No zabawa przednia - u mnie nie ma takiej rdzy ale tez zabezpieczę co się da. Jak w sobotę zakładałem short shifter to z rozpędu oczyściłem rury wydechowe i pojechałem je srebrzanką.
Teraz tylko jeszcze podwozie bituminą zabezpieczę ale tylko łączenia blach i spawy.
Tylko muszę to jakoś ładnie okleić żeby się nie na ciapało
Osłona Silnika
Moderator: Hans
Powyżej 45 dolców i walą cło - dawniej przymykali oczy na nieco większe kwoty ale teraz jak import stanął mają dużo czasu i jadą wszystko wg książkiDeftronic pisze:W 2 tyg. po tym jak dotarła do mnie przesyłka od Shelby'ego dostałem list z DHL z fakturą do zapłaty (cło). Wcześniej, jeśli kupowałem coś ze Stanów o wartości poniżej 100F, nic takiego nie miało miejsca. W PL pewnie będzie podobnie.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
AluStar, mógłbyś podać linka do tego forum, gdzie piszą o problemach ze skrzynią? Będę musiał popytać u tutejszych importerów, czy moźe coś wiedzą. Podparcie się linkiem do forum, mocno by sprawę uprościło.AluStar pisze:Wlasnei na forum pisza o skrzyni . Nasz rocznik ma wade ( w moim przypadku sprawdzilem to ) Walek nie wychdzi calkowicie po wysprzegleniu i skrzynie sie sypie dlatego wyjme skrzynie przesmaruje walek i go wyczyszcze bo podobno jest nie nasmarowany i koroduje. Czyli zmieniasz biegi jak bys nie nacisnol sprzegla ( moze dlatego zgrzyta ) . To w USA jest naprawiane w ramach gwarancji u nas tylko tyle mozna zrobic aby temu zapobiec ( koszt naprawy jak sie sypnie to okolo 4800$ ). Wiec w wolnej chwili to zrobie - Piotr PMN z Bialego GT500 to zrobil i pokazywal zdjecia walka ( gniazdo i walek wielowypustowy przyrdzewialy,