Hamownia

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-05-19, 12:38

Jest zmieniony program od Brenspeeda pod 91 + stożek Steeda. Jeżeli byłby to stock to byłbym zadowolony, ale Nm po tych zmianach powinno troche przybyc :kwasny:


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-27, 20:42

Obejrzałem dokladenie ten filmik ktory mowi ze ten oto mustang ma 763rwhp

[yt][/yt]

przy doładowaniu okolo 15-17 PSI ( pokazuje to zegar na kokpicie ten z lewej ) czyli nasze okolo 1-1,2 Bara.

mam porownanie tez z tym samym kompresorem i potwierdza to moja opinie ze ich hamownie znacznie zawyżają wartości.

U mnei jest doladowanei 25 PSI ( powyzej 1,5 Bara ) i wyszlo 732 KM. ( wiecej o 10 PSI :przestraszony: )
tak wiec:

NASZE HAMOWNIE POKAZUJA ZNACZNIE MNIEJSZE WARTOSCI NIZ U NICH ..
U nas by wyszlo max 660 KM - Na Bank

ZEGARY OD LEWEJ:
1) CISNIENIE DOLADOWANIA KOMPRESORA
2) CISNIENIE OLEJU
3) CISNIENIE PALIWA NA LISTWIE



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-05-27, 21:06

andronik pisze:W zeszła sobotę byłem na zlocie Mondeo i mieli hamownie przenośną, no i wyszedł mi taki wykres:

Obrazek


Może ktoś mądry się wypowie, bo cos mi się wydaje, że coś strasznie malo momentu wyszło.
Czy to że padało i opony były mokre mogło mieć wpływ na wynik? W końcu nie miałem w tym momencie pełnej trakcji. :zdegustowany:
Podejrzewam że pomiar był robiony na tylną oś , czy maja przemośne hamownie z pomiarem na 4x4 ? Czy test eg normy DIN 70020 ?


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-05-27, 21:19

AluStar pisze:Obejrzałem dokladenie ten filmik ktory mowi ze ten oto mustang ma 763rwhp

[yt][/yt]

przy doładowaniu okolo 15-17 PSI ( pokazuje to zegar na kokpicie ten z lewej ) czyli nasze okolo 1-1,2 Bara.

mam porownanie tez z tym samym kompresorem i potwierdza to moja opinie ze ich hamownie znacznie zawyżają wartości.

U mnei jest doladowanei 25 PSI ( powyzej 1,5 Bara ) i wyszlo 732 KM. ( wiecej o 10 PSI :przestraszony: )
tak wiec:

NASZE HAMOWNIE POKAZUJA ZNACZNIE MNIEJSZE WARTOSCI NIZ U NICH ..
U nas by wyszlo max 660 KM - Na Bank

ZEGARY OD LEWEJ:
1) CISNIENIE DOLADOWANIA KOMPRESORA
2) CISNIENIE OLEJU
3) CISNIENIE PALIWA NA LISTWIE
To jest pomiar mocy na tylnej osi 732 KM rwhp , u nas mierzy się moc na silniku, czyli u nas moc była by większa bo mierzona na silniku, bo moc na tylnej osi to moc na silniku minus moc na układzie przeniesienia napędu.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-27, 21:40

Pomiar jest dokonywany i na silniku i na tylnej osce.. Przynajmniej na Maha 3000



xmassive
Posty: 4
Rejestracja: 2010-05-28, 20:00

Post autor: xmassive » 2010-05-28, 20:05

witam zamierzam kupić Mustanga IV z silnikiem 3.8 V6 147KM i z tego co jak do tej pory znalazłem o jego osiągach to ze jego max to 160km/h a od 0-100 nigdzie nic nie ma. Czy mógł by mnie ktoś poinformować jak to jest z tym przyśpieszeniem i prędkością max.



robraf
Młodszy Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 2009-08-30, 21:08
Kontakt:

Post autor: robraf » 2010-05-28, 20:16

taka mala v max? moj opel ( mojego taty wlasciwie) Astra G 1.8 120KM mial 195- tyle nim wycisnelismy


w przyszłości: 4.0 v6 lub Gt 2005 Vista Blue
Pozdrawiam Robert

xmassive
Posty: 4
Rejestracja: 2010-05-28, 20:00

Post autor: xmassive » 2010-05-28, 20:55

tez mnie to dziwi i dlatego pytam bo nie chce się wpakować w żółwia... :zdziwko:



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-28, 20:58

AluStar pisze:Obejrzałem dokladenie ten filmik ktory mowi ze ten oto mustang ma 763rwhp
mam porownanie tez z tym samym kompresorem i potwierdza to moja opinie ze ich hamownie znacznie zawyżają wartości.

