Miałem okazję mieć styczność tylko z V8 V i VI. VI na Pilot4 fabryczne, na czym jeździ kolega nie patrzyłem, jakoś nie przyszło mi to do głowy, ale podpytam. Nie jedne już pewnie skończył.

.
Zresztą przyczepność opon ma się nijak do kontroli trakcji. Jeśli opona słabiej lepi z gazem trzeba delikatniej.
Jeśli będzie interweniować kontrola trakcji, wtedy mniej gazu i koło się zamyka. Jak ktoś tego nie pojmuje lepiej jeździć FWD lub AWD
Nie rozmawiamy o jeździe wyczynowej, tak przynajmniej to odebrałem gdyż temat zainicjował kolega w dość młodym wieku. Pytanie było proste, odpowiedź prawie kompletna padła w 2 postach poniżej brakuje tam tylko "bierz VI i się nie zastanawiaj, oczywiście jeśli masz pojęcie o prowadzeniu auta RWD"
a tu już tworzymy doktorat.