KurdePaniC pisze:A tak swoją drogą to Mustang V6 2011 zostal ogloszony najbardziej ekonomicznym autem sportowym. Z predkoscia okolo 43,9 mph przejechal 48,5 mil na 1 galonie czyli niecale 5 litrow na 100 km -.-
Nowy Mustang 2011 5.0 i 3.7
Shelby wraca z produkcją? Twin-Turbo dla V6? No way 
http://www.automk.com/viewthread.php?ti ... ht=mustang
Ale to jeszcze nie pewne bo narazie odbierają feedback od klientów. Pozyjemy, zobaczymy -.-
http://www.automk.com/viewthread.php?ti ... ht=mustang
Ale to jeszcze nie pewne bo narazie odbierają feedback od klientów. Pozyjemy, zobaczymy -.-
Mariusz 


-
Kuba
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Jak widać idą w stronę Europy i Japonii. Księgowi doszli do głosu, że duża ilość koni z dużej pojemności nie sprzedaje się już tak dobrze. Za chwilę będziemy mieli Mustangi Skylinery.
Osobiście nic nie mam do biturbo (szwagier ma w suprze) bo wiem jak to zapier....la i robi mnie na każdym dystansie. Ale tym samym kończy się pewna era amerykańskich motorów gdzie konie były z pojemości a nie z turbin.
Chociaż ten GT 5.0 ........mniam.
Nie chciałby się ktoś wybrać na SEME i podpatrzyć nowinki?

Osobiście nic nie mam do biturbo (szwagier ma w suprze) bo wiem jak to zapier....la i robi mnie na każdym dystansie. Ale tym samym kończy się pewna era amerykańskich motorów gdzie konie były z pojemości a nie z turbin.
Chociaż ten GT 5.0 ........mniam.
Nie chciałby się ktoś wybrać na SEME i podpatrzyć nowinki?
Jak pewnie niektórzy wiedzą, Shelby planuje wypuścić 5500 egzemplaży nowego modelu 2011. Rzućcie okiem na historie produkcji wszystkich mustangów. Jako ze rzekomo ma być to ostatni Shelby to produkcja jest calkiem mala.
Production Mustangs Made:
Does not include specialty Mustangs
1964 to 1966 : Originals – 1,288,557
1967 to 1973: Big Boys – 1,688,953
1974 to 1978: Mustang II – 1,107,718
1979 to 1993: Fox Chassis – 2,597,714
1994 to 1998: SN95 Small Scoop – 729,670
1999 to 2004: SN95 Big Scoop – 915,900
2005 to 2009: S197 Modern – 513,984
2010: ***Ultra Modern: **47,524
Total Production of all Mustangs: 8,920,020
Specialty Mustangs Made:
1964 Indy 500 Pace Car: 36
1965 GT: 15106
1965 A/FX Factory Drag Car: 15
1965 Shelby GT350: 561*
1965 Shelby GT350R/H: 2378*
1966 Shelby GT350 & H: 2386*
1967 Shelby GT350: 1175*
1967 Shelby GT500: 2048*
1967 Shelby GT500 Super Snake: 1
1968 Shelby GT350: 1656*
1968 Shelby GT500: 1542*
1968 Shelby GT500 KR: 1252*
1968 Cobra Jets: 2827
1969 Mach 1: 72458
1969 Boss 302: 1628
1969 Boss 429: 857
1969 Shelby GT350 & H: 1281*
1969 Shelby GT500: 1872*
1970 Shelby GT350/500: 790*
1970 Boss 302: 7013
1970 Boss 429: 499
1971 Boss 351: 1806
1978 King Cobra: 4971
1984 20th Anniversary: 5260
1984 to 1986 SVO Mustangs: 9844
1995 GTS: 6370
1983 to 2000 Saleen: 6279*
2001 Bullitt Mustangs: 5582
2008 Bullitt Mustangs: 5773
2009 Bullitt Mustangs: 1927
2004 SVT: 5664
2003-2004 Mach 1: 16789
1993-2004 Cobra/R: 79728
2000 –2002 Roush: 2166*
2006 Hertz production: Coupes
500 Total Production
496 auto, 4 manual transmission
2007 Shelby GT information:
Black Coupes 3,385 (5 spd. 2,876 auto. 509)
White Coupes 2,266 (5 spd. 1,771 auto. 495)
Total Production 5,651
2007 Hertz production: Convertibles
500 Total Production
482 auto, 18 manual transmission
2007 Shelby GT500: 10844
2008 Shelby GT information
Blue Coupes 1121 5 spd. 973 auto. 148
Blue Convertibles 778 5 spd. 573 583 auto. 195
Grabber Orange Coupes 215 5 spd. 211 auto. 4
Grabber Orange Conv. 0
Barrett Jackson Coupe 61 5 spd. 47 auto. 14
Barrett Jackson Conv. 39 5spd. 28 auto. 11
Total Production 2214
Coupe 1397 5spd.1231 auto. 166
Convertible 817 5spd. 611 auto. 206
2008 Shelby GT500: 8583
2008 Shelby GT500 KR: 1000
2009 Shelby GT500: 3559
2009 Shelby GT500 KR: 1571
2010 Shelby GT500 Coupes: 3545
2010 Shelby GT500 Convertibles: 913
2011 Shelby GT500 Coupes Planned: 2539
2011 Shelby GT500 Convertibles Planned: 676
Total Specialty Mustangs Built: 311,635*
Total of All Mustangs Built: 9,231,655*
*Early Shelby’s, Roush’s, Saleen’s could be in the total of Ford Mustangs built numbers as they are shipped to these companies to be modified. No Steeda Mustangs are included.
**Only source I could fine was a January 2010 to July 2010 sales report.
***I gave this name to differentiate the difference in body style on the S197 chassis.
Źródło: http://www.shelbyforums.com/forums/shel ... tangs.html
Geeez, to jest naprawde malo. No ale powoli zaczynają mnie męczyć te durne nowinki, plany i obietnice Shelby/Forda bo jezeli w gre wchodzi kasa to zawsze mozna zrobic w durnia klientów. Czlowiek czuje sie wyjątkowy ze kupuje ostatni wypust shelby (czyżby?), a tutaj chodzą plotki o TwinTurbo. Żenada
Production Mustangs Made:
Does not include specialty Mustangs
1964 to 1966 : Originals – 1,288,557
1967 to 1973: Big Boys – 1,688,953
1974 to 1978: Mustang II – 1,107,718
1979 to 1993: Fox Chassis – 2,597,714
1994 to 1998: SN95 Small Scoop – 729,670
1999 to 2004: SN95 Big Scoop – 915,900
2005 to 2009: S197 Modern – 513,984
2010: ***Ultra Modern: **47,524
Total Production of all Mustangs: 8,920,020
Specialty Mustangs Made:
1964 Indy 500 Pace Car: 36
1965 GT: 15106
1965 A/FX Factory Drag Car: 15
1965 Shelby GT350: 561*
1965 Shelby GT350R/H: 2378*
1966 Shelby GT350 & H: 2386*
1967 Shelby GT350: 1175*
1967 Shelby GT500: 2048*
1967 Shelby GT500 Super Snake: 1
1968 Shelby GT350: 1656*
1968 Shelby GT500: 1542*
1968 Shelby GT500 KR: 1252*
1968 Cobra Jets: 2827
1969 Mach 1: 72458
1969 Boss 302: 1628
1969 Boss 429: 857
1969 Shelby GT350 & H: 1281*
1969 Shelby GT500: 1872*
1970 Shelby GT350/500: 790*
1970 Boss 302: 7013
1970 Boss 429: 499
1971 Boss 351: 1806
1978 King Cobra: 4971
1984 20th Anniversary: 5260
1984 to 1986 SVO Mustangs: 9844
1995 GTS: 6370
1983 to 2000 Saleen: 6279*
2001 Bullitt Mustangs: 5582
2008 Bullitt Mustangs: 5773
2009 Bullitt Mustangs: 1927
2004 SVT: 5664
2003-2004 Mach 1: 16789
1993-2004 Cobra/R: 79728
2000 –2002 Roush: 2166*
2006 Hertz production: Coupes
500 Total Production
496 auto, 4 manual transmission
2007 Shelby GT information:
Black Coupes 3,385 (5 spd. 2,876 auto. 509)
White Coupes 2,266 (5 spd. 1,771 auto. 495)
Total Production 5,651
2007 Hertz production: Convertibles
500 Total Production
482 auto, 18 manual transmission
2007 Shelby GT500: 10844
2008 Shelby GT information
Blue Coupes 1121 5 spd. 973 auto. 148
Blue Convertibles 778 5 spd. 573 583 auto. 195
Grabber Orange Coupes 215 5 spd. 211 auto. 4
Grabber Orange Conv. 0
Barrett Jackson Coupe 61 5 spd. 47 auto. 14
Barrett Jackson Conv. 39 5spd. 28 auto. 11
Total Production 2214
Coupe 1397 5spd.1231 auto. 166
Convertible 817 5spd. 611 auto. 206
2008 Shelby GT500: 8583
2008 Shelby GT500 KR: 1000
2009 Shelby GT500: 3559
2009 Shelby GT500 KR: 1571
2010 Shelby GT500 Coupes: 3545
2010 Shelby GT500 Convertibles: 913
2011 Shelby GT500 Coupes Planned: 2539
2011 Shelby GT500 Convertibles Planned: 676
Total Specialty Mustangs Built: 311,635*
Total of All Mustangs Built: 9,231,655*
*Early Shelby’s, Roush’s, Saleen’s could be in the total of Ford Mustangs built numbers as they are shipped to these companies to be modified. No Steeda Mustangs are included.
**Only source I could fine was a January 2010 to July 2010 sales report.
***I gave this name to differentiate the difference in body style on the S197 chassis.
Źródło: http://www.shelbyforums.com/forums/shel ... tangs.html
Geeez, to jest naprawde malo. No ale powoli zaczynają mnie męczyć te durne nowinki, plany i obietnice Shelby/Forda bo jezeli w gre wchodzi kasa to zawsze mozna zrobic w durnia klientów. Czlowiek czuje sie wyjątkowy ze kupuje ostatni wypust shelby (czyżby?), a tutaj chodzą plotki o TwinTurbo. Żenada
Ostatnio zmieniony 2010-09-01, 16:11 przez PaniC, łącznie zmieniany 1 raz.
Mariusz 


- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
To i ja:
Wiecie, że jak do Polskiego Fiata 126p włożycie silnik np.LS9 to będzie szybszy od Mustanga 2011? I tańszy!
Ja wolę jeździć ciężkim GT500, niż cośtamcośtam z dołożonym kompresorem prawie tak dobre jak GT500. I super, że z jakiegoś silnika po mega wzmocnieniu można zrobić 700 czy 900KM. 1000KM silniki GT500 wytrzymują w serii, a po zakuciu... dużo więcej.
I jeszcze merytorycznie odn. doładowywania 5.0 coyote - jak zobaczę jeżdżące w PL, uwierzę. To wolnossący silnik z alu blokiem. Dla przykładu - teoretycznie istnieją zestawy kompresora do LS7, które jest właśnie ssące i alu blok. Teoretycznie (na USA stronach) to pięknie działa. W praktyce nie. Znam kilka takich przypadków osobiście.
Dlatego LS9 bazuje na LS3, a nie na dużo nowocześniejszym LS7.
Domyślam się, że podobnie może być z Coyote 5.0 Mustanga...
Wiecie, że jak do Polskiego Fiata 126p włożycie silnik np.LS9 to będzie szybszy od Mustanga 2011? I tańszy!
Ja wolę jeździć ciężkim GT500, niż cośtamcośtam z dołożonym kompresorem prawie tak dobre jak GT500. I super, że z jakiegoś silnika po mega wzmocnieniu można zrobić 700 czy 900KM. 1000KM silniki GT500 wytrzymują w serii, a po zakuciu... dużo więcej.
I jeszcze merytorycznie odn. doładowywania 5.0 coyote - jak zobaczę jeżdżące w PL, uwierzę. To wolnossący silnik z alu blokiem. Dla przykładu - teoretycznie istnieją zestawy kompresora do LS7, które jest właśnie ssące i alu blok. Teoretycznie (na USA stronach) to pięknie działa. W praktyce nie. Znam kilka takich przypadków osobiście.
Dlatego LS9 bazuje na LS3, a nie na dużo nowocześniejszym LS7.
Domyślam się, że podobnie może być z Coyote 5.0 Mustanga...
2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s
2010r M3 Turbo - 10.2s
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Wolę, wolę! Bo GT500 kupiłem. Innego mustanga zwyczajnie bym nigdy nie kupiłkoral pisze:nie wolisz bo od roku probujesz go sprzedacPMN pisze: Wiecie, że jak do Polskiego Fiata 126p włożycie silnik np.LS9 to będzie szybszy od Mustanga 2011? I tańszy!![]()
![]()
Ja wolę jeździć ciężkim GT500![]()
Sprzedać chcę choć bez spinki - fajnie mieć coś nowego/szybszego.
Przyznać natomiast muszę, że 2011 5.0 jest pierwszym mustangiem nie GT500, który mi się podoba.
Niemniej, jakikolwiek Mustang GT z dołożonymi kompresorami, zbliża się lub nieznacznie wyprzedza w osiągach SERYJNE GT500. Ja zwyczajnie nie wierzę w "taniej i lepiej".
http://mustangsdaily.com/blog/2010/09/2 ... ustang-gt/
Pierwsza poważna wada seryjnego mustanga w manualu
Tylko te produkowane do 25 kwietnia 2010 roku. Wiecej info w mini-artykule na www. Czyżby skrzynka nie byla wystarczająco wytrzymala na przeciązania z seryjnego V8?
Pierwsza poważna wada seryjnego mustanga w manualu
Mariusz 


No tak, panom z Fastlane nie przypadl do gustu seryjny 2011 GT także postanowili go troszeczke poprawić i rzucili go na 1/4 mili. Jak sie okazalo, są znacznie lepsi niz ekipa z Leather Performance którym to udało sie osiągnąć "niską jedenastkę" na tym biegu. Fastlane zmusiło Konika do szybszego galopu (engined powered ale na seryjnej zawieszce). Konik tocząc piane z ust, zasapany skonczyl wyscig juz po przeszlo 10 sekundach ;] Kowboje zapowiedzieli dalsze treningi źrebaczka i osiągnięcie 9 sekund na mecie. Zapraszam do obejrzenia nagrania.
http://mustangsdaily.com/blog/2010/09/2 ... 4-133-mph/
http://mustangsdaily.com/blog/2010/09/2 ... 4-133-mph/
Mariusz 


- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Nowy Mustang 2011 5.0 i 3.7
kiedy wejdzie do sprzedazy ten model twin-turbo Ecoboost V6 ? czy juz wszedl a ja nic nie wiem?

