Nissan GTR
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
GTR 2012 pojawi się pojutrze w GT5. 
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Gra ... 38079.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Gra ... 38079.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan GTR
Koledzy z 4Turbo - koncza kolejny dzien GT-Ra


Wiec jest serwis na swiatowym poziomie - uf


Wiec jest serwis na swiatowym poziomie - uf

- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
1/4 mili GTR model 2009, 2011 i 2012. 

http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan GTR
Rywal godny Veyrona .
Dla przeciwnikow tego dzialu proponuje go dodanie do ignorowanych
Dla przeciwnikow tego dzialu proponuje go dodanie do ignorowanych

- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
Szkoda że nie było tam modelu GTRa 2011. Ciekawe jak czas by uzyskał na dragstripie, skoro na tym japońskim filmiku na zwykłym torze, najszybszy GTR 2012 miał czas 10.889s (a przeciw Bugatti, GTR model 2009 - 10.939s). Może ktoś kiedyś jeszcze zrobi takie porównanie.
Jeszcze jeden filmik.
Jeszcze jeden filmik.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
Nissan GT-R 530 hp vs Porsche 911 Turbo 600 hp vs CL65 AMG 680 hp.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan GTR
Bardzo ciekawa Stronka.
http://www.nagtroc.org/forums/index.php?app=uportal" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nagtroc.org/forums/index.php?app=uportal" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
W stycniowym Top Gear (wydanie UK) jest artykuł o Kazutoshi Mizuno (facet który go zaprojektował) i wśród wielu jego wypowiedzi padają między innymi takie:
"Wszyscy ludzie mają prawo doprzyjemności czerpanej z supercarów oraz ich osiągów. Wszyscy wszędzie i zawsze. Przedtem rynek supersamochodów, był bardzo hermetyczny, zamknięty. Chciałem go otworzyć. Duży bagażnik, łatwo dostępne osiągi. Możesz jechać moim samochodem 186 mil/h ze swoją żoną. Przedtem, GTR był marzeńiem. Potem stał się rzeczywistością".
"Więc jak zrobiłeś swój samochód? Mogę ci pokazać na bardzo prostym przykładzie. Wyobraź sobie szybki zakręt w bolidzie F1 używającym najlepszych opon na świecie. Bolid F1 waży 560kg, troszkę więcej niż 600kg z kierowcą. Jak wielką siłę docisku generuje bolid F1? Obecnie ok 1.300kg. Więc jaka jest całkowieta? 1.860kg (mniej więcej tyle samo waży GTR z kierowcą). Samochód wyścigowy serii GT1 waży pomiędzy 1200-1300kg. Plus generowany docisk ok 600kg, dzięku któremu waży on w sumie 1800kg. Widzisz... To proste."
"Samochód jest cześcią mego życia, jest ludzki. Zrozumiałem rzecz najważniejszą, samochód jest dla kilenta."
"GTR jest japońskim supersamochodem.Tak. Więc czym jest Japonia? Wszystkie niemieckie samochody są wysokiej jakości i ceny. Amerykańskie są tańsze ale nie takie dobre. Włoskie ekscentryczne ale niesolidne (niepewne). Narodowość jest większa niż samochody. Jeszcze raz, czym jest Japonia? Jest TAKUMI (eee... ciężko to wyjaśnić w paru słowach, ale doświadczenie, dążenie do doskonałości cos w tym stylu). To jest japoński duch. Więc GTR jest TAKUMI. Zrobiłem go dla klienta, nie dla siebie czy chwały firmy."
"Jestem jak malarz, który ciągle maluje w poszukiwaniu idealnego obrazu, aż do śmierci. GTR jest takim samym malującym i szukającym malarzem. Nic nie jest nigdy doskonałe, ale musimy o to się starać. Myślenie o TAKUMI nie ma granic/nigdy się nie kończy."
Pada tam jeszcze wiele fanych zdań, ale nie będę wszystkiego tłumaczył. Może pojawi się ten artykuł w polskim wydaniu.
"Wszyscy ludzie mają prawo doprzyjemności czerpanej z supercarów oraz ich osiągów. Wszyscy wszędzie i zawsze. Przedtem rynek supersamochodów, był bardzo hermetyczny, zamknięty. Chciałem go otworzyć. Duży bagażnik, łatwo dostępne osiągi. Możesz jechać moim samochodem 186 mil/h ze swoją żoną. Przedtem, GTR był marzeńiem. Potem stał się rzeczywistością".
"Więc jak zrobiłeś swój samochód? Mogę ci pokazać na bardzo prostym przykładzie. Wyobraź sobie szybki zakręt w bolidzie F1 używającym najlepszych opon na świecie. Bolid F1 waży 560kg, troszkę więcej niż 600kg z kierowcą. Jak wielką siłę docisku generuje bolid F1? Obecnie ok 1.300kg. Więc jaka jest całkowieta? 1.860kg (mniej więcej tyle samo waży GTR z kierowcą). Samochód wyścigowy serii GT1 waży pomiędzy 1200-1300kg. Plus generowany docisk ok 600kg, dzięku któremu waży on w sumie 1800kg. Widzisz... To proste."
"Samochód jest cześcią mego życia, jest ludzki. Zrozumiałem rzecz najważniejszą, samochód jest dla kilenta."
"GTR jest japońskim supersamochodem.Tak. Więc czym jest Japonia? Wszystkie niemieckie samochody są wysokiej jakości i ceny. Amerykańskie są tańsze ale nie takie dobre. Włoskie ekscentryczne ale niesolidne (niepewne). Narodowość jest większa niż samochody. Jeszcze raz, czym jest Japonia? Jest TAKUMI (eee... ciężko to wyjaśnić w paru słowach, ale doświadczenie, dążenie do doskonałości cos w tym stylu). To jest japoński duch. Więc GTR jest TAKUMI. Zrobiłem go dla klienta, nie dla siebie czy chwały firmy."
"Jestem jak malarz, który ciągle maluje w poszukiwaniu idealnego obrazu, aż do śmierci. GTR jest takim samym malującym i szukającym malarzem. Nic nie jest nigdy doskonałe, ale musimy o to się starać. Myślenie o TAKUMI nie ma granic/nigdy się nie kończy."
Pada tam jeszcze wiele fanych zdań, ale nie będę wszystkiego tłumaczył. Może pojawi się ten artykuł w polskim wydaniu.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Nissan GTR
rzeczywiscie Japonczycy słyna z tego ze to co mowia (reklamuja) jest sprawa honoru.. wiec jesli auto ma byc bliskie idealu to robia wszystko zeby tak bylo..
szkoda ze Koreanczycy nie maja podobnego myslenia, widac jeden kolor skory to nie wszystko..
szkoda ze Koreanczycy nie maja podobnego myslenia, widac jeden kolor skory to nie wszystko..
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
Nissan North America today announced US pricing for the 2013 Nissan GT-R, which is on sale now at Nissan dealers nationwide. Following a major revision just last year, the 2013 Nissan GT-R receives a number of performance enhancements.
Horsepower has been boosted to 545hp (from 530hp), with torque now rated at 463 lb-ft (from 448lb-ft). In addition, the suspension has been retuned to enhance both performance and comfort. Other changes for the 2013 model year include a standard RearView Monitor and the Black Edition receives a new dry carbon fiber rear spoiler.
The 2013 Nissan GT-R continues to be an incredible value, rivaling the fastest production supercars at a fraction of the price. The 2013 Nissan GT-R is available in two models: GT-R Premium and GT-R Black Edition with special lightweight black forged aluminum RAYS wheels, unique red and black interior, Recaro leather-appointed seats and new dry carbon fiber rear spoiler.
Manufacturer’s Suggested Retail Prices (MSRP) for the 2013 Nissan GT-R is $ 96,820 USD for the dual-clutch transmission GT-R Premium and $ 106,320 USD for the dual-clutch transmission GT-R Black Edition.
Fotki: http://www.gtspirit.com/2012/01/20/niss ... ry=3398#tp" onclick="window.open(this.href);return false;
FILMIK
" onclick="window.open(this.href);return false;
Horsepower has been boosted to 545hp (from 530hp), with torque now rated at 463 lb-ft (from 448lb-ft). In addition, the suspension has been retuned to enhance both performance and comfort. Other changes for the 2013 model year include a standard RearView Monitor and the Black Edition receives a new dry carbon fiber rear spoiler.
The 2013 Nissan GT-R continues to be an incredible value, rivaling the fastest production supercars at a fraction of the price. The 2013 Nissan GT-R is available in two models: GT-R Premium and GT-R Black Edition with special lightweight black forged aluminum RAYS wheels, unique red and black interior, Recaro leather-appointed seats and new dry carbon fiber rear spoiler.
Manufacturer’s Suggested Retail Prices (MSRP) for the 2013 Nissan GT-R is $ 96,820 USD for the dual-clutch transmission GT-R Premium and $ 106,320 USD for the dual-clutch transmission GT-R Black Edition.
Fotki: http://www.gtspirit.com/2012/01/20/niss ... ry=3398#tp" onclick="window.open(this.href);return false;
FILMIK
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam,
Adam

Adam

- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
I jeszcze takie małe podsumowanie jeśli idzie o GTRa w 2011 roku (liczba sprzedanych szt. dotyczy USA).
plus filmik na którym GTR jest ostatni
plus filmik na którym GTR jest ostatni

Ostatnio zmieniony 2012-01-28, 09:31 przez Deftronic, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;