Zrobiłem pomiar na hamowni i załączam informacyjnie.
Bullitt 2019 całkowicie fabryczny
Przebieg 25tys
Paliwo 95 - za kilka dni zrobię pomiar na jakimś 98 lub Vpower i zobaczymy co wyjdzie
Bullitt 2019 - Hamownia
Moderator: Hans
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 276
- Rejestracja: 2015-04-11, 14:37
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Shadow Black
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Bullitt 2019 - Hamownia
Poniżej drugi pomiar na paliwie 98 i trzeci dodatkowo z filtrem KN zamiast fabrycznego stożka.
Kilka dni później, ta sama maszyna, ten sam człowiek, temperatura i ciśnienie bez istotnej zmiany.
Z pomiarów wynika, że paliwo robi dużą różnicę . Sam KN w górnych odczytach nic nie zmienia ale w zakresie od 3 do 5tys. obrotów podnosi moc i moment o kilka procent.
+30KM i +70Nm jest dość nieprawdopodobne, ale nie sądzę żeby w pomiarach pojawił się aż tak duży błąd.
Kilka dni później, ta sama maszyna, ten sam człowiek, temperatura i ciśnienie bez istotnej zmiany.
Z pomiarów wynika, że paliwo robi dużą różnicę . Sam KN w górnych odczytach nic nie zmienia ale w zakresie od 3 do 5tys. obrotów podnosi moc i moment o kilka procent.
+30KM i +70Nm jest dość nieprawdopodobne, ale nie sądzę żeby w pomiarach pojawił się aż tak duży błąd.
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Bullitt 2019 - Hamownia
No i prawidłowa prawidłowość lepsza odporność na spalanie stukowe to sterownik może zaszaleć z zapłonem. Amerykany strojone są na bezpieczne używanie gorszego jakościowo paliwa. A i sterowniki coraz inteligentniejsze to sobie to wykorzystują. Pytanie czy te przyrosty rekompensują wyższe wydatki paliwowe. Choć cyferki fajne, głaszczą ego