U mnei jest doladowanei 25 PSI ( powyzej 1,5 Bara ) i wyszlo 732 KM. ( wiecej o 10 PSI :przestraszony: )
tak wiec:

NASZE HAMOWNIE POKAZUJA ZNACZNIE MNIEJSZE WARTOSCI NIZ U NICH ..
U nas by wyszlo max 660 KM - Na Bank
Alu, smiem twierdzic ze to nie ich hamownie zawyżaja tylko nasze zaniżają, Ty te 730KM w stanach mialbys na kołach a na silniku ponad 800 przy booscie 25psi..

masz potwora nie auto, no ale dobrze nad nim panujesz i nie dajesz soba rządzic :) i tak trzymac :ok:


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-28, 22:39

Podsumowywując - koledzy z Rożnych Hamowni mówią ze oni mierzą wg innych norm - wiec musimy brac poprawki na ich wskazania z YT.



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Post autor: Szuba » 2010-05-29, 14:21

xmassive pisze:witam zamierzam kupić Mustanga IV z silnikiem 3.8 V6 147KM i z tego co jak do tej pory znalazłem o jego osiągach to ze jego max to 160km/h a od 0-100 nigdzie nic nie ma. Czy mógł by mnie ktoś poinformować jak to jest z tym przyśpieszeniem i prędkością max.
3.8L V6 / 150 hp @ 4000 RPM / 215 lb-ft @ 2500 RPM / 0-60MPH 9.9 sec

to jest dla rocznika 96



xmassive
Posty: 4
Rejestracja: 2010-05-28, 20:00

Post autor: xmassive » 2010-05-29, 14:35

kurde słabo... będę musiał szukać jakiegoś 5l bo szczerze to 9.9 do 100 tak trochę mało mnie bawi.



Awatar użytkownika
saleen
Młodszy Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 2009-06-11, 23:07
Model: mustang'94
Silnik: V6 3.7
Kolor: black

Post autor: saleen » 2010-05-30, 15:06

xmassive pisze:Mustanga IV z silnikiem 3.8 V6 147KM i z tego co jak do tej pory znalazłem o jego osiągach to ze jego max to 160km/h a od 0-100 nigdzie nic nie ma
160km/h to max dla 3. biegu, seryjnie jak w każdej v6 założony jest kaganiec na 190km/h (przy 3500obr/min), bez niego myślę że jakieś 205 - 210 poleci (przy 4500obr/min)
do setki jest około 9- 9,5s.

v8 z 5.0l ma chyba coś koło 6 -6,5s do setki, jeśli dasz radę zaakceptować spalanie v8
w jeździe na co dzień to szukaj takiego.



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Post autor: Szuba » 2010-05-30, 20:11

Tutaj masz dane dla V8:

4.6L SOHC V-8 / 215 hp @ 4200 RPM / 285 lb-ft @ 3400 RPM / 0-60 MPH 6.7 sec / Quarter Mile 15.1 sec
4.6L DOHC V-8 / 300 hp @ 5000 RPM / 285 lb-ft @ 4000 RPM / 0-60 MPH 5.6 sec / Quarter Mile 14.3 sec



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Dyno day Jetronik

Post autor: AluStar » 2010-05-30, 22:18

Dzis mialem przyjemnosc rozmawiac z Bobikiem. "Jetronik"

Firma JetRonik może jeśli będziemy chcieli zorganizować Dyno Day z Grillem.
Dostaniemy specjalne ceny na pomiar i info odnosnie stanu naszych silnikow.
Uważam ze jest to fajny pomysł na spotkanie z możliwością sprawdzenia czy źrebaczki nie ociekają .


Musimy Zrobic liste chetnych: Lokalizacja Wrocław
1.RedHornet
2.Madasek
3.AluStar
4.Celibad
5.Kaes
6..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”