Nissan GTR

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-15, 15:43

Deftronic czy to urządzonko najpierw nagrywa - potem mozna obejrzeć wyniki , wskazanai - czy juz podczas jazdy można mieć jakiś podgląd.. :wstyd:

Ps. On poprostu plynie :padam:



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-12-15, 15:44

Kuba pisze:Jak na Anglię to wyjątkowo ładny grudniowy dzień!
Akurat trafił się jeden piękny dzień. :) Poza tym porażka...
figaro96 pisze:to jaka jest jego pretkosc max?
mysle ze na wiecej go stac niz 150 mil!
Stać, ale nie na tej drodze. Jest dziurawa, źle wyprofilowana i do tego w jednym miejscu się zapada (widać to nawet na filmie). Poza tym są inni uczestnicy ruchu, którzy często cię nie widzą (kolor auta! naprawdę jadąc Guciem, wszyscy nas widzą z daleka). No i trzeba pamiętać, że tam dozwolona jest prędkość 70 mil/h. Już dwa razy latały nad nami helikoptery. I wystarczy. :)

Niedaleko jest piękna autostrada, ale tam z kolei jest pełno kamer, policji no i najważnniejsze - jest zapchana .:)

Ja tutaj nie dociskałem pedału gazu do końca, to miał być test VideoBoxa (poprzednio nam nie nagrał) i płynna jazda (nie da się, za duży ruch i jedzie się od auta do auta), a nie coś w stylu gaz do dechy i jazda przed siebie...

Prędkość max. 198 mil/h.

Postaram się nastepnym razem nagrać start i przyspieszanie. :)
Ostatnio zmieniony 2009-12-15, 15:56 przez Deftronic, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-12-15, 15:48

AluStar pisze:Deftronic czy to urządzonko najpierw nagrywa - potem mozna obejrzeć wyniki , wskazanai - czy juz podczas jazdy można mieć jakiś podgląd.. :wstyd:

Ps. On poprostu plynie :padam:

Jest podgląd na monitorze. Kamera była umieszczona na zewnątrz, ale opór powietrza ją lekko przesunął (mimo, że mocowanie jest naprawdę profesjonalne). Następnym razem kamera będzie w środku i podłączymy drugą do tyłu (bo mamy). Muszę tylko zrobić upgrade VideoBoxa (firmware i wgrać zegary od GTRa). Jak tylko trafi się fajna pogoda i kawałek pustej drogi, to nagra się kolejną jazdę. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-12-15, 15:53

Deftronic a czym ci sie lepiej smiga?



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-12-15, 16:03

Większa przyjemność jazdy (tu wszystko zależy tylko do ciebie) i respekt na drogach z Mustanga, ale...

... GTRem jeździ się szybciej, bezpieczniej (to legendarne trzymanie, na ostrych zakrętach masz wrażenie, że od przeciążenia głowę ci urwie :) ), niejako jedną reką i w komforcie.

Dwa kompletnie różne auta i światy. Każdy fajny.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-12-15, 16:23

to super!
fajnie mieć mozliwosc porównac!



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-15, 16:23

Wlasnie zadnego bym nie zamienil .. Masz moje marzenie no i stary eleanor .

cos mysla o lifcie

Obrazek

fajna stronka o gtr http://www.gtrblog.com/category/nissannews/

szukalem oponek R888 Toyo i znalazlem ze TOYO zrobili specjalnie je dla gt-r- rozmiary pod 20" - i odkryli co auto potrafi . Conajmniej jak by byl w fazie projektu wstepnego..
Ale na nich nie po ganiasz w angli - czesto mokro ;)



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-23, 15:21

JACKU CZY W SERWISIE U WAS TAKIE CENY SADZA ??
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10664376

ORGINALNE TARCZE DO NISSANA GTR (4 SZTUKI)
PLUS ORGINALNY ZESTAW KLOCKÓW (PRZÓD+TYŁ)

CENY W POLSKIM SERWISIE:
-TARCZE 4456ZŁ x 4=17 824ZŁ
-KLOCKI PRZÓD 5 197ZŁ
-KLOCKI TYŁ 4 267ZŁ
W SUMIE 27 288ZŁ

NASZA CENA 19 900ZŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WYSYŁKA GRATIS.
100% GWARANCJA ORGINALNOŚCI !!!
RACHUNKI OD DEALERA NISSANA DO WGLĄDU !!!
:przestraszony:
http://sklep.4turbo.pl/tra-pol-12305500 ... i-GTR.html



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-12-23, 16:37

Nie mam pojęcia powiem szczerze, ale wziąwszy pod uwagę mniejszą stawkę VAT (w tym roku było 15%, ale wraca do 17.5% od 2010) raczej napewno niższe.

Można sprawdzić też na Ebay:

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trks ... Categories

A w PL tutaj:

http://sklep.4turbo.pl/search.php?trait ... &counter=1


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-23, 16:57

Mialem stycznosc z http://sklep.4turbo.pl/se...g=pol&counter=1
Przyjezdzaja na tory cwiczyc - fajni goscie i firma ich raczej juz prezna - sam widzisz co maja w sklepie do waszego.
Ale Ceny Kosmos.



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-12-23, 17:02

Bo to taki KOSMICZNY samochód. ;:)

Przy okazji dowiem się jak to jest w UK, ale dopiero po świętach.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-12-24, 15:07

[yt][/yt]


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-01-08, 19:42

W ostatnim numerze EVO pojawił się artykuł porównujący najnowsze PorscheTurbo z R8(V10) oraz GTRem. Mimo że Porsche okazało się minimalnie szybsze, GTR okazał się zwycięzcą. :hyhy:

Wrzucam linka na 48h. W archiwum są dwa pliki PDF.

link


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-01-09, 01:05




Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-01-09, 10:45

To wszystko prawda - miałem mozliwość zobaczyć ZR1 z bliska i jest to bardzo fajne, szybkie auto. Z tym, że bardzo proste.

Trzeba jednak pamiętać, że całościowo (mimo, że wolniejszy) GTR będzie lepszy (lepsze i nowocześniejsze wyposażenie, jakość wnętrza, doskonałe osiągi dostępne dla praktycznie każdego kierowcy, bardziej praktyczny na codzień - ogólnie, bardziej cywilizowany).

No i cena. Nissan jest blisko dwa razy tańszy - trzeba o tym pamiętać. Osobiście gdybym miał wybierać z klasycznych, "prostych" supercarów (w cenie ZR1) to FordGT jest tym autem, które bym kupił. :oczami:

Jeszcze odnośnie cen serwisu GTRa. Nie wiem jak to wygląda w kraju, ale tutaj w UK skorzystałem z planu serwisowego w Nissanie. Za 6 przeglądów (3 lata, albo co 6 tyś. kilometrów) zapłaciłem 3630 funtów. Po przeliczeniu na złotówki wychodzi niecałe 2.8 tyś zł za przegląd.


Dwa filmiki poglądowe. :)






Teraz chyba wszystko jasne jeśli idze o Launch Control. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”