MUSTANG MY2017 zmiany
Moderator: Moderatorzy
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
P.S.
Ja tez rowniez z ciekawosci weszedlem na PL strone i wg cennika 2017 GT AT z pakietem premium, navi, alarmem, czujnikami etc czyli mniejwiecej to co mam to ponad 220k...
Ja tez rowniez z ciekawosci weszedlem na PL strone i wg cennika 2017 GT AT z pakietem premium, navi, alarmem, czujnikami etc czyli mniejwiecej to co mam to ponad 220k...
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
Może nie zwróciłeś uwagi na pakiet premium, w którym prawie wszystko co napisałeś jest. Ja widzę w tym cenniku:
GT AT 192k
pakiet premium 10,6k (w tym masz kola 19 cali, skórzane, wentylowane i grzane fotele, navi, kamera i czujniki tylne)
kolor race red: 0k
alarm 1.5k
łącznie 204,1k a nie 220k.
co nie zmienia faktu, ze jest drozej, bo ja za to samo zaplacilem w pazdzierniku 199,6k.
pytanie tez po jakim kursie $$ sprowadzales no i w Twoim wypadku czy do PL czy do CHF. Jeśli ktoś umie dokladnie wyliczyc koszt powyzszej konfiguracji spradzonej z USA do PL, z akcyza, VATem, transportem itd. itp. to faktycznie byloby to wartosciowe.
GT AT 192k
pakiet premium 10,6k (w tym masz kola 19 cali, skórzane, wentylowane i grzane fotele, navi, kamera i czujniki tylne)
kolor race red: 0k
alarm 1.5k
łącznie 204,1k a nie 220k.
co nie zmienia faktu, ze jest drozej, bo ja za to samo zaplacilem w pazdzierniku 199,6k.
pytanie tez po jakim kursie $$ sprowadzales no i w Twoim wypadku czy do PL czy do CHF. Jeśli ktoś umie dokladnie wyliczyc koszt powyzszej konfiguracji spradzonej z USA do PL, z akcyza, VATem, transportem itd. itp. to faktycznie byloby to wartosciowe.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
Zobacz sobie na strone - cena podstawowa AT to 209k w cenniku 2017. Dokladasz pakiet premium i alarm i masz ponad 220k.gmlyn pisze:Może nie zwróciłeś uwagi na pakiet premium, w którym prawie wszystko co napisałeś jest. Ja widzę w tym cenniku:
GT AT 192k
pakiet premium 10,6k (w tym masz kola 19 cali, skórzane, wentylowane i grzane fotele, navi, kamera i czujniki tylne)
kolor race red: 0k
alarm 1.5k
łącznie 204,1k a nie 220k.
co nie zmienia faktu, ze jest drozej, bo ja za to samo zaplacilem w pazdzierniku 199,6k.
pytanie tez po jakim kursie $$ sprowadzales no i w Twoim wypadku czy do PL czy do CHF. Jeśli ktoś umie dokladnie wyliczyc koszt powyzszej konfiguracji spradzonej z USA do PL, z akcyza, VATem, transportem itd. itp. to faktycznie byloby to wartosciowe.
Moj jest w CH - moj kolega wzial z CH(PP man) do niemiec(vat odliczony) i po kursie na pocz. 2016 wyszlo mu ok 175k PLN(swoj haracz w DE wzieli).
Dodam, ze kolega ma aktywny tempomat, blis, torsena w PP i pamiec foteli wiec pelen wypas.
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
209k owszem, ale kabrio strona 3 cennika pokazuje cabrio, strona 2 fastbacka - tu masz 192k.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
Mea culpa - masz racje
Ale, nadal mozesz kupic ze 30k taniej i miec co chcesz...no i wzor felg mozesz wybrac
Ale, nadal mozesz kupic ze 30k taniej i miec co chcesz...no i wzor felg mozesz wybrac
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
@veeefour
Już w którymś z moich postów tłumaczyłem, że gdyby nie oficjalna sprzedaż w Polsce Mustanga, to w mojej rodzinie w ogóle by się nie pojawił, a w jego miejsce byłby jakiś germański 'overrated & overpriced' produkt do którego nie chciałoby mi się nawet wsiadać.
te 20-30 koła dla mnie osobiście robi różnice, ale dużo klientów ma inne priorytety. Tym bardziej się cieszę, że Mustang jest w salonach Forda. Natomiast śmieszy mnie wyczuwalna tu atmosfera u niektórych, że "szkoda bo stał się mniej niszowy".
Jak się patrzy na Mustanga to wart jest tych pieniędzy. Ludzie u nas zawsze przepłacali choćby za popularne Jeep-y. Bardzo mi się podoba np. Wrangler, ale ceny Mustanga bym za niego nie dał. Choć i tak wolałbym za niego dać tyle niż za pseudo-premium kompakt Mercedesa lub BMW.
Już w którymś z moich postów tłumaczyłem, że gdyby nie oficjalna sprzedaż w Polsce Mustanga, to w mojej rodzinie w ogóle by się nie pojawił, a w jego miejsce byłby jakiś germański 'overrated & overpriced' produkt do którego nie chciałoby mi się nawet wsiadać.
te 20-30 koła dla mnie osobiście robi różnice, ale dużo klientów ma inne priorytety. Tym bardziej się cieszę, że Mustang jest w salonach Forda. Natomiast śmieszy mnie wyczuwalna tu atmosfera u niektórych, że "szkoda bo stał się mniej niszowy".
Jak się patrzy na Mustanga to wart jest tych pieniędzy. Ludzie u nas zawsze przepłacali choćby za popularne Jeep-y. Bardzo mi się podoba np. Wrangler, ale ceny Mustanga bym za niego nie dał. Choć i tak wolałbym za niego dać tyle niż za pseudo-premium kompakt Mercedesa lub BMW.
17' Mustang EcoBoost A/T + 94' Firebird TransAm V8 M/T = 12 cylinders of pure fun
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
Ja ci tez juz w ktoryms z moich postow tlumaczylem, ze mam inne zdanie na ten tematBullit pisze:@veeefour
Już w którymś z moich postów tłumaczyłem, że gdyby nie oficjalna sprzedaż w Polsce Mustanga, to w mojej rodzinie w ogóle by się nie pojawił, a w jego miejsce byłby jakiś germański 'overrated & overpriced' produkt do którego nie chciałoby mi się nawet wsiadać.
te 20-30 koła dla mnie osobiście robi różnice, ale dużo klientów ma inne priorytety. Tym bardziej się cieszę, że Mustang jest w salonach Forda. Natomiast śmieszy mnie wyczuwalna tu atmosfera u niektórych, że "szkoda bo stał się mniej niszowy".
Jak się patrzy na Mustanga to wart jest tych pieniędzy. Ludzie u nas zawsze przepłacali choćby za popularne Jeep-y. Bardzo mi się podoba np. Wrangler, ale ceny Mustanga bym za niego nie dał. Choć i tak wolałbym za niego dać tyle niż za pseudo-premium kompakt Mercedesa lub BMW.
Ja sie nie ciesze, ze Mustang jest w EU salonach Forda i nie to dlatego, ze stal/nie stal sie niszowy ...masz blede/lub inne pojecie o tym temacie - przykro mi
- Rekin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 375
- Rejestracja: 2017-04-29, 00:09
- Model: Ford Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony
- Lokalizacja:: Elbląg
- Kontakt:
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
Witam.
Też dorzucę swoją cegiełkę do tematu w zakresie czy warto przepłacać w salonie. Otóż dwa tygodnie zgłębiałem temat i zaczynałem od sprowadzenia auta z USA a skończyłem właśnie na kupnie nowego. Czy przepłaciłem ? Być może, ale gdy chcemy wziąć auto w leasing to musi być faktura VAT 23%, a w przypadku ściąganych może być to utrudnione. Przy kupnie samochodu na firmę w leasing z polskiego salonu otrzymuje się dość korzystną ofertę. Pozdrawiam.
Też dorzucę swoją cegiełkę do tematu w zakresie czy warto przepłacać w salonie. Otóż dwa tygodnie zgłębiałem temat i zaczynałem od sprowadzenia auta z USA a skończyłem właśnie na kupnie nowego. Czy przepłaciłem ? Być może, ale gdy chcemy wziąć auto w leasing to musi być faktura VAT 23%, a w przypadku ściąganych może być to utrudnione. Przy kupnie samochodu na firmę w leasing z polskiego salonu otrzymuje się dość korzystną ofertę. Pozdrawiam.
"W życiu trzeba być rekinem, jeśli nie chcesz by dopadły Cię inne rekiny."
Jarosław Psikuta ( bez "s" )
Jarosław Psikuta ( bez "s" )
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 41
- Rejestracja: 2017-04-06, 22:41
- Model: za niedługo będzie
- Silnik: V8 5.0
- Kontakt:
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
Załapałeś się na te ceny które są aktualnie ? Bo ktoś mi zagwizdał że ceny przed liftemRekin pisze:Witam.
Też dorzucę swoją cegiełkę do tematu w zakresie czy warto przepłacać w salonie. Otóż dwa tygodnie zgłębiałem temat i zaczynałem od sprowadzenia auta z USA a skończyłem właśnie na kupnie nowego. Czy przepłaciłem ? Być może, ale gdy chcemy wziąć auto w leasing to musi być faktura VAT 23%, a w przypadku ściąganych może być to utrudnione. Przy kupnie samochodu na firmę w leasing z polskiego salonu otrzymuje się dość korzystną ofertę. Pozdrawiam.
Mają iść o 3-5k fo góry a lift w okolicach 10 -15% wartości samochodu , że niby zegary rlektroniczne i poprawiona jakosć .
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
Ja mysle, ze to bedzie duzo duzo wiecej.kosa pisze:Załapałeś się na te ceny które są aktualnie ? Bo ktoś mi zagwizdał że ceny przed liftemRekin pisze:Witam.
Też dorzucę swoją cegiełkę do tematu w zakresie czy warto przepłacać w salonie. Otóż dwa tygodnie zgłębiałem temat i zaczynałem od sprowadzenia auta z USA a skończyłem właśnie na kupnie nowego. Czy przepłaciłem ? Być może, ale gdy chcemy wziąć auto w leasing to musi być faktura VAT 23%, a w przypadku ściąganych może być to utrudnione. Przy kupnie samochodu na firmę w leasing z polskiego salonu otrzymuje się dość korzystną ofertę. Pozdrawiam.
Mają iść o 3-5k fo góry a lift w okolicach 10 -15% wartości samochodu , że niby zegary rlektroniczne i poprawiona jakosć .
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 41
- Rejestracja: 2017-04-06, 22:41
- Model: za niedługo będzie
- Silnik: V8 5.0
- Kontakt:
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
Jak podskocza o 5 jeszcze teraz a lift o 15% to spokojnie moze 240 w sumie dołoŻyli tylko zegary zminili trochę zawiechę obszyli skórą. No i ten 10 biegowy automat . Więc wg mnie technologicznie max 15k no chyba ze marketing doda jakies 15-20k .veeefour pisze:Ja mysle, ze to bedzie duzo duzo wiecej.kosa pisze:Załapałeś się na te ceny które są aktualnie ? Bo ktoś mi zagwizdał że ceny przed liftemRekin pisze:Witam.
Też dorzucę swoją cegiełkę do tematu w zakresie czy warto przepłacać w salonie. Otóż dwa tygodnie zgłębiałem temat i zaczynałem od sprowadzenia auta z USA a skończyłem właśnie na kupnie nowego. Czy przepłaciłem ? Być może, ale gdy chcemy wziąć auto w leasing to musi być faktura VAT 23%, a w przypadku ściąganych może być to utrudnione. Przy kupnie samochodu na firmę w leasing z polskiego salonu otrzymuje się dość korzystną ofertę. Pozdrawiam.
Mają iść o 3-5k fo góry a lift w okolicach 10 -15% wartości samochodu , że niby zegary rlektroniczne i poprawiona jakosć .
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
15 kola ale zielonego to sie zgodzekosa pisze: Jak podskocza o 5 jeszcze teraz a lift o 15% to spokojnie moze 240 w sumie dołoŻyli tylko zegary zminili trochę zawiechę obszyli skórą. No i ten 10 biegowy automat . Więc wg mnie technologicznie max 15k no chyba ze marketing doda jakies 15-20k .
- Rekin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 375
- Rejestracja: 2017-04-29, 00:09
- Model: Ford Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony
- Lokalizacja:: Elbląg
- Kontakt:
Re: MUSTANG MY2017 zmiany
Kupiłem rocznik 2016 ( model 2017). Zatem poniżej 200.kosa pisze:Załapałeś się na te ceny które są aktualnie ? Bo ktoś mi zagwizdał że ceny przed liftemRekin pisze:Witam.
Też dorzucę swoją cegiełkę do tematu w zakresie czy warto przepłacać w salonie. Otóż dwa tygodnie zgłębiałem temat i zaczynałem od sprowadzenia auta z USA a skończyłem właśnie na kupnie nowego. Czy przepłaciłem ? Być może, ale gdy chcemy wziąć auto w leasing to musi być faktura VAT 23%, a w przypadku ściąganych może być to utrudnione. Przy kupnie samochodu na firmę w leasing z polskiego salonu otrzymuje się dość korzystną ofertę. Pozdrawiam.
Mają iść o 3-5k fo góry a lift w okolicach 10 -15% wartości samochodu , że niby zegary rlektroniczne i poprawiona jakosć .
"W życiu trzeba być rekinem, jeśli nie chcesz by dopadły Cię inne rekiny."
Jarosław Psikuta ( bez "s" )
Jarosław Psikuta ( bez "s" )