Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: veeefour » 2016-04-12, 10:52

Aha...na przod 275/9,5 nie zakladaj...

http://www.edmunds.com/ford/mustang/201 ... ified.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: Volver » 2016-04-12, 15:38

To będzie ten zapas na zapas... ;-) Czasami jak się rozwali oponę, to szkoda felgi na podtaczanie samochodu. Miałem kiedyś tak w Xc70, poszedł bark opony na jakichś resztach gruzu czy czegoś tam. Kombinowanie z jazdą na feldze po serwisie i na lawetę kończy się uszkodzeniem felgi. Przyda się... ;) tzn. OBY NIE!



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: veeefour » 2016-04-12, 19:16

Eeee tam jak przebijesz jedna z tylu to zalozysz przednia na tyl a zapas na przod. To tyl na przod na wejdzie - ale namieszalem :rotfl:



Awatar użytkownika
jager
Forumowicz
Posty: 180
Rejestracja: 2015-07-25, 22:10
Model: Mustang GT 5.0 conv.
Silnik: V8 5.0
Kolor: 1.czarny i 2. biały
Kontakt:

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: jager » 2016-04-16, 18:09

Czyli reasumując, nie ma możliwości montażu koła zapasowego w nowym V8 :/
... tylko Assistance, lub pompka z tym okropnym sprajem :mur:

Jager.


GT 5.0 Cabrio zamówiony w kwietniu 2015.
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)

Awatar użytkownika
jager
Forumowicz
Posty: 180
Rejestracja: 2015-07-25, 22:10
Model: Mustang GT 5.0 conv.
Silnik: V8 5.0
Kolor: 1.czarny i 2. biały
Kontakt:

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: jager » 2017-03-04, 14:57

Witam.

Minęło już trochę czasu od założenia tematu, wiec może ktoś już ogarniał zapaasówke do nowego S550 GT ?
Pytam, ponieważ chcemy na majówkę pojechać do Monako oraz Saint Tropez, i taki kawał drogi po Alpach bez zapasu to trochę ryzyko, .. a w sprawne Assistance przestałem już dawno wierzyć :P

J.


GT 5.0 Cabrio zamówiony w kwietniu 2015.
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)

genie
Stowarzyszenie MKP
Posty: 264
Rejestracja: 2016-04-19, 13:16
Model: GT MY2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Grey

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: genie » 2017-03-04, 22:04

Ja mam zamiar złożyć koło zapasowe na bazie oryginalnej felgi 19x9 cali lub zmiennika z ET 45 z oponą wielosezonową.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: veeefour » 2017-03-04, 22:40

genie pisze:Ja mam zamiar złożyć koło zapasowe na bazie oryginalnej felgi 19x9 cali lub zmiennika z ET 45 z oponą wielosezonową.
Nie wejdze we wneke.



genie
Stowarzyszenie MKP
Posty: 264
Rejestracja: 2016-04-19, 13:16
Model: GT MY2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Grey

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: genie » 2017-03-04, 22:46

veeefour pisze:
genie pisze:Ja mam zamiar złożyć koło zapasowe na bazie oryginalnej felgi 19x9 cali lub zmiennika z ET 45 z oponą wielosezonową.
Nie wejdze we wneke.
Przemek, jak nie wejdzie.
Przecież oryginalna felga z przodu ma ET 45.
Opona oczywiście 255/40/19.
Chyba, że myślisz o bagażniku.
Tego nie oglądałem.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: veeefour » 2017-03-04, 22:55

Tak, o wnece w bagazniku :)



genie
Stowarzyszenie MKP
Posty: 264
Rejestracja: 2016-04-19, 13:16
Model: GT MY2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Grey

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: genie » 2017-03-05, 11:34

Przemek, jakie wymiary ma opona w Twojej dojazdówce?
Rozumiem, że w przypadku 6 tłoczkowych zacisków taki zapas jedynie na tył?
Przód - tylko zestaw naprawczy bo tylne koło 275 na feldze 9,5 cala przełożone na przód może obcierać amortyzator.
Czy ta fordowska dojazdówka 18 cali po prostu ma za małą średnicę czy średnica mogłaby być a problem jest z nieodpowiednim ET 26 ?
Ostatnio zmieniony 2017-03-05, 14:52 przez genie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: bart » 2017-03-05, 12:13

zestaw naprawczy niestety tylko wchodzi w gre, mam ten sam problem....
przod 10" na 285/20 na 6 tloczkow brembo
tyl 11" 305/20".....
niestety, ale sami tego chcielismy :P


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1165
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: andi74 » 2017-03-05, 20:51

no wlasnie dlatego wszystie sam premium de maja runflaty zeby w razie czego dojechac do najblizszego serwisu i zalozyc nowa opone

ale tak tyllko w DE gdzie serwis musi miec pare kpl opon na stanie (tak ma BMW i Mercedes)

mi ost w X5 w sobote 100km od granicy PL kolo Berlina poszla opona Runflat 255

ADAC holowanie do bazy ADAC (sam zastepczy )

lub sholowanie do PL i szukanie opony w PL na szybko bo juz soboty noc

final

noc w hotelu rano niedziela kupno uzywki przez telefon i zalozenie uzywki na granicy i dalej 650 km do celu

przeciecie mialem na boku to zaden plyn naprawczy by tematu nie zalatwil

z takimi oponami jak guma w trasie jest to problem bo na co mi zapas

gdzie ja zaladowany 2+2 wpakuje jeszcze kolo 255 lub 285 no gdzie ???? jak sam i pusty bagaznik to wejdzie do X5

ale 275 czy 305 do Konia na dach ????????????



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: veeefour » 2017-03-05, 22:41

genie pisze:Przemek, jakie wymiary ma opona w Twojej dojazdówce?
Rozumiem, że w przypadku 6 tłoczkowych zacisków taki zapas jedynie na tył?
Przód - tylko zestaw naprawczy bo tylne koło 275 na feldze 9,5 cala przełożone na przód może obcierać amortyzator.
Czy ta fordowska dojazdówka 18 cali po prostu ma za małą średnicę czy średnica mogłaby być a problem jest z nieodpowiednim ET 26 ?
A zoba strone wczesniej - fotki nawet porobilem :P

Musze sprawdzic jak sie ta zapasowka ma do brembo i dystansow - dystanse moga zalatwic sprawe a i je same tez mozesz sciagnac/wozic w bagazniku.



genie
Stowarzyszenie MKP
Posty: 264
Rejestracja: 2016-04-19, 13:16
Model: GT MY2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Grey

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: genie » 2017-03-05, 23:33

Sorry, nie przyjrzałem się :/
W okularach widzę, 155/60 ;)
Myślałem już o dystansach ale nie wiem czy 18 calowa dojazdówka wejdzie na 6 tłoczkowe zaciski.
Bo jeśli tak to jest to tylko kwestia jej ET 26 i można by dobrać dystans.
Męczy mnie ten temat bo w okresie 30 lat 2x miałem przecięty bark opony.
Zdarzyło się to w nocy kiedy nie widać na co się najeżdża i na dodatek w tzw. szczerym polu.
Gdyby nie zapas to byłaby to katastrofa. Nie było jeszcze wtedy telefonii komórkowej.
Dlatego kupując ostatnie dwa samochody standardowo wyposażone tylko w zestaw naprawczy domawiałem koło dojazdowe.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.

Post autor: veeefour » 2017-03-05, 23:59

Podejrzewam - czyt. domyslam sie, spekuluje, mam taka nadzieje - ze jak bedzie konkretny dystans to zacisk nie bedzie mial zaczenia.
Ten zapas to juz max co tam wejdzie no chyba, ze skonczysz z "liftem" jak wlasciciele LPG - wykladzina bagaznika lezy na oponie.

To dla mnie glowy powod dla ktorego nie mam jeszcze zalazonych brembo z GT350 - ani nawet brembo z PP.
Ja jezdze non toper w trasy i czasem na niezle zadupia - wole jak Ty miec zawsze opcje awaryjna w bagazniku.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”