Parametry geometrii 2005+

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Parametry geometrii 2005+

Post autor: Hans » 2009-04-15, 16:05

Panie i Panowie,

ma ktoś z Was parametry geometrii do Mustanga 2005+ ?? Jutro wybieram się do speca od tych tematów, ale prosił, żebym poszukał takich informacji. Jeśli możecie, proszę o pomoc.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 399
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2009-04-15, 17:20

Takie coś znalazłem:

Obrazek


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-04-15, 21:55

Dzięki! :) O to mi właśnie chodziło! :padam: :papa:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-04-15, 22:10

A na tył? :) Jest w ogóle coś takiego? Bo jak teraz szukałem (wcześniej byłem w pracy i nie miałem czasu) to tylko na przód znalazłem. :/


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-16, 07:38

Hans pisze:A na tył? :) Jest w ogóle coś takiego? Bo jak teraz szukałem (wcześniej byłem w pracy i nie miałem czasu) to tylko na przód znalazłem. :/
Tył jest sztywny jak Pal Azji i nic tam się nie reguluje :hyhy: . Chyba że obniżyłeś i zmieniłeś rozpórkę osi na regulowaną - wtedy możesz kręcić całą osią w lewo lub prawo. No jeszcze możesz zmienić górny wahacz na regulowany i zmieniać kąt dyferencjału do osi napędowej.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-04-16, 12:10

I o taką odpowiedź mi chodziło. Nie byłem do końca pewien, więc wolałem zapytać tych, co w temacie oblatani jak świński ryj po korycie. :rotfl:
Dzięki, chopaki.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-04-17, 09:13

No staram się, staram, chociaż miałem obawy, że ktoś się obrazi czy cuś. :) LO Humanistyczne na marne nie poszło. ;) A geometria wyszła rewelacyjnie. :) I nie mam w końcu przekrzywionej kierownicy - tydzień tak jeździłem po tym jak rozkręciliśmy z kumplem zawieszenie celem wymiany sworzni.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Konrado
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-04-17, 09:20

A gdzie robiłeś geometrię? W jakimś specjalistycznym zakładzie z zaawansowanym sprzęciorem? Bo też będę robił po serwisie (mam przegląd w przyszłym tygodniu). Czy byłeś na jakiejś ścieżce diagnostycznej czy cóś?


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-04-17, 09:57

Wszystko zostało zrobione tu:
Redlich Szymon Warsztat Samochodowy
Branża: Samochody - stacje obsługi
Raszyn, al. Krakowska 63, tel. 022 7204569

Gorąco polecam - fachowa obsługa. Bardzo miła i uczciwa obsługa. Sprzętowo bardzo dobrzy (pomiary laserowe oraz komputerowe). :ok: :super:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-05-26, 16:40

Hans pisze:Wszystko zostało zrobione tu:
Redlich Szymon Warsztat Samochodowy
Branża: Samochody - stacje obsługi
Raszyn, al. Krakowska 63, tel. 022 7200066

Gorąco polecam - fachowa obsługa. Bardzo miła i uczciwa obsługa. Sprzętowo bardzo dobrzy (pomiary laserowe oraz komputerowe). :ok: :super:
No bardzo miła, bardzo miła pani odebrała i przekierowała mnie pod numer do warsztatu 7204569. Ty Hans tam z samochodem byłeś, czy u tej pani geometrię sprawdzałeś? :]



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-06-15, 11:07

Tył jest sztywny jak Pal Azji i nic tam się nie reguluje :hyhy: . Chyba że obniżyłeś i zmieniłeś rozpórkę osi na regulowaną - wtedy możesz kręcić całą osią w lewo lub prawo. No jeszcze możesz zmienić górny wahacz na regulowany i zmieniać kąt dyferencjału do osi napędowej.[/quote]


to nazywa sie dogtracking i wg katalogu dopuszczalne jest 13mm przestawienie srodka tylnej osi wzgledem przedniej oraz 3st max kat dyfra do walu.

can



Awatar użytkownika
Bartisko
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2014-02-13, 17:59
Silnik: V6 3.7
Kolor: RED CANDY METALLIC

Re: Parametry geometrii 2005+

Post autor: Bartisko » 2014-07-09, 13:02

Witam czy mógłby ktoś jeszcze raz wrzucić parametry ustawienia geometrii ? nie mogę nigdzie znaleźć ...



Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Parametry geometrii 2005+

Post autor: Macc » 2014-07-09, 13:44

każdy program do geometrii ma dane mustanga



Awatar użytkownika
Bartisko
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2014-02-13, 17:59
Silnik: V6 3.7
Kolor: RED CANDY METALLIC

Re: Parametry geometrii 2005+

Post autor: Bartisko » 2014-07-09, 17:39

W takim razie muszę poszukać innego warsztatu bo ten w którym byłem nie miał



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Parametry geometrii 2005+

Post autor: empi1955 » 2014-07-09, 17:56

Tu: viewtopic.php?f=14&t=6863&p=122781&hili ... 87#p122781" onclick="window.open(this.href);return false;


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”