Osłona Silnika

O mustangu i o nas

Moderator: Hans

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-02, 21:53

No zabawa przednia - u mnie nie ma takiej rdzy ale tez zabezpieczę co się da. Jak w sobotę zakładałem short shifter to z rozpędu oczyściłem rury wydechowe i pojechałem je srebrzanką.
Teraz tylko jeszcze podwozie bituminą zabezpieczę ale tylko łączenia blach i spawy.
Tylko muszę to jakoś ładnie okleić żeby się nie na ciapało


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-02, 21:59

Ja Bitumina zabezpieczylem tylnie nadkola - kamienie nie wala mi tak o blache .
To kolejny zakup na mojej liscie - ale narazie folguje ( idzie mi JLT Air .. i Koncowe tlumiki .. a propo ciekawe ile beda szly UPS-em i czy dowala mi clo .. )



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-03-02, 22:13

W 2 tyg. po tym jak dotarła do mnie przesyłka od Shelby'ego dostałem list z DHL z fakturą do zapłaty (cło). :) Wcześniej, jeśli kupowałem coś ze Stanów o wartości poniżej 100F, nic takiego nie miało miejsca. W PL pewnie będzie podobnie.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-02, 22:28

Deftronic pisze:W 2 tyg. po tym jak dotarła do mnie przesyłka od Shelby'ego dostałem list z DHL z fakturą do zapłaty (cło). :) Wcześniej, jeśli kupowałem coś ze Stanów o wartości poniżej 100F, nic takiego nie miało miejsca. W PL pewnie będzie podobnie.
Powyżej 45 dolców i walą cło - dawniej przymykali oczy na nieco większe kwoty ale teraz jak import stanął mają dużo czasu i jadą wszystko wg książki :(


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-03-03, 21:35

AluStar pisze:Wlasnei na forum pisza o skrzyni . Nasz rocznik ma wade ( w moim przypadku sprawdzilem to ) Walek nie wychdzi calkowicie po wysprzegleniu i skrzynie sie sypie dlatego wyjme skrzynie przesmaruje walek i go wyczyszcze bo podobno jest nie nasmarowany i koroduje. Czyli zmieniasz biegi jak bys nie nacisnol sprzegla ( moze dlatego zgrzyta ) . To w USA jest naprawiane w ramach gwarancji u nas tylko tyle mozna zrobic aby temu zapobiec ( koszt naprawy jak sie sypnie to okolo 4800$ ). Wiec w wolnej chwili to zrobie - Piotr PMN z Bialego GT500 to zrobil i pokazywal zdjecia walka ( gniazdo i walek wielowypustowy przyrdzewialy,
AluStar, mógłbyś podać linka do tego forum, gdzie piszą o problemach ze skrzynią? Będę musiał popytać u tutejszych importerów, czy moźe coś wiedzą. Podparcie się linkiem do forum, mocno by sprawę uprościło.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”