SZUKAM SZCZEGÓŁOWYCH DANYCH TECH MUSTANG 4,0 V6 ROK 2005
Moderator: Hans
SZUKAM SZCZEGÓŁOWYCH DANYCH TECH MUSTANG 4,0 V6 ROK 2005
WITAM POSZUKUJE DOKŁADNYCH DANYCH TECHNICZNYCH FORDA MUSTANGA Z ROKU 2005
POTRZEBUJE WSZYSTKIE DANE WRAZ Z EMISJĄ SPALIN COŚ W RODZAJU DANYCH KTÓRE SĄ ZAWARTE W HOMOLOGACJI POJAZDU
A MOŻE KTOŚ POSIADA WYCIĄG ZE ŚWIADECTWA HOMOLOGACJI ???
BYŁBYM BARDZO WDZIĘCZNY.
POTRZEBUJE WSZYSTKIE DANE WRAZ Z EMISJĄ SPALIN COŚ W RODZAJU DANYCH KTÓRE SĄ ZAWARTE W HOMOLOGACJI POJAZDU
A MOŻE KTOŚ POSIADA WYCIĄG ZE ŚWIADECTWA HOMOLOGACJI ???
BYŁBYM BARDZO WDZIĘCZNY.
Ostatnio zmieniony 2009-01-10, 20:00 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
dawidisyn, przeczytaj poniższy fragment netykiety, czyli „zasad dobrego wychowania” przy korzystaniu z grup news i list dyskusyjnych:
"Unikaj pisania całego tekstu dużymi literami, jest to znacznie mniej czytelne niż tekst mniejszy. Innym problemem z dużymi literami jest to, że często używa się ich aby nadać fragmentowi tekstu jakieś szczególne zabarwienie emocjonalne. Elektroniczna forma przekazu nie jest w stanie przekazać naszych emocji i tonu glosu - do tego własnie przeznaczono tekst pisany dużymi literami."
Unikniesz w ten sposób w przyszłości "pałowania" jak powyżej
"Unikaj pisania całego tekstu dużymi literami, jest to znacznie mniej czytelne niż tekst mniejszy. Innym problemem z dużymi literami jest to, że często używa się ich aby nadać fragmentowi tekstu jakieś szczególne zabarwienie emocjonalne. Elektroniczna forma przekazu nie jest w stanie przekazać naszych emocji i tonu glosu - do tego własnie przeznaczono tekst pisany dużymi literami."
Unikniesz w ten sposób w przyszłości "pałowania" jak powyżej
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Kontakt:
HOMOLOGACJę EUROPEJSKą ?
Mustang nie jest oficjalnie sprowadzany do euro ,nie wiem jak wygląda sprawa w NRD ale z tego co pamiętam jest tam respektowana homologacja USA.
O takich danych jak emisja itd dowiesz się ze stron amerykańskich - trzeba poszukać.
Mustang nie jest oficjalnie sprowadzany do euro ,nie wiem jak wygląda sprawa w NRD ale z tego co pamiętam jest tam respektowana homologacja USA.
O takich danych jak emisja itd dowiesz się ze stron amerykańskich - trzeba poszukać.
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
witam potrzebuje taki wyciąg ze świadectwa homologacji usaalfatech pisze:HOMOLOGACJę EUROPEJSKą ?
Mustang nie jest oficjalnie sprowadzany do euro ,nie wiem jak wygląda sprawa w NRD ale z tego co pamiętam jest tam respektowana homologacja USA.
O takich danych jak emisja itd dowiesz się ze stron amerykańskich - trzeba poszukać.
ponieważ auto rejestruje w Niemczech i nat TUV chcą odemnie oryginalne dane techniczne oraz jaką fabrycznie mustang posiada norme spalin.
Tu: http://www.american-car.de/content-8-homologation.html powinieneś znaleźć wszystkie informacje, potrzebne do dokonania rejestracji w Reichu.dawidisyn pisze:
witam potrzebuje taki wyciąg ze świadectwa homologacji usa
ponieważ auto rejestruje w Niemczech i nat TUV chcą odemnie oryginalne dane techniczne oraz jaką fabrycznie mustang posiada norme spalin.
Poza tym trochę mnie dziwią wymagania amtu w zakresie żądania od Ciebie oryginału homologacji US, jeśli w ogóle takowa istnieje, tego nie wiem i nie znalazłem. Niemcy dysponują wszelkimi danymi, np. emisją spalin skoro ustalili już tzw. Euro Norm w zakresie dopuszczania do określonych obszarów zabudowanych poszczególnych, marek, modeli i roczników. Na poniższym foto można się odszukać.
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
- Kluczyk
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-09-08, 23:44
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
DAWIDISYN: Sproboj tez zwrocic sie do Dekry (http://www.dekra.com) w sprawie wymaganych certyfikatow. Ja przez nich sciagalem certyfikat dotyczacy emisji halasu, ktory musialem zalaczyc przy przegladzie rejestracyjnym.