Ogólnopolski zlot z okazji 45 lecie - pogaduchy

Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse, celibad, Przemek64, horse

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-03-31, 13:52

http://pogodynka.pl/miasto.php?miasto=%A3%F3d%BC

15. kwietnia mają być 24 stopnie :) dalszej prognozy jeszcze brak :(


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-03-31, 14:04

w Pl sprawdzalność prognozy pogody niestety jest jakaś sensowna tylko gdy jej słuchasz po fakcie. Ja bardzo lubie icm.edu.pl ale tam są krótko-terminowe.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-03-31, 14:14

Pogodynka to niby IMGW, więc może coś tam ogarniają trochę... :)


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-03-31, 14:40

Pavulon_ pisze:
pluzz pisze:Mi sie tez strone podoba. Przeczytalem wszystkie teksty. Uklon w strone autorow. :padam: Bardzo dobrze napisane, bez zbednego zargonu, lekko i przystepnie.

Czekam na galerie :)
jest troche braków w historii 1st gen - np. silnik 289 nie było oferowany od początku 64 roku a jak już był to był w trzech wersjach 200KM tzw. C Code, 225-A-code, oraz 271- K-code high performance.

ale luzik i tak jest cacy, mogę ten tekst wzbogacić lekko jeśli nikt nie ma nic naprzeciw. Dla fanów 1st gen będzie to za mało.
Zgadzam sie, ze historia nie jest kompletna ale nie mozna zbyt "technicznie" do tego podchodzic bo nawet wielkiego entuzjaste moze zabic wymienianie dat, pojemnosci, mocy, momentu i czego tam jeszcze. Tekst jest chyba dla tych, ktorych chcemy "zapalic" do naszej pasji a nie dla nas, ktorzy juz duzo wiedza a jak nie to sobie doczytaja.

Ja sie przyznam, ze historia mlodszych mustangow niewiele mnie interesuje ale tekst przeczytalem z zaciekawieniem. Gdyby tekst byl dluzszy lub nie tak plynnie napisany juz bym sie na pocztaku "wylaczyl" i nic nie dowiedzial...

Moim zdaniem hest GIT! Moze jak ktos napisze obszerniejsze info to mozna podpiac pod tekst przez linka typu: "Dowiedz sie wiecej...."

Pavulon jak tam auto?????? Nie bylo zadnej aktualizacji :( Zdazysz na zlot?


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-03-31, 15:02

pluzz pisze:
Zgadzam sie, ze historia nie jest kompletna ale nie mozna zbyt "technicznie" do tego podchodzic bo nawet wielkiego entuzjaste moze zabic wymienianie dat, pojemnosci, mocy, momentu i czego tam jeszcze. Tekst jest chyba dla tych, ktorych chcemy "zapalic" do naszej pasji a nie dla nas, ktorzy juz duzo wiedza a jak nie to sobie doczytaja.
no niby masz rację, co za dużo to nie zdrowo, ale dokładność musimy zachować, z tekstu wynika że mojego auta nie wyprodukowano :hyhy: :rotfl:
pluzz pisze:
Pavulon jak tam auto?????? Nie bylo zadnej aktualizacji Zdazysz na zlot?
nie zdążę, dziś przekazywałem kilka gratów do warsztatu i mam info że przy dobrych wiatrach na majówkę bedzie ready. Podkłady muszą trochę się ułożyć zanim będzie lakierowany, nie chce zeby potem coś wylazło. Także na zlot stawiam się na placu na piechote ;)



Awatar użytkownika
kaser1
Forumowicz
Posty: 226
Rejestracja: 2009-02-26, 22:49
Model: 1969 Mach 1 , 351W
Silnik: inny V8
Kolor: blu
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Post autor: kaser1 » 2009-03-31, 16:01

kaes pisze:http://ww.45latmustanga.pl

brakującą zawartość będziemy uzupełniać.
Uważm podobnie jak porzedni pisarze, że bardzo fajnie zrobiona strona zlotu, która zdecydowanie moze zainteresowac laików i przekonac ich do takiego hobby.


KASER

MIRMAL
Członek Honorowy MKP
Posty: 130
Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
Model: Fastback 1965
Silnik: inny V8
Kolor: grafitowy
Lokalizacja:: PIASTOW
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: MIRMAL » 2009-03-31, 19:01

Do wszystkich chętnych.Moge na zlot zabrać komputer diagnostyczny do odczytu parametrów + komputer do tuningu elektronicznego.Będzie sporo czasu więc może ktos będzie chcial sprawdzic samochód .Będzie również możliwe podniesienie mocy samochodu +50 KM ,oczywiscie tylko czasowe ponieważ komputer tuningowy jest sparowany tylko z jednym samochodem.Jeżeli jesteście zainteresowani proszę potwierdzać.
Pozdrawiam Mirek.



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-03-31, 19:08

do v6 pasuje? jak tak to ja chętnie posprawdzam ;)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

MIRMAL
Członek Honorowy MKP
Posty: 130
Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
Model: Fastback 1965
Silnik: inny V8
Kolor: grafitowy
Lokalizacja:: PIASTOW
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: MIRMAL » 2009-03-31, 19:13

pasuje i jeden i drugi komputer.



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-04-01, 09:09

MIRMAL pisze:Będzie sporo czasu
teoretycznie - w praktyce nawet sobie wszyscy nie pogadamy :( ............ no ale pomysł oki ,może jakimś cudem uda się chętnym :) .......... to w podobnym temacie, mam sprzęta do mierzenia ,mocy ,przyspieszeń, przeciążeń itd .... ale tym to już chyba na bank się nie da pobawić w Łodzi :]


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2009-04-01, 09:55

Apropos mapki ktora wkleil chmielu - na 1000000% nie damy rady przejechac tego w kolumnie - to jest ponad 5km przez miasto i 50 samochodow - pogubimy sie na pierwszych swiatlach - a te pewnie sa juz przy wyjezdzie z M1 ....

Nie wie ktos jak to wyglada, zeby zalatwic chociaz ze 2 radiowozy do eskorty? Inaczej bedzie lipa :/


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-01, 10:15

zgadza sie, swiatla sa juz przy wyjezdzie z M1 .. a potem co kilkaset metrow :/


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-04-01, 10:28

No na to akurat nic nie moge poradzić.Jadąc dwoma pasami może się udać ale trzeba jechać powoli.Innej opcji nie ma, światła są wszędzie a to jest najdogodniejsza lokalizacja. Będziemy musieli czekać na siebie. Dlatego najlepszą trasą jest niebieska, więcej miejsca.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-04-01, 10:38

andronik pisze: Nie wie ktos jak to wyglada, zeby zalatwic chociaz ze 2 radiowozy do eskorty? Inaczej bedzie lipa :/
Hmm, trzeba by do drogówki na Żeromskiego, sprawa jest o tyle skomplikowana że czas zaakceptowania zabezpieczenia przez komendanta wynosi 30 dni, czyli po ptakach. Chyba że ktoś z mediów zainteresowanych chciałby się tym zająć to może sprawę popchnąć.Bo na "lewo" to radiowozu się nie załatwi.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

MIRMAL
Członek Honorowy MKP
Posty: 130
Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
Model: Fastback 1965
Silnik: inny V8
Kolor: grafitowy
Lokalizacja:: PIASTOW
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: MIRMAL » 2009-04-01, 10:45

Może poproście motocyklistów z Łodzi oni powinni pomóc.Motocykliżci lubią takie tematy -eskorty.Sam nim jestem i robiliśmy już w Warszawie takie rzeczy.



Zablokowany

Wróć do „2009”