Hamownia
Moderator: Hans
Hamownia
Witam wlasnei bylem w zaprzyjaznionej firmie Master Tuning w Wa-wa. Maja jedna z najnowoczesniejszych hamowni na dzien dzisiejszy MAHA . Pomiar do 1000 KM.
Sprawdzilem swojego konika . Super kadra i zespol.
polecam wszystkim.
http://www.tdi-tuning.pl/
Maja juz pare wykresow Mustangow , wiec mozna nakladac i porownywac wykresy i osiagi.
-----------------------
Jak bedziecie korzystac wrzucajcie filmiki i dane ..
Sprawdzilem swojego konika . Super kadra i zespol.
polecam wszystkim.
http://www.tdi-tuning.pl/
Maja juz pare wykresow Mustangow , wiec mozna nakladac i porownywac wykresy i osiagi.
-----------------------
Jak bedziecie korzystac wrzucajcie filmiki i dane ..
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
Popracuje nad tym wynikiem - wstepnie to chyba wina FlashpaQ - ale sprawdzimy niebawem - na SCT ..
[ Dodano: 2009-04-16, 22:59 ]
[ Dodano: 2009-04-16, 22:59 ]
W top gear byl testowany model z wadliwym ukladem dolotowym ( czyli wersja przedprodukcyjna ) Po 3 000 szt poprawili wade dolotu ( zgloszona przez min EDMUNDS ) .Little Pony pisze:To i tak nieźle, w top gear wyszło że masz GT447
Wlasnie - zobacz wszyscy pisza slabiutko - cienko - a sami nie sprawdza swoich ..Little Pony pisze:Ciekawe ile mój ma... chyba bałbym sie na hamownie wjeżdżać
Pojedz i sprawdz sobie ile masz - co ci zalezy - koszt pomiaru niduzy - zawsze mozna cos dolozyc, zaplanowac itd.. - W moim przypadku Kompresor mocniejszy itak dalej itd..
Dziwi mnie ze Rozpisujemy sie nie na temat - jak shamujecie to piszcie ..
Albo lepiej nie pisz bo wszystkie Stangi ( prawdziwe rakiety ) cie wysmieja ze masz malo.
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
W sumie dobry pomysł, ale to po zlocie. Wtedy może nad jakimiś modyfikacjami będzie można się zastanowić. ![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
A mógłbyś tu jeszcze wrzucić wynik swojego pomiaru?
I się tak nie denerwuj. Np. co ja mogłem napisać, że słabiutko, skoro jeżdżę V6, więc o takich wynikach mogę tylko pomarzyć?![Jezyk :P](./images/smilies/tongue.gif)
![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
A mógłbyś tu jeszcze wrzucić wynik swojego pomiaru?
I się tak nie denerwuj. Np. co ja mogłem napisać, że słabiutko, skoro jeżdżę V6, więc o takich wynikach mogę tylko pomarzyć?
![Jezyk :P](./images/smilies/tongue.gif)
.::
my other ride is your mom
::.
![Evil :evil:](./images/smilies/devil.gif)
![Evil :evil:](./images/smilies/devil.gif)
- Madasek
- Forumowicz
- Posty: 504
- Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
- Model: 2007 Shelby GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny srebrne pasy
Re: Hamownia
wlasnie ta macha cos niebardzo... jaki model mahy? nie ma jak zaczepic auta problem z slizganie no i chyba troche z ustawieniem parametrow pomiaru... takze jedno niedociagniecie i wyniki moga wyjsc jak to sie mowi ciutek z "doopy" szczegolnie przy duzych momentach.AluStar pisze:Witam wlasnei bylem w zaprzyjaznionej firmie Master Tuning w Wa-wa. Maja jedna z najnowoczesniejszych hamowni na dzien dzisiejszy MAHA . ..
AluStar piękny wynik - ja tyle nigdy nie będę miał, chyba że kiedyś sobie sprawię GT500 ale raczej nie, jak będzie nadmiar kasy to bym jakiegoś customa chciał na bazie starej kultowej budy poskładać i nie koniecznie mustanga. Może też nowe Camaro ale chciałbym w nim najpierw posiedzieć - pewnie będzie niedługo jakaś okazja.
No ale raczej chodzi za mną jakiś custom.
Z moim mustangiem jednak idę drogą Naturally Aspirated we wtorek powinienem mieć założone 70% modyfikacji 'performance' jakie robią w stanach zobaczymy co to daje - Long tuby odpadają i pozostają sportowe wałki rozrządu chyba się na nie zdecyduje ale muszę porządnie omówić sprawę z warsztatem, który by to montował - nie jest to takie proste jakby się wydawało.
Odnośnie Maha to mi się ta hamownia też coś nie widzi z mojego zeszłorocznego doświadczenia wrzucanie 5 osób do bagażnika żeby auto się nie ślizgało jest dla mnie głupotą dlatego teraz chyba się wybiorę do V-Techu w Krakowie.
Maha pokazuje strasznie duże straty w mocy na koła - coś tu jest nie ten tego.
No ale raczej chodzi za mną jakiś custom.
Z moim mustangiem jednak idę drogą Naturally Aspirated we wtorek powinienem mieć założone 70% modyfikacji 'performance' jakie robią w stanach zobaczymy co to daje - Long tuby odpadają i pozostają sportowe wałki rozrządu chyba się na nie zdecyduje ale muszę porządnie omówić sprawę z warsztatem, który by to montował - nie jest to takie proste jakby się wydawało.
Odnośnie Maha to mi się ta hamownia też coś nie widzi z mojego zeszłorocznego doświadczenia wrzucanie 5 osób do bagażnika żeby auto się nie ślizgało jest dla mnie głupotą dlatego teraz chyba się wybiorę do V-Techu w Krakowie.
Maha pokazuje strasznie duże straty w mocy na koła - coś tu jest nie ten tego.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89