Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
Moderatorzy: stang232, SECHUBU
- jager
- Forumowicz
- Posty: 180
- Rejestracja: 2015-07-25, 22:10
- Model: Mustang GT 5.0 conv.
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: 1.czarny i 2. biały
- Kontakt:
Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
Witam.
Ciekawi mnie wasza opinia jak w tytule.
Preferujecie zastaw naprawczy do kół, czy jednak koło zapasowe.
Jeśli koło, to jakie; pełne, dojazdówką ?
Mam nowe GT 2016r, które fabrycznie nie jest wyposażone w koło zapasowe.
Jest za to tzw. zestaw naprawczy, do którego nie mam zaufania.
Jager.
Ciekawi mnie wasza opinia jak w tytule.
Preferujecie zastaw naprawczy do kół, czy jednak koło zapasowe.
Jeśli koło, to jakie; pełne, dojazdówką ?
Mam nowe GT 2016r, które fabrycznie nie jest wyposażone w koło zapasowe.
Jest za to tzw. zestaw naprawczy, do którego nie mam zaufania.
Jager.
GT 5.0 Cabrio zamówiony w kwietniu 2015.
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
W modelach EU nawet nie bylo opcji dla GT wziazc zapasowki bo nie wjedzie na Brembo 6 tloczk. z przodu. Zapasowke mozesz wozic ale zalozysz ja tylko na tyl.
Pelnowymiarowe kolo do wneki nie wejdzie.
Ja mam model USA ktory ma 4 tloczkowe zaciski ktore notabene tez robi Brembo i mialem zapasowe w standardzie. Calkiem ladna alu zapasowka z lewarkiem.
Pelnowymiarowe kolo do wneki nie wejdzie.
Ja mam model USA ktory ma 4 tloczkowe zaciski ktore notabene tez robi Brembo i mialem zapasowe w standardzie. Calkiem ladna alu zapasowka z lewarkiem.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
jaki rozmiar jest tej zapasówki na 4 tłoczkowe brembo , jeżeli możesz to proszę sprawdź i napiszveeefour pisze:W modelach EU nawet nie bylo opcji dla GT wziazc zapasowki bo nie wjedzie na Brembo 6 tloczk. z przodu. Zapasowke mozesz wozic ale zalozysz ja tylko na tyl.
Pelnowymiarowe kolo do wneki nie wejdzie.
Ja mam model USA ktory ma 4 tloczkowe zaciski ktore notabene tez robi Brembo i mialem zapasowe w standardzie. Calkiem ladna alu zapasowka z lewarkiem.
- no name
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 179
- Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
- Model: Bullitt 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Highland Green
- Lokalizacja:: za miastem
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
Przyłączę się z zapytaniem
Czy w swoich mustangach (2005-2009) macie zapasy? Chciałbym sobie taki dokupić a nie wiem jakie parametry musi mieć felga aby się zmieściła?
Czy w swoich mustangach (2005-2009) macie zapasy? Chciałbym sobie taki dokupić a nie wiem jakie parametry musi mieć felga aby się zmieściła?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
super dzięki za fotki , już szukam takiego zapasuveeefour pisze:Jasne. Nawet fotki ci porobilem
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
No problem
Jest tego po ebaju:
http://www.ebay.com/itm/15-thru-16-Must ... 0n&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Deko ciezkie do wysylki.
Jest tego po ebaju:
http://www.ebay.com/itm/15-thru-16-Must ... 0n&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Deko ciezkie do wysylki.
- jager
- Forumowicz
- Posty: 180
- Rejestracja: 2015-07-25, 22:10
- Model: Mustang GT 5.0 conv.
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: 1.czarny i 2. biały
- Kontakt:
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
veeefour pisze:W modelach EU nawet nie bylo opcji dla GT wziazc zapasowki bo nie wjedzie na Brembo 6 tloczk. z przodu. Zapasowke mozesz wozic ale zalozysz ja tylko na tyl.
Pelnowymiarowe kolo do wneki nie wejdzie.
Ja mam model USA ktory ma 4 tloczkowe zaciski ktore notabene tez robi Brembo i mialem zapasowe w standardzie. Calkiem ladna alu zapasowka z lewarkiem.
Łooooo .. nie zdawałem sobie sprawy ze to taki problem
Wybieram sie Kucem na majówke do Chorwacji i jak znam życie to na pewno parę razy złapię tam flaka.
Czyli w nowych GT nie ma opcji koła zapasowego ? ... do bani to GT
Jager.
GT 5.0 Cabrio zamówiony w kwietniu 2015.
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
Coś mi się zdaje, że lepiej jednak mieć 6-tłoczkowe Brembo
Hamulce w tych samochodach są świetne. Nie ma co porównywać do 4-tłoczkowych, które kiedyś miałem.
Kwestia koła zapasowego, no cóż, zawsze jest coś za coś, ale może idzie znaleźć takie, które będzie pasować.
Hamulce w tych samochodach są świetne. Nie ma co porównywać do 4-tłoczkowych, które kiedyś miałem.
Kwestia koła zapasowego, no cóż, zawsze jest coś za coś, ale może idzie znaleźć takie, które będzie pasować.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
Nie ma bo na 6tloczk zadna "tymczasowka" nie wejdzie a do wneki wchodzi max 18" i 160mm szeroka.jager pisze: Łooooo .. nie zdawałem sobie sprawy ze to taki problem
Wybieram sie Kucem na majówke do Chorwacji i jak znam życie to na pewno parę razy złapię tam flaka.
Czyli w nowych GT nie ma opcji koła zapasowego ? ... do bani to GT
Jager.
Testowalem oba z PP i bez i pojechalem na maly tor nawet. Kolega ma amerykana z manualem i PP ja mam AT..3lite pisze:Coś mi się zdaje, że lepiej jednak mieć 6-tłoczkowe Brembo
Hamulce w tych samochodach są świetne. Nie ma co porównywać do 4-tłoczkowych, które kiedyś miałem.
Kwestia koła zapasowego, no cóż, zawsze jest coś za coś, ale może idzie znaleźć takie, które będzie pasować.
W normalnym uzytkowaniu 6-tlocz absolutnie nie maja sensu. Potencjal tych hamulcow jest tylko i wylacznie do wykorzystania na torze.
Zaciski 4 tlocz z 6gen rowniez swietnie hamuja i naprawde sa dobre co pokazuja testy.
Osobiscie, po testowaniu obu wersji na torze i na drodze stwierdze, ze w sumie za wielkiej roznicy nie ma. Max 10% lepiej. Za to co naprawde jest wazne
to 6 tloczk duzo trudniej "zmeczyc" - ci co jezdza po torze wiedz o co chodzi.
Jak komus sie chce scigac i mu brakuje to KIT na przod kosztuje deko ponad 1k $ - zaciski tylne sa identyczne.
Prawdopodobienstwo, ze zlapie gume vs prawdopodobienstwo, ze wykorzystam torowe zaciski na drodze publicznej...kazdy chyba sobie sam odpowie
Ostatnio zmieniony 2016-04-06, 20:53 przez veeefour, łącznie zmieniany 2 razy.
- jager
- Forumowicz
- Posty: 180
- Rejestracja: 2015-07-25, 22:10
- Model: Mustang GT 5.0 conv.
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: 1.czarny i 2. biały
- Kontakt:
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
.3lite pisze:Coś mi się zdaje, że lepiej jednak mieć 6-tłoczkowe Brembo
Hamulce w tych samochodach są świetne. Nie ma co porównywać do 4-tłoczkowych, które kiedyś miałem.
Kwestia koła zapasowego, no cóż, zawsze jest coś za coś, ale może idzie znaleźć takie, które będzie pasować.
Gdybym wiedział ze do GT na te duże zaciski nie wejdzie zapas, to ....tez zamówiłbym GT z tymi super....bistymi szesciotłoczkowymi zaciskami
Trudno, ostatecznie dam zarobić Chorwatom z autopomocy
A co do zasadności stosowania dużych zacisków, to ostatni raz parę miesięcy temu miałem okazję się o tym przekonać i gdyby własnie nie te duże zaciski, to być moze nie miałbym okazji zakupić drugiego GT
Jager.
GT 5.0 Cabrio zamówiony w kwietniu 2015.
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
Od razu kupiłem sobie na ebayu za 230 dolców koło w komplecie z podnośnikiem i śrubą mocującą. Na wszelki wypadek wolę zamienić koła, bo 275 wejdzie na przód, niż liczyć w szczególnych okolicznościach na Assistance. Kiedyś miałem przypadek pęknięcia opony na A4 i za importerski system pomocy w markach popularnych dziekuję serdecznie-wolę niezawodne Volvo! Poza tym koło z masą ok 18 kg poprawia o 1% wyważenie na tył!
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
Taka dojazdówka to TYLKO NA PRZÓD !!!!Volver pisze:Od razu kupiłem sobie na ebayu za 230 dolców koło w komplecie z podnośnikiem i śrubą mocującą. Na wszelki wypadek wolę zamienić koła, bo 275 wejdzie na przód, niż liczyć w szczególnych okolicznościach na Assistance. Kiedyś miałem przypadek pęknięcia opony na A4 i za importerski system pomocy w markach popularnych dziekuję serdecznie-wolę niezawodne Volvo! Poza tym koło z masą ok 18 kg poprawia o 1% wyważenie na tył!
zakładając ją na tył w kilkanaście kilometrów zajedziesz tarczki w blokadzie mostu, zagotujesz olej w moście itd....
majac szpere, nie można mieć na tylniej osi 2 kół o różnej średnicy, zwłaszcza tak dużej różnicy.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
Taaa a w aucie na przod tylko na tyl a w aucie na 4 kola w ogole? sic!
Wiadomo, ze to jest tylko DOJAZDOWKA na kilka km i do powiedzmy 80 km/h max...raz jechalismy ze znajomym 50km na dojazdowce z tylu i szpera sie nawet nie zagrzala.
Oczywiscie, ze to nic dobrego dla plytkowego lsd ale nie ma o co podnosic alarmu...duzo bardziej szkodzi np palenie laka.
Wiadomo, ze to jest tylko DOJAZDOWKA na kilka km i do powiedzmy 80 km/h max...raz jechalismy ze znajomym 50km na dojazdowce z tylu i szpera sie nawet nie zagrzala.
Oczywiscie, ze to nic dobrego dla plytkowego lsd ale nie ma o co podnosic alarmu...duzo bardziej szkodzi np palenie laka.
I bardzo dobrze zrobiles.Volver pisze:Od razu kupiłem sobie na ebayu za 230 dolców koło w komplecie z podnośnikiem i śrubą mocującą. Na wszelki wypadek wolę zamienić koła, bo 275 wejdzie na przód, niż liczyć w szczególnych okolicznościach na Assistance. Kiedyś miałem przypadek pęknięcia opony na A4 i za importerski system pomocy w markach popularnych dziekuję serdecznie-wolę niezawodne Volvo! Poza tym koło z masą ok 18 kg poprawia o 1% wyważenie na tył!
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Zestaw naprawczy, czy koło zapasowe.
A to wielkie dzięki!! Nie pomyślałem, ignorant ze mnie mustangowy, będę miał to na uwadze!lamina pisze:Taka dojazdówka to TYLKO NA PRZÓD !!!!Volver pisze:Od razu kupiłem sobie na ebayu za 230 dolców koło w komplecie z podnośnikiem i śrubą mocującą. Na wszelki wypadek wolę zamienić koła, bo 275 wejdzie na przód, niż liczyć w szczególnych okolicznościach na Assistance. Kiedyś miałem przypadek pęknięcia opony na A4 i za importerski system pomocy w markach popularnych dziekuję serdecznie-wolę niezawodne Volvo! Poza tym koło z masą ok 18 kg poprawia o 1% wyważenie na tył!
zakładając ją na tył w kilkanaście kilometrów zajedziesz tarczki w blokadzie mostu, zagotujesz olej w moście itd....
majac szpere, nie można mieć na tylniej osi 2 kół o różnej średnicy, zwłaszcza tak dużej różnicy.