wypowiem sie o sn95.
Fabryczne zawieszenie jest zestrojone typowo po amerykańsku, czyli miękko i wygodnie. Do spokojnej jazdy v6 ok.
Ale zawieszenie wg mnie nie nadąża za osiągami wersji V8.
Aby to poprawić można podzielić to na 3 poziomy kosztów i modyfikacji.
1. Nowe twardsze amortyzatory + krótsze twardsze sprężyny+ wymiana gum na poliuretan + grubsze stabilizatory (tył i przód) + rozpórka górna na przód (GT ma w standardzie) + wymiana tylnych control arms + płytki do ustawienia zbieżności na przód caster camber
I ja taki zestaw u siebie mam dzięki czemu auto prowadzi się wg mnie wystarczająco, aby czuć się pewnie na drodze.
2. drugi etap to inwestycja w tylne zawieszenie typu wariant
regulowany panhard bar (s197 ma go w standardzie)
![Obrazek](https://7f6d377174dd550bd1aa-fdac4e44cc35e2759af294e7b095ba3d.ssl.cf1.rackcdn.com/mustang-panhard-bars-and-watts-links_2445.jpg)
oraz wymiana przodu na lżejszy i dostosowany do zawieszenia gwintowanego
3. to stopień to hardcore i zawieszenie gotowe na wyścigi na torze -
montaż tego nad tylny most
![Obrazek](http://www.griggsracing.com/images/Watts%20Link%20Display%202%20%28Small%29.jpg)
plus tego na przód
Tu porównanie zestawów
http://www.griggsracing.com/index.php?c ... _4311_4352" onclick="window.open(this.href);return false;
Myślę, że koszt pierwszego zestawu to ok 5-6tys.
drugi to pewnie z 12-15tys, trzeci 50tys.zł