy zakręcić jednak nie mowie to o przypadku powiedzmy przyjechałem i za postał godzinkę i jadę bo wtedy musi palić na dotyk inaczej coś jest nie tak bynajmniej tak sądzę jeżeli się mylę proszę poprawiać
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
Ja w swoim 331 też mam za połową ale pewnie masz go na dotarciu tak jak ja więc póki co bez paniki nic mu się nie dzieje, no i jeśli patrzysz na wskaźniki fabryczne to też raczej zapomnij o dokładności bo to zależy mocno od np. regulatora napięcia na licznikach ich samego skalibrowania itd... Ogólnie dają tylko pewien obraz
Myślę też że sam aluminiowy dolot który odbiera szybciej ciepło też może mieć wpływ na wskazanie...
Co do odpalania na ciepłym to jak rozgrzejesz i postoi to pompnij raz pedałem gazu do podłogi i przy odpalaniu wciśnij go do 1/3 powinien odpalić bez problemów.

Co do odpalania na ciepłym to jak rozgrzejesz i postoi to pompnij raz pedałem gazu do podłogi i przy odpalaniu wciśnij go do 1/3 powinien odpalić bez problemów.
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Mineral Grey
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
dzisiaj założyliśmy większy wentylator od jakiegoś nowego forda i chłodzenie o niebo lepsze, wskazówka czasem tylko lekko wychyli się poza połowę, włącza się wentylator i od razu spada do połowy. Wentylator chodzi max minute i się wyłącza, a poprzedni wentylator chodził cały czas na ciepłym i się nie wyłączał (zresztą chłodnica usa a wentylatorek jakiś chiński wsadzili).
Co do odpalania to wypróbuję yoozeq Twój sposób zobaczymy czy będzie lepiej bo denerwuje mnie takie kręcenie (jak zgaszę i odpalę od razu to na dygnięcie, po dłuższym postoju np. po godzinie też na dyg, ale jak postoi chwile na ciepłym to trzeba pokręcić...)
Co do odpalania to wypróbuję yoozeq Twój sposób zobaczymy czy będzie lepiej bo denerwuje mnie takie kręcenie (jak zgaszę i odpalę od razu to na dygnięcie, po dłuższym postoju np. po godzinie też na dyg, ale jak postoi chwile na ciepłym to trzeba pokręcić...)
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
W sumie to ja jadę na wentylatorze 6 łopat o zmiennym kącie i tunelu... bez innych bajerów. Zobaczę co będzie jak dotrę i zmienię olej choć ja nie mam zaufania do tych stockowych wskaźników.
Odpalanie zobacz może mu przypasuje
Odpalanie zobacz może mu przypasuje

pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
Jak się sprawuje? Ktoś wie czy ten silnik ma jakiś zapas na kompresor (jakieś +6psi) czy lepiej samemu zbudować z zestawu SCAT + głowice twisted wedge na kompresji 9:1 ? Jak ogólnie reszta podzespołów reaguje na te 415 koni? 

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Mineral Grey
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
Silnik jest dzikus, super wkręca się na obroty, przyspieszenie do 100 ok 5s, potrzebna szpera (będzie w tym roku) bo mieli kołem przy ruszaniu. Jeśli chodzi o resztę podzespołów to wszystko jest z zapasem, wał do 600 koni, półośki kute też nie do ukręcenia przy tych oponach
skrzynia 3 biegowy manual z tego co czytałem niue do zajechania, hamulce tarczowe więc nie powinno być żadnych niespodzianek. A co do kompresora to nie wiem, nawet się nie interesowałem bo do 66 nie wejdzie a dziurawienie maski nie wchodzi w gre, nawet filt powietrza okrągły nie wszedł musiał iść ten mały edelbrocka http://www.edelbrock.com/automotive/mc/ ... b/1002.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe
Udało mi się dowiedzieć czegoś więcej na temat ich silników i niestety składają je z oryginalnych bloków. Dla zainteresowanych:
"5.0 roller blocks we build our part number BP3472 short blocks with is limited to about 475 hp. Anything over 500 hp and these blocks will literally split in two.[...] you will need start with an aftermarket block, which we are not currently working with"
Dart "oferuje" wytrzymałość do 1800hp", a Ford Racing poinformował mnie, że ich BOSS wytrzyma do 1500hp z tym, że konsultant stwierdził, że powyżej 800 koni wypadałoby co tankowanie wymieniać laski popychaczy bo niestety jest to wąskie gardło w takich konstrukcjach i raczej nie będą trzymały długo.
"5.0 roller blocks we build our part number BP3472 short blocks with is limited to about 475 hp. Anything over 500 hp and these blocks will literally split in two.[...] you will need start with an aftermarket block, which we are not currently working with"
Dart "oferuje" wytrzymałość do 1800hp", a Ford Racing poinformował mnie, że ich BOSS wytrzyma do 1500hp z tym, że konsultant stwierdził, że powyżej 800 koni wypadałoby co tankowanie wymieniać laski popychaczy bo niestety jest to wąskie gardło w takich konstrukcjach i raczej nie będą trzymały długo.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać