Letnie Kormoran do Mustanga GT

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Danilo
Młodszy Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 2020-07-08, 08:27
Model: GT
Silnik: inny V8
Kolor: Bialy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Letnie Kormoran do Mustanga GT

Post autor: Danilo » 2020-10-20, 22:45

Cześć

Wszyscy szykują się do zimy a ja, jakoze w zimę konik spędzi w stajni postanowiłem sprawić sobie letnie. A co .... :cwaniak:

Jeśli mielibyście do wyboru opony:

Premium używane 3 letnie z bieżnikiem 6,5, niełatane w pelni sprawne

lub

Budżetowe ale nowiuteńkie UHP (np. Polski Kormoran z grupy Michelin)

tonco byście wybrali?

Ja już się zdecydowałem i kupiłem ale ciekaw jestem Waszego zdania. Aktualnie pozostało mi spalić stare kapcie :hyhy: :hyhy: bo maja po 1,5 mm I założyć nowe.


Mustang GT MR’15: V8 czysta moc i brutalne przyspieszenie.

scaraab
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2020-09-12, 13:57
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Zabierzów/Kraków
Stajnia: Stajnia Małopolska

Re: Letnie Kormoran do Mustanga GT

Post autor: scaraab » 2020-10-20, 23:40

Seryjne pirelli to też premium z meksyku... :dobani:
więc zależy jakie to używki
Chyba nowe bym wybrał. Kormoran to nie tragedia.



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1641
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Letnie Kormoran do Mustanga GT

Post autor: Michał P. » 2020-10-21, 08:20

Mam u siebie Kormorany na tylnej osi do jazdy pełnym ogniem (nie szkoda), wytrzymały 1 sezon :D Na mokrym mają problem przy moim V6, a co dopiero do V8, trzeba mieć głowę na karku.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

scaraab
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2020-09-12, 13:57
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Zabierzów/Kraków
Stajnia: Stajnia Małopolska

Re: Letnie Kormoran do Mustanga GT

Post autor: scaraab » 2020-10-21, 17:59

Na mokrym zawsze jest problem... :hyhy:



Awatar użytkownika
MaciekW
Stowarzyszenie MKP
Posty: 490
Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
Model: MY 2014 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: black
Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Letnie Kormoran do Mustanga GT

Post autor: MaciekW » 2020-10-21, 19:42

Ja kupiłem Barumy i też jestem zadowolony. Do normalnej jazdy jest kosmos w porównaniu do fabrycznych "Made in USA" Goodyear F1.



Awatar użytkownika
SebJaw
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2018-03-31, 23:17
Model: 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Tripple Yellow
Lokalizacja:: Florentynów

Re: Letnie Kormoran do Mustanga GT

Post autor: SebJaw » 2020-10-23, 08:17

Hej.
Ja ostatnio (dla eksperymentu) zakupiłem bardzo taniutki nowy zestaw za 780 zł - 4szt
Neolin NeoSport 235/50R18 101 W XL
Jestem bardziej zadowolony niż z GoodYer-ów, które były poprzednio.
Jeśli wytrą się po sezonie czy dwóch to trudno...

Na suchym trzymają się jak przyklejone do asfaltu.
Na mokrym nie jest źle :)
Są ciche.

Pozdro
Seb



Awatar użytkownika
Danilo
Młodszy Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 2020-07-08, 08:27
Model: GT
Silnik: inny V8
Kolor: Bialy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Letnie Kormoran do Mustanga GT

Post autor: Danilo » 2020-10-24, 15:22

No prosze jakie wynalazki. Wychodzi na to ze kiedyśchsze nomane to już nie to samo co aktualne. Kiedyś chińczyków nie dawało się wyważyć albo wyły jak piasta po 350.000 a dziś? Zakładamy i śmigamy.

Zdecydowanie lepsze nowe niższej klasy niż używki premium.


Mustang GT MR’15: V8 czysta moc i brutalne przyspieszenie.

Adamfa
Posty: 3
Rejestracja: 2022-03-24, 15:39
Model: x
Lokalizacja:: Katowice

Re: Letnie Kormoran do Mustanga GT

Post autor: Adamfa » 2022-03-24, 16:04

A te kormorany wielosezonowe? Ma ktoś może jakieś opinie? Ewentualnie jakie wielosezonowe wybrać? Czy lepiej jednak sobie darować ten segment?


________________
Kursy i szkolenia z detailingu https://cleancaracademy.pl szkolenia z auto detailingu, kursy polerowania i odnawiania lakieru, wnętrz tapicerki, folie ochronne pff i inne. Uczymy detailinu samochodów na 1-dno lub kilku dniowych szkoleniach i kursach praktycznych.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”