Mustang GT po lifcie

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Matheoyzf
Posty: 3
Rejestracja: 2019-07-10, 23:35
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski
Lokalizacja:: Ustrzyki Dolne
Stajnia: Stajnia Podkarpacka

Mustang GT po lifcie

Post autor: Matheoyzf » 2019-07-10, 23:44

Witam wszystkich serdecznie, jestem nowy, i chciałbym kupić Forda Mustanga GT 5 v8 po lifcie z 2018 roku, dlatego mam do was wielka prośba, jak wygląda sprawa z silnikami tzn czy są z pośrednim wtryskiem czy bez.? A może dwa są w ofercie.? Bo przyznam szczerze... Chciałbym zamontować LPG,



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Mustang GT po lifcie

Post autor: stang232 » 2019-07-11, 08:06

Czytałem, że od 2018 coyote ma nowy podwójny wtrysk paliwa – wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni i niskociśnieniowy wtrysk do kolektora. Więc montaż LPG dość skomplikowany. ale Polak potrafi więc pewnie się da - pytanie tylko za jaką cenę.


Obrazek

Matheoyzf
Posty: 3
Rejestracja: 2019-07-10, 23:35
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski
Lokalizacja:: Ustrzyki Dolne
Stajnia: Stajnia Podkarpacka

Re: Mustang GT po lifcie

Post autor: Matheoyzf » 2019-07-11, 12:09

Pisałem go Energy gaz to,Mówili że wtedy pobiera ok 4 l benzyny na bezpośrednim wtrysku, i koszt 10 tys zł, ale powiedzieli ze również występuje po lifcie z pośrednim w tryskiem i tam już jest łatwiej i lepiej tylko, na gaz i koszt 6 tys, kurcze więc jak to jest? Występują dwa rodzaje? Jak nie to będę zmuszony przed liftem, lecz uważam że jest gorszy



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Mustang GT po lifcie

Post autor: stang232 » 2019-07-12, 10:29

Jeśli zależy ci na 2018+ to skieruj uwagę na wersje USA bo nie ma GPF (wiele osób zgłasza, że już po kilku tys. km te fltry im się zapychają - mają je wersje EU).
Jak przy średnim spalaniu 12-14 litrów, zjada 4l benzyny to nie będą to jakieś spektakularne oszczędności- no chyba że planujesz 30-40tys rocznie, wtedy coś tam zostanie w kieszeni.


Obrazek

Matheoyzf
Posty: 3
Rejestracja: 2019-07-10, 23:35
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski
Lokalizacja:: Ustrzyki Dolne
Stajnia: Stajnia Podkarpacka

Re: Mustang GT po lifcie

Post autor: Matheoyzf » 2019-12-07, 21:10

Ciekawe czy ktoś już próbował zamontować gaz po lifcie Konika, i jak chodzi.. Oraz czy to prawda że szybko rak bierze tzn. Problemy z korozją jak to miewają fordy... Pozdrawiam właścicieli Konikow



house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: Mustang GT po lifcie

Post autor: house_1 » 2019-12-25, 09:44

Mustang GT 2018- ma silnik zasilany 2 wtryskiwaczami na cylinder - 1 bezpośredni (DI) i 1 pośredni (MPI).
Podobno są instalacje do VW, które przy 4 cylindrowym silniku radzą sobie z tym "wyłączając" wtrysk pośredni. Ale do V8 z tego co wiem nikt nie robi instalacji tego typu.
Miłośnikom lpg pozostaje model przedliftowy z pośrednim wtryskiem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”