Hamownia

O mustangu i o nas

Moderator: Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Hamownia

Post autor: AluStar » 2009-04-16, 14:00

Witam wlasnei bylem w zaprzyjaznionej firmie Master Tuning w Wa-wa. Maja jedna z najnowoczesniejszych hamowni na dzien dzisiejszy MAHA . Pomiar do 1000 KM.
Sprawdzilem swojego konika . Super kadra i zespol.
polecam wszystkim.
http://www.tdi-tuning.pl/

Maja juz pare wykresow Mustangow , wiec mozna nakladac i porownywac wykresy i osiagi.
-----------------------
Jak bedziecie korzystac wrzucajcie filmiki i dane ..



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-16, 14:06

Powiem wam ze chyba nie najlepiej 535 Km - 660 NM momentu . ale troche zrywal przyczepnosc na rolkach. fabryczne opony nie kleja i musielismy obciazac tyl. - :/



Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-04-16, 14:09

To i tak nieźle, w top gear wyszło że masz GT447 :)


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-16, 14:11

Sprawdzalismy 2szt - GT500 - nie zeszlo w seri (fabryka ) nizej niz 487 KM. Moze taki model i silnik ( bo kazdy jest inny ) .



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-16, 22:56

Popracuje nad tym wynikiem - wstepnie to chyba wina FlashpaQ - ale sprawdzimy niebawem - na SCT ..

[ Dodano: 2009-04-16, 22:59 ]
Little Pony pisze:To i tak nieźle, w top gear wyszło że masz GT447 :)
W top gear byl testowany model z wadliwym ukladem dolotowym ( czyli wersja przedprodukcyjna ) Po 3 000 szt poprawili wade dolotu ( zgloszona przez min EDMUNDS ) .



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-16, 23:07

Little Pony pisze:Ciekawe ile mój ma... chyba bałbym sie na hamownie wjeżdżać ;)
Wlasnie - zobacz wszyscy pisza slabiutko - cienko - a sami nie sprawdza swoich ..
Pojedz i sprawdz sobie ile masz - co ci zalezy - koszt pomiaru niduzy - zawsze mozna cos dolozyc, zaplanowac itd.. - W moim przypadku Kompresor mocniejszy itak dalej itd..
Dziwi mnie ze Rozpisujemy sie nie na temat - jak shamujecie to piszcie ..
Albo lepiej nie pisz bo wszystkie Stangi ( prawdziwe rakiety ) cie wysmieja ze masz malo.



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-04-17, 09:08

W sumie dobry pomysł, ale to po zlocie. Wtedy może nad jakimiś modyfikacjami będzie można się zastanowić. :)
A mógłbyś tu jeszcze wrzucić wynik swojego pomiaru?
I się tak nie denerwuj. Np. co ja mogłem napisać, że słabiutko, skoro jeżdżę V6, więc o takich wynikach mogę tylko pomarzyć? :P


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-04-17, 09:12

AluStar pisze: Wlasnie - zobacz wszyscy pisza slabiutko - cienko - a sami nie sprawdza swoich ..
Hmm no właśnie ;) Moje "słabiutko" było tylko jako "ja pier***" :) a nei nabijanie się że słabo :) masz ponad 2.5 raza więcej ode mnie :)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Hamownia

Post autor: Madasek » 2009-04-17, 09:30

AluStar pisze:Witam wlasnei bylem w zaprzyjaznionej firmie Master Tuning w Wa-wa. Maja jedna z najnowoczesniejszych hamowni na dzien dzisiejszy MAHA . ..
wlasnie ta macha cos niebardzo... jaki model mahy? nie ma jak zaczepic auta problem z slizganie no i chyba troche z ustawieniem parametrow pomiaru... takze jedno niedociagniecie i wyniki moga wyjsc jak to sie mowi ciutek z "doopy" szczegolnie przy duzych momentach.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-17, 09:43

AluStar piękny wynik - ja tyle nigdy nie będę miał, chyba że kiedyś sobie sprawię GT500 ale raczej nie, jak będzie nadmiar kasy to bym jakiegoś customa chciał na bazie starej kultowej budy poskładać i nie koniecznie mustanga. Może też nowe Camaro ale chciałbym w nim najpierw posiedzieć - pewnie będzie niedługo jakaś okazja.
No ale raczej chodzi za mną jakiś custom.

Z moim mustangiem jednak idę drogą Naturally Aspirated we wtorek powinienem mieć założone 70% modyfikacji 'performance' jakie robią w stanach zobaczymy co to daje - Long tuby odpadają i pozostają sportowe wałki rozrządu chyba się na nie zdecyduje ale muszę porządnie omówić sprawę z warsztatem, który by to montował - nie jest to takie proste jakby się wydawało.

Odnośnie Maha to mi się ta hamownia też coś nie widzi z mojego zeszłorocznego doświadczenia wrzucanie 5 osób do bagażnika żeby auto się nie ślizgało jest dla mnie głupotą dlatego teraz chyba się wybiorę do V-Techu w Krakowie.
Maha pokazuje strasznie duże straty w mocy na koła - coś tu jest nie ten tego.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-04-17, 09:46

No własnie Alu jakbys mogl wrzucic wykresik to moglibysmy go porownac do naszych i jak to z tą maha jest, jakie warunki pomiaru itd itp, warunki pomiaru zauwazylem maja ogromny wplyw na mahe.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-17, 09:50

kaes pisze:off topic - RedHornet - jak będziesz w Kraku daj znać ;)
ok - może się uda już 24 a jak nie to w maju na pewno. Madasek też by się chyba chciał wybrać ;)


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-04-17, 09:52

AluStar, jak dla mnie to wypasiony wynik :ok:
Ma ktoś wykresy z hamowania GT 05+ ? Albo jakiś linek ? :niepewny:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-04-17, 10:18

porównać można, nasz wykres to będzie taka kreska na samym dole :D :rotfl: :rotfl:


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-04-17, 10:20

kaes pisze:porównać można, nasz wykres to będzie taka kreska na samym dole :D :rotfl: :rotfl:
To tak jak by porównywać EKG zdrowego człowieka oraz nieboszczyka, tak? :rotfl:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”