Kto nie widział niechaj zobaczy. A widać, że IRS (może na dokładkę jeszcze jakiś launch control?) robi robotę.
Warto zauważyć, że wolnossący GT robi czas 1/4 mili Nissana GT-R modelu z 2010, który jest przecież 4x4, ma 44KM więcej, a jest lepszy od GT-R z 2009, który też ma te 44KM więcej niż nowy Stang GT!!!
Doładowany GT (śmiem twierdzić, że pewnie góra +- 550KM) robi czas bliski zeszłorocznemu GT-R'owi, który ma 545HP, a pokonuje pośrednie modele 2011 i 2012, które też mają konkretną moc 485, 530.
Jeśli te czasy nie są naciągane, a IRS spisuje się równie dobrze w zakrętach to mamy niezłą perełkę:) Aż strach się bać jakie będą możliwości tego auta przy mocach 700+. Amerykanie mają kolejnego Mustanga do 1/4 z IRSem i chyba już się nie boją, że nie wytrzyma dużych mocy bo słyszałem teksty, że tu musi być opcja wytrzymałej "belki" dla ludzi do 1/4 mili. Z IRSem fajnie się jeździ wiem coś o tym;) - a teraz ktoś inny się dowiaduje. Nowy IRS to dopiero będzie coś. Widać, że długo nad nim pracowali.
Ekogroszek też daje radę
Kto nie widział niechaj zobaczy. A widać, że IRS (może na dokładkę jeszcze jakiś launch control?) robi robotę.
Warto zauważyć, że wolnossący GT robi czas 1/4 mili Nissana GT-R modelu z 2010, który jest przecież 4x4, ma 44KM więcej, a jest lepszy od GT-R z 2009, który też ma te 44KM więcej niż nowy Stang GT!!!
Doładowany GT (śmiem twierdzić, że pewnie góra +- 550KM) robi czas bliski zeszłorocznemu GT-R'owi, który ma 545HP, a pokonuje pośrednie modele 2011 i 2012, które też mają konkretną moc 485, 530.
Jeśli te czasy nie są naciągane, a IRS spisuje się równie dobrze w zakrętach to mamy niezłą perełkę:)
E tam... Na dragstripe, do tego Mustangi przygotowane przez ludzi z Ford Racing, z rozgrzanymi slickami... Na zwykłej drodze, z drogowymi oponami, Mustang dostanie baty.
Nawet jeśli nie na prostej (w co wątpię chyba, że będzie to jakiś Mustang ~700hp) to po pierwszym zakręcie na pewno. Przy całej sympatii do niego rywalem GTRa jeśli idzie o przyspieszenie i prowadzenie jest Porsche Turbo (i maszyny tego pokroju). Jeśli przeczytam w angielskim magzynie EVO test: Nissan GTR vs Porsche Turbo vs New Shelby GT500 i Shelby to wygra, wtedy uwierzę.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Na tym filmiku widac potege GTRa i Porsche Turbo S Camaro Z/28, ktore tez dostaje wysokie noty i oceny za dopracowane zawieszenie uzyskalo dopiero 5 czas, wiec mysle ze nowy Mustang mialby zblizony czas.
Tutaj z Shelby GT500 " onclick="window.open(this.href);return false;