

Też u nich robiłem i mam tak samo zrobione ;]. Z tego co czytałem o nich, to wszyscy polecają jako bardzo fachową firmę, zajmują się też produkcją tłumików/katalizatorów i nie wiem jak teraz, ale kiedyś jako jedyni w Polsce posiadali giętarkę, która potrafiła zginać 3.5 calowe kwasówki. W necie widziałem same pozytywne opinie i sam też jestem zadowolony. Przy okazji uczciwi - powiedzieli ile kosztują różne możliwości i w co nie warto wywalać pieniędzy.ono pisze:http://www.el-tec.pl/pl/index.html , dość znani goście ,polecani . Koral , tani czy drogi tuning , jeden uj ma dawać efektyZa jakiś czas będę montowal kompresor wtedy lekko nie będzie
bede trzymal kciukiono pisze:A jeszcze nie wiem jak się ogarnę będę pisał i pytałkoral pisze:super:) a jakies firmy ? saleena moim zdaniem jest debest no i do 900KMono pisze:Za jakiś czas będę montowal kompresor wtedy lekko nie będzieCeluje tak w 500/600 KM.
no tak, jak sie sonde wspawa bezposrednio w rure ale w wydechu bullita Ono jest rurka ok 3-4cm z boku i tam jest wkrecona sonda-wiekszosc spalin idzie główna rura a mniejsza czesc trafia do tej rurki i nie jest to za duza ilosc spalin.. ja tak to zrozumialem, moze niech Ono sie wypowie czy mu sie zapala check..witekz pisze:co do oszukiwania sondy, nie wiem jak jest w 05+ ale ja miałem u siebie 2 sondy przed katalizatorami i 2 za katalizatorami, teraz nie mam katalizatorów tylko wydech BBK, jeżeli chodzi o sondy przed katami to nic się nie będzie działo (w sn95 sa przed), ale te za katalizatorem będą "wywalać" błąd p0420 lub p0430 co oznacza uszkodzony katalizator, po prostu bedzie za duzy przepływ spalin i po 20 km zapala się kontrolka check engine
dzieki Wojtek za wypowiedz,szkoda ze nie chcesz zdradzic tej tajemnicy, bo jak mam jechac do wawy zeby tylko wyciac katalizatory i zobaczyc jaki bedzie efekt nie widzi mi sie, wole juz je zostawic , "podobno" wytrzymuja moc do 550KM.. w Poznaniu zobacze jak chodzi wydech Ono, czy nie jest za głośny i moze wtedy sie skusze.. u mnie nei moge sobie pozwolic na wariowanie sond czy zapalanie sie checku, i tak zmniejszajac rolke z 3,8" na 3,2" ryzykowalem, teraz po 2miesiacach jezdzenia widze ze wszystko jest oki, ale mimo wszystko przy zwiekszonym cisnieniu doladowania wole zeby sondy pracowaly w 100% prawidlowo.. swoja droga mi w obecnym GT jeszcze nigdy nei zapalil sie check,mimo ze leje tez PB95 a w poprzednich GT jak nalalem paliwo np na lukoil czy stacji przy eleclercu zapalal sie odrazu.. tyle ze po tamtych przygodach z paliwem tankuje wylacznie na sprawdzonych stacjach typu shell, BP czy statoil,ale czy wleje 95 czy 98 czy 100oktanow to check mi sie nie zapala,moze jednak program saleena jest uniwersalny i nadaje sie pod kazda lure..Wojtek EL-TEC pisze: Oczywiście nie są to same zwykłe rurki, mają one w środku "to coś"...a co? - niech to pozostanie naszą słodką tajemnicą
Bo przy zdrowym wydechu tyle nie da. W USA mówią o przyrostach rzędu +3-4HP i spadku momentu na końcu. Podejrzewam że kolega ono miał cos zapchane. Zresztą nie dalej jak kilka dni temu czytałem własnie że facetowi w stanach silink eksplodował własnie przez zapchane katalizatory.koral pisze:samo wywalenie katalizatorów bez strojenia dalo +30KM ?ono pisze:Nic , kawałek rury
dlatego ja spytalem jaki ma przebieg, bo tylko zapchanymi katalizatorami potrafilem sobie wytlumaczyc taki wzrost mocy.. podejrzewam ze u mnie przy niecalych 30tys katalizatory sa jeszcze w pelni sprawne i nie zabieraja mocy..dlatego sie wstrzymam,tez nie lubie miec za glosno w aucie..andronik pisze:Bo przy zdrowym wydechu tyle nie da. W USA mówią o przyrostach rzędu +3-4HP i spadku momentu na końcu. Podejrzewam że kolega ono miał cos zapchane. Zresztą nie dalej jak kilka dni temu czytałem własnie że facetowi w stanach silink eksplodował własnie przez zapchane katalizatory.koral pisze:samo wywalenie katalizatorów bez strojenia dalo +30KM ?ono pisze:Nic , kawałek rury