Woda w środku

O mustangu i o nas

Moderator: Hans

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Woda w środku

Post autor: Stachu_xjr » 2009-08-11, 22:39

Po duzych deszczach zauważam ze pojawia mi sie woda w nogach pasażera pod schowkem gdzieś tj zaczna sobie kapać , ponoć stangi mają taką wade - czytałem na forach usa , najgorsze jest to ze te krople po kablach mogą sie dostać do komputera i potem niektóre funkcje auta zanikają , ktoś walczył z tym ze skutkiem ?? wkleiłem ostatnio mocowania tego podszybia zewnętrznego na kleju (plastik ponizej wycieraczek) bo tam troche kapało , jednak problem zaś sie pojawia



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Re: Woda w środku

Post autor: LIZZARD » 2009-08-12, 00:06

Stachu_xjr pisze: ponoć stangi mają taką wade -
Nie ponoć, bo faktycznie mają. TSB przewiduje następujące kroki do wykonania:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-08-12, 07:29

To ponownie potwierdza, że mustang to auto na ładną pogodę i tego należy się trzymać :P


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-08-12, 09:13

RedHornet pisze:To ponownie potwierdza, że mustang to auto na ładną pogodę i tego należy się trzymać :P
I smiem dodac ze nie jest taki mocny i wytrzymaly na jaki podaja ( chodzi o zawieszenie i uklad jezdny ) - Moim zdaniem to auto na proste nie na zakrety . Troche powariujesz i potem masz koszta i robote..



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-08-12, 20:09

Wracajac do glownego watku chcialem zakomunikowac, ze po stronie pasazera w prawym dolnym rogu zrobila sie dzis mala powodz :( Stachu_xjr uporales sie juz z tym ?? Drukuje te manuale od Lizzarda i w weekend za robote :zdegustowany:


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-08-12, 20:53

dziś walczyłem powklejałem te mocowania prostokątne do podszybia na sylikonie do szyb , potem dobiero zobaczyłem na forum co dokłądnie zrobić , ja jescze mam taki dosc ciekawy motyw ze ta woda wpływa mi jakimś cudem do rur wentylacji moze przez filtr kabinowy lub tej podłuznicy ponizej szyby i na zakrętach ostrych słysze jak coś płynie :znudzony: pozatym u mnie w prawym rogu szyby nie lezy uszczelak z podszybie moze jak by to wziasc na dwustronnej taśmie 3M dokleic usczelke na więszym odcinku do szyby to juz woda nie podejdzie hmmm



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-08-12, 20:55

Robert pisze:Wracajac do glownego watku chcialem zakomunikowac, ze po stronie pasazera w prawym dolnym rogu zrobila sie dzis mala powodz :( Stachu_xjr uporales sie juz z tym ?? Drukuje te manuale od Lizzarda i w weekend za robote :zdegustowany:
Uwazaj na komputer pokładowy bo ta woda kapie po kablach i płynie po nich do komputera który nie jest hermetyczny i potem zanikają funkcje auta :zdziwko:



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-08-12, 21:05

No dobra uwazac...tylko jak :/ ?? Widzialem na YT filmiki ile tego moze poleciec...masakra jakas...


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-08-12, 21:40

Teraz latem to mało pada , ale tak zimą taka woda z solą moze nie być wesoło ;/ mi komputer 2 razy podlało raz straciły sie swaitał migacze wskażniki klima centralny zamek ogólnie wszytko co elektryzczne ,dojechałem do domu rozłozyłem wysuszyłem i wszystko powróciło do normy usczelniłem wtedy te dziury z podszybia pojedziełm z miesiac z kompem na wierzchu sprwdzałem po desczu było sucho załozyłem tak jak ma być , potem tez z miesiąc i nic , a tu wczoraj popadało tak mocno jade i klakson zaczoł sie drzezć non stop - aż sie zagotowałem ze złosci tyle tylko ze miałem 5 km do domu i jechałem tak :hyhy: wyczysciłem kostki i jest git , do tego zakleiłem rano te mocowania dokładniej jutro przykleje tą usczelke co do szyby przylega na taśmie dwustronnej bo nie lezy i zobaczymy dalej



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-08-12, 21:45

mam prosbe - porob troche fotek, przyda sie taki manual :)


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-10-01, 20:39

Dalsza czesc tematu - problem pojawil sie dzis ponownie. Auto stalo przez caly dzien na parkingu pod chmurka, deszcz lal niemilosiernie.

Wsiadam, ruszam, przekraczam 40 mph - i slysze strumien jak z kranu, spojrzenie w bok dobrze znane miejsce. Tym razem naprawde polalo sie sporo. Uznalem, ze musze sie z tym uporac jak najszybciej bo pogoda pewnie sie nie zmieni. Poczytalem fora no i do roboty.

Zdjalem platikowa, zewnetrzna czesc podszybia - tak jak do wymiany filtra kabinowego. Latarka w lape, spojrzenie do srodka a tam doslownie JEZIORO. Woda zebrala sie gdzies do polowy wysokosci filtra. Samochod ruszal i woda przelewala sie przez filtr do srodka.

Reka do srodka, znalazlem odplyw - powiedziec zapchany to malo. zebral sie tam taki szlam jaki zbiera sie w rurach - jak przepychaliscie kiedys sprezyna to wiecie o co chodzi :)

Udroznilem ile sie dalo, polecial strumien pod samochod - zeszlo. Oczywiscie filtr do wymiany bo zgnil.
Jednym z objawow wewnatrz auta bylo nienaturalne parowania szyby na samym jej srodku - prawie kazdego ranka byla solidnie zaparowana. Teraz juz mam odpowiedzi dlaczego :)

Podsumowujac dla potomnych - jesli trzymacie auto pod chmurka, lub jesli macie takie objawy jak te powyzsze, znajdzcie 15 min i sprawdzcie czy odplyw przy filtrze kabinowym jest drozny.

Moje pytanie jest takie - czy trzeba bedzie co jakis czas powtarzac operacje, czy tez jest jakies systemowe rozwiazanie problemu ??


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-10-02, 07:57

U nie odpływy były drozne woda leciała po szybie podchodziła pod uszczele plastkiu od podszybia która nie dolegał idealnie a szczególnie na rogach i dalej przez te prostokątne dziury na których montuje sie ta obudowe podszybia do kabiny no i po kablach do komputera :zdegustowany:



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-10-02, 09:41

Stachu_xjr pisze:U nie odpływy były drozne woda leciała po szybie podchodziła pod uszczele plastkiu od podszybia która nie dolegał idealnie a szczególnie na rogach i dalej przez te prostokątne dziury na których montuje sie ta obudowe podszybia do kabiny no i po kablach do komputera :zdegustowany:
nim nie bedzie kolejnego deszczu, tego nie sprawdze. poradziles sobie z tym jakos ??


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-10-02, 10:53

Robert pisze:Jednym z objawow wewnatrz auta bylo nienaturalne parowania szyby na samym jej srodku - prawie kazdego ranka byla solidnie zaparowana.
Hmmm też nam czasem (nie codziennie ale się zdaża) paruje pośrodku, na dole, od zewnątrz. Może tez mam przytkane? Filtr zmieniałem 2 miesiące temu. Jutro rozgrzebie i napiszę jak u mnie.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-11-19, 09:05

Stachu, u Ciebie to najlepiej wyciac szybe i wkleic porzadnie, nic tam nie zakleisz, a ta szyba u Ciebie byla fatalnie wklejona.

caniggia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